czwartek, 21 marca 2024

BAKING CONCept

Cześć kochani! Dzisiaj tylko chciałam wam ukazać piękne szklane słoiczki, w których znajduje się wspaniała słodka zawartość, którą szkoda mi otwierać, bo tak pięknie się prezentuje zamknięta w słoiku i szklanej butelce. 




Zestaw Baking Concept otrzymałam na spotkaniu blogerskim i zakochałam się bez pamięci w zawartości, którą możecie ujrzeć na zdjęciu. 

Co otrzymałam?

Zestaw do zrobienia czekolady z piankami oraz zestaw do wypieku ciasteczek.



Ja jestem bardzo zachwycona zawartością i naprawdę zachęcam do zajrzenia na sklep, bo ja już na oku mam kilka pyszności!

Oczywiście zapraszam na Instagrama, bo tam pochwale wam się wypiekami, a tutaj chce wam tylko pokazać, co można zakupić i znaleźć. 


Myślę, że taka opcja przygotowania jedzenia jest bardzo fajna i przyjemna, a co najważniejsze bardzo prosta, bo nie potrzebujemy wiele by przygotować w domu smakołyki! 

Nawet beztalencia dadzą sobie radę z przygotowaniem. 





1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.