niedziela, 10 marca 2024

Madame Prosvetowa Krem do twarzy No3

 Witajcie w niedzielę! Moja 30 letnia skóra ostatnio potrzebuje wyselekcjonowanej pielęgnacji, a dzięki nowemu odkryciu walka przeciwstarzeniowa jest jeszcze bardziej łatwiejsza. 

Na spotkaniu blogerskim w Tarnowie w prezencie otrzymałam "Regenerujący krem na noc z wodą termalną" nowej nie znanej mi wcześniej marki https://prosvetova.pl/ .




Madame Prosvetova to producent kremów profesjonalnych, dzięki czemu oprócz kremów możecie również zainteresować się szkoleniami, które pamiętajcie nie muszą być tylko przeznaczone dla kosmetologów, bo dla samej siebie również warto poszerzać wiedzę. 



Krem ma za zadanie działać przeciwstarzeniowo regenerować skórę, wygładzać, a z czasem i wypłycać linię zmarszczek. Czy to prawda?

 Na ten moment na pewno mogę was zapewnić, że świetnie wygładza i wspomaga napięcie skóry, ale czy wygładza mimiczne zmarszczki? 

Cóż jeszcze za krótko go stosuje, aczkolwiek już po pierwszych aplikacjach  bardzo mnie się spodobał.

Ma lekką, a zarówno odżywczą konsystencję, która szybko się wchłania. Kolor kremu jest lekko żółty zapewne przez swe składniki, aczkolwiek wraz z dotknięciem ze skórą wchłania się całkowicie i nie pozostawia żadnego odcienia. 



Skóra po kremie jest aksamitnie gładka, a to wielce mnie cieszy.




Kosmetyki nie są testowane na zwierzętach, zawierają naturalne składniki oraz co najważniejsze, jak dla mnie jest ich kilka, a nie kilkanaście, dzięki czemu mamy pewność, że każdy kosmetyk został wyprodukowany z wielką dbałością. 



Na uwagę zasługuję także szata graficzna, która jest prosta i elegancja zarazem spójna i harmonijna. 






4 komentarze:

  1. Dobrze, że kosmetyki nie są testowane na zwierzętach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za informację o tym kremie. Dobrze, że nie jest testowany na zwierzętach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja recenzja kremu Madame Prosvetowa Krem do twarzy No3 brzmi zachęcająco. Sposób, w jaki opisujesz jego działanie przeciwstarzeniowe, regeneracyjne i wygładzające, sprawia, że mam ochotę go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.