piątek, 22 marca 2024

Orientana kuracja dla cery wrażliwej

 Witajcie moi piękni ludzie!  Na spotkaniu blogerskim w Tarnowie między innymi wsparła nas marka Orientana, którą znam już od 2013 roku  WPIS:)

Pamiętam ich pierwsze opakowania, jak receptury, które z czasem się zmieniły na jeszcze lepsze. 

Co dostałam do testów, a udało mi się i wylicytować?

Krem na dzień cera wrażliwa oraz kurację do twarzy na noc Kali Musli i trochę próbek.



Bardzo się ucieszyłam widzą tą serię, bo moja cera posiada naczynka i często pojawia się na niej rumień, jak i zmiany trądzikowe, a więc jest dość uciążliwa do ogarniania, aczkolwiek z dobrymi kosmetykami zawsze jest to o wiele łatwiejsze zadanie. 


Na ten moment mogę wam powiedzieć, że  stosując ten duet na pewno moja skóra jest bardziej gładka,  miękka i ukojona ale co będzie dalej to zapewne dowiecie się z mojego Instagrama. 


Znacie markę?

Czy tak, jak ja macie z nią bardzo dobre wspomnienia?

DZIĘKUJEMY ZA WSPARCIE SPOTKANIA BLOGEREK 

WAS KOCHANI ZAPRASZAM NA STRONĘ FIRMY : 




1 komentarz:

  1. Słyszałam już o tej marce, ale sama nic nie stosowałam. A chyba czas to zmienić ❤️

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.