czwartek, 14 marca 2024

Naturalne mydła - Mydlarnia "powrót do Natury"

 


Cześć wam!  W dzisiejszym wpisie chciałabym wam ukazać, jakie piękne zestawy prezentowe dostałam na spotkaniu blogerskim.  Tak naprawdę to dostałam naprawdę wiele mydeł ale część z nich jest tak pięknie zapakowana, że aż szkoda otwierać. 



Ja na co dzień, co prawda stosuje wszelakie żele pod prysznic, aczkolwiek moja skóra jest dość wrażliwa i wymagająca i nie każdy żel jej służy, dlatego bardzo się cieszę z takiej ilości mydeł, bo zapewne znajdę dla siebie takie, które nie zaszkodzi mojej skórze, a oczyści i ukoi.  



Zapewne możecie spodziewać się więcej osobnych wpisów na temat mydeł, aczkolwiek czy będą one tutaj, czy na instagramie okaże się w praktyce. 



Na pewno wszystkie mydła łączy fakt iż są naturalne, robione z wielką pasją i poświęceniem bez dodatku jakiekolwiek chemii! Co mnie bardzo cieszy, a szczególnie moją skórę. 



Mydła są produkowane z tłuszczów roślinnych, bo ich ideą również jest harmonia i dbanie o dobro zwierząt. 



Ja wam powiem, że osobiście jestem zakochana w tych mydłach i ich ideą, a właściciele poświęcają swój czas, wiedze i miłość do życia i istot. 



Oczywiście mydlarnia w swojej ofercie ma nie tylko mydła, a więc zachęcam was do przejrzenia oferty, bo ja przyznaje się bez bicia, że już kilka rzeczy bym do koszyka włożyła. 



Ja biorę się za testowanie mydeł, aczkolwiek chyba się z nimi podzielę z rodziną aby również mogli poznać ich dobre właściwości. 



Po więcej natury zapraszam was do https://powrotdonatury.eu/sklep/



2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.