sobota, 9 marca 2024

Termo Kubki' Kubki termiczne personalizowane

Witajcie w sobotę! Czyżby do nas zima powróciła?? Mam nadzieje, że nie na długo, bo ja już stęskniłam się za słońcem i ciepłym wiaterkiem, a siarczystemu wiatru mówimy pas. 

Co prawda na ten moment zima mi nie straszna, bo na spotkaniu blogerskim w Tarnowie na nowo odkryłam kubki termiczne, dzięki https://termokubki.com.pl/.




 Pochwalę się wam, a jak, że chyba dostałam najładniejszy kubek termiczny wśród naszej ekipy, bo jest  ślicznie malinowy i co najlepsze z moim imieniem! Co prawda imieniem potocznym, bo tak naprawdę nazywam się Magdalena, aczkolwiek ja od zawsze jestem wołana Magda :) 



Do tej pory nie stosowałam takiego kubka termicznego nie licząc szkolnych lat, bo uważałam, że nie jest kompletnie  mi już potrzebny ależ jak JA się myliłam! 

Teraz dosłownie wszędzie  zabieram  ze sobą ten kubek!

 Jedzie ze mną do pracy 40 minut, podróżuje pociągiem i zawsze mam przy sobie ulubioną kawę, czy też herbatę! 

 CO prawda ja nie lubię pić gorącego, a zatem zalewając kawę, czy herbatę czekam aż trochę się ostudzi, bo gdy ostatnio bezpośrednio nalałam do kubka wrzątku to naprawdę przez długi czas nie mogłam pić kawy. Skończyłam podróż pociągiem i dopiero późnym południem zaczęłam pić z kubka ;D 



Kubek wykonany jest z stali nierdzewnej, posiada świetne zabezpieczenie, dzięki czemu bez obawy trzymałam go w torebce wraz z dokumentami, czy telefonem, bo nic z niego nie kapie, czy też leci. 
W środku macie mega gorący napój ale bez obaw trzymając w dłoni kubek za nic w świecie się nie oparzycie. Uważam, że to idealny kubek dla dzieci, bo można go idealnie oznaczyć, dzięki czemu jak jakiemuś obcemu do dłoni się przyklei to znajdziemy swój kubek bez GPS :) 

Pojemność wynosi 450 ml, a wiec idealna.
 Posiada gumową podstawkę, dzięki czemu jest lepiej przyczepny.

Pamiętajcie również o tym, że takie kubki nie muszą tylko nam służyć
 do ciepłych napoi! 



Na obrazku jeszcze macie trochę herbaty hahahha żebyście uwierzyli, że z niego piję, jak widzicie posiada także dziurkę tzw. odpowietrznik .

Ciekawi większej informacji technicznych, czy też rodzajów kubków? To zapraszam bezpośrednio na strony:







7 komentarzy:

  1. Fajny kubek, my uzywamy butelek z inoxu

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydatne są takie kubki, potrafią ułatwić życie, zwłaszcza w podróży 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Te kubki są mega przydatne, a taki personalizowany może być świetnym pomysłem na prezent

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam personalizowane rzeczy, więc ten też mnie zadowala.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo łady kubek. Imię na nim sprawi, że nikt w domu nie podbierze ;) bo u mnie jakoś kubki termiczne i bidony szybko zmieniają właściciela.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam z imieniem taki kubek tylko z innej firmy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.