poniedziałek, 18 grudnia 2023

HRISTINA COSMETICS

 Dzień dobry wszystkim!

 Dawno mnie na blogu nie było ale, że zostało dosłownie kilka ostatnich dni na zakup prezentów świątecznych to postanowiłam napisać krótkie recenzję trzech produktów, które doskonale się u mnie sprawdziły, a że internetowym sklepie hristina.pl jest wiele kosmetycznych perełek to zachęcam na ostatnie zakupy w tym roku. 



Naturalny szampon wspomagający wzrost włosów to aktualnie mój HIT pielęgnacyjny do włosów, a szczególnie do skóry głowy. 


Opakowanie: proste, przejrzyste bez zbędnych dodatków o pojemności 400 ml .

Konsystencja, jak na szampon przystało żelowa lekko zabarwiona bardzo dobrze ba wręcz doskonale i błyskawicznie pieni się pod wpływem wody, zapach naturalny bez zbędnych wzmacniaczy, czy dodatków.  




Działanie: tutaj mogę się tylko zachwycać, bo szampon zdecydowanie wzmocnił moje włosy sprawił, że stały się wzmocnione, dzięki czemu mniej wypadają, a co najlepsze mam pełno baby hair, które błyskawicznie podrosły! 

Minusy?

W sumie ich nie ma, aczkolwiek trzeba po umyciu na końce pasm nałożyć odżywkę, bo końcówki się plączą i są lekko szorstkie. 



Naturalny peeling do ciała drzewo sandałowe to doskonały kosmetyk zakańczający zimowy dzień, czy też jesienną aurę, bo uważam, że właśnie zapach drzewa sandałowego to takie idealne perfumy otulające na taką porę roku. 



Scrub do ciała posiada wiele peelingujących drobinek, które złuszczają martwy naskórek, dzięki czemu skóra jest wygładzona, oczyszczona i jedwabiście miękka i gładka. 

Wiem, że wiele osób nie lubi "tłustej" powłoki, która zostaje na skórze, a więc tutaj tego filmu nie odczujecie. 



Ja osobiście kocham wszelakie kosmetyki złuszczające, bo w szybki i skuteczny sposób dbają o nasze ciało bez dużej inwazji. Ogromnym plusem scrubu jest jego pojemność, bo w opakowaniu znajdziemy aż 500 ml, dzięki czemu peeling wystarczy na dłuższy okres czasu niż pospolite drogeryjne srcuby do ciała. 



Naturalny żel pod prysznic do ciała i włosów ciasteczko malinowe kupiło mnie od pierwszego zastosowania swoim cudnym zapachem!

Co prawda żel można  stosować na dwa sposoby ale ja tylko myłam nim swoje ciałko ooo ach...I lOVE IT:*




Zapach mega! Konsystencja oczywiście lekka i żelowa o lekkim czerwonym zabarwieniu. 

Działanie doskonałe, bo jeśli chodzi o moją skórę to wiele żeli do ciała mnie uczula i powoduje świąd, czy też powoduje suche plamki, a tutaj jest wręcz odwrotnie! 


Myję i pielęgnuje oraz pięknie pachnie. 




Co warto jeszcze dodać?

Kosmetyki mają bardzo fajne składy. 

11 komentarzy:

  1. Składy jak widzę to ich główne atuty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super, że ten szampon wzmacnia włosy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te kosmetyki wydają się być swietne

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje za ciekawe produkty, chetnie wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że warto mieć na uwadze te trzy kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za informację o tym sklepie. Mam co nadrabiać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię te kosmetyki. Super tekst!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio bardzo lubię tego typu peelingi i często ich używam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że warto mieć na uwadze ten internetowy sklep.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam swój ulubiony szampon, ale fajnie czasem wypróbować coś nowego

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.