poniedziałek, 17 kwietnia 2023

Maseczkowy tydzień z kwietnia

 


Dzień dobry, czekając na wiosnę w miesiącu kwietniu postanowiłam zrobić sobie tygodniowy tydzień z maseczkami aby moja cera nabrała blasku i wigoru w oczekiwaniu na piękną wiosnę, a towarzyszyły mi w tym koreańskie maski w płachcie. 

 

Oczywiście wszelakie nowinki pielęgnacyjne na mojej twarzy zobaczycie na instagramie.


Maska do twarzy puorella z czerwonym żeńszeniem kusi swym pięknym opakowaniem oraz wnętrzem, które wspomaga walkę z upływającym czasem nawilżając i ujędrniając skórę.  



Maseczka z ekstraktem ogórka rozjaśnia, regeneruje i łagodzi stany zapalne na skórze. 



Maseczka z pereł rozjaśnia oraz dodaje witalności skórze by ta była pełna blasku i cieszyła oko.



Ta maska zdecydowanie zachwyciła mnie na plus, bo była złota ale nie uczuliła, a zrobiła cuda na twarzy spłycając zmarszczki  i nawilżając skórę i to w zaledwie w 20 minut.


Ta maska również pięknie spłyca zmarszczki ale posiada dziwaczny zapach :P


Aloes nawilża i wygładza skórę i przy tej masce składniki aktywne zostały wciągnięte przez moją cerę w zaledwie 5 minut i to nie przez źle nasączoną płachtę. 


Najlepiej pachnąca maska!  Czekolada i kakao:* Love super nawilżanie i tonizowanie skóry. 

A wy jak tam?  Pielęgnujecie cerę maskami? 




7 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.