niedziela, 7 sierpnia 2022

Zapraszam do świata kawy i herbaty z VENOSA.pl

 


Cześć, dawno się nie odzywałam, bo częściej można znaleźć mnie w świecie Instagramowym co nie oznacza, że tutaj nie wpadam i nie zaglądam, bo zdarza się tak, jak teraz, a skłoniło mnie do tego zamówienie z venosa.pl , bo w tym sklepie internetowym prócz pysznej kawy i aromatycznej herbaty znajdziecie wiele przepysznych dodatków do owych napoi. 


W moim domu, aktualnie króluje kawa ziarnista, która potęguje picie kawy, bo zmusza nas do jej celebrowania począwszy już od samego kunsztu przygotowania, a odpowiedniego zalania np. w dripperze. 



Co prawda to kawa lavazza rzuciła na kolana mego narzeczonego, który od lat pijał tylko jedną i tą samą kawę, bo każda inna zakupiona okazywała się be, a tu proszę nowa mielona kawa zrobiła taką furorę, że już muszę myśleć o kolejnym opakowaniu. 
Na całe szczęście mam jeszcze ziarnistą chociaż już zapowiedział, że mielić jej nie będzie.




Wy wolicie kawę mieloną, czy ziarnistą?
Parzoną tradycyjnie?
Zalewacie kawę prosto z czajnika do kubeczka, czy bawicie się dripperem?
A być może posiadacie kawiarkę?
Czy fani kapsułek tu są?
Sądzę, że każdy sposób jest dobry by znaleźć chwilę na pyszną kawkę. 






Prócz kawy mam jeszcze gorzką czekoladę z malinami, która rozgrzeje mnie w deszczową pogodę, a słodki miód osłodzi herbatę, a sok z cytryny doda delikatnej kwaśności chociaż już mnie kusi by te trio wykorzystać  do jakiegoś ciacha. 



Moi drodzy, a wy jakie kawy pijacie? Robicie zakupy stacjonarnie, czy online?
Ja osobiście mało co kupuje stacjonarnie, bo irytują mnie ludzie w sklepach, a tutaj mogę swobodnie buszować po zakładkach i znaleźć odpowiedni produkt dla mnie bez obawy, że ktoś będzie mi zaglądał przez ramię, a co najważniejsze venosa.pl oferuje nie tylko kawę, bo ma bogaty asortyment, dzięki czemu w jednym miejscu możemy zaopatrzyć siebie i bliskich.



19 komentarzy:

  1. Bez wątpienia warto jest przejrzeć produkty tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Napoje dobrej jakości i dodatki to podstawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę w końcu zajrzeć na stronę tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham kawę, ale tej konkretnej nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno kawy i herbaty tej firmy są fenomenalne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra kawa jest ważna, uwielbiam zapach świeżo zmielonej kawy, wówczas jej smak jest niepowtarzalny

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam kawę jak i zakupy w tym sklepiku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzena T. Naturalniepiekna.info - Uwielbiam kawę a Lavaza to jedna z moich ulubionych

    OdpowiedzUsuń
  9. Osobiście nie jestem kawoszka, wolę herbatę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię kawkę. :) Moją ulubioną była ta, którą przywiozłam z Portugalii.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam że kawy prawie nie pijam, ale herbaciara ze mnie jest;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta czekolada jest super! Zapraszam na mój Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w domu piję rozpuszczalną neskę kremową, ale przez to, że jej cena strasznie idzie w górę to próbuję ostatnio innych. Lavazza kojarzy mi się z automatami na mojej starej uczelni...

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam tę kawę, mój numer jeden. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moją ulubioną kawę jest Lavazza.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta gorzka z malinami mnie zaciekawiła, chyba zajrzę na stronkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.