wtorek, 19 kwietnia 2022

SESSIO-ZESTAW DO WŁOSÓW ŚREDNIOPOROWATYCH AWOKADO I ŻURAWINA




  Cześć, w dzisiejszym wpisie chce wam przedstawić zestaw kosmetyków marki SESSIO, który przeznaczony jest do włosów średnio porowatych, a motywem przewodnim jest awokado i żurawina, dzięki czemu szampon i maska pachniały cudnie owocowo. Niestety u mnie ten duet nie wykonał rewolucji na włosach ale na tyle był przyjemny i rewolucyjny, że chętnie sprawdzę inną serię do włosów.



W takim razie co było tak rewolucyjne?
Pompka do kremowo- żelowej maski do włosów! 
Co prawda pompki do dozowania kosmetyków znajdziemy już w wielu kosmetykach, aczkolwiek w masce do włosów nie widziałam i w końcu ktoś na to wpadł, bo ja osobiście nie lubię mieć pomiędzy paznokciami maskę, czy odżywkę do włosów i brudzić środek, do którego często wpada woda, gdy ręce są wilgotne w trakcie mycia włosów, a tu proszę problem rozwiązany. 

 Sessio Vege Menu kremo-żelowa maska awokado i żurawina może pochwalić się świetną konsystencją, która jest lekka i nie obciąża pasm włosów przez co nie są one oklapnięte i bez życia, już nakładając sam produkt czujemy, że jest to lekki kosmetyk do codziennej pielęgnacji. Maskę producent zaleca zastosować po umyciu włosów szamponem i zostawić na kilka minut by cieszyć się z efektów i tutaj nastał problem, bo u mnie po zastosowaniu maski zaraz po umyciu włosów tylko łatwo się rozczesywały, a włosy od nasady ładnie lśniły. Niestety rozjaśnione końce nie mogły nacieszyć się  efektem WOW, dlatego postanowiłam  zmienić zastosowanie maski do włosów.



Maskę do włosów zaczęłam stosować do tak zwanej metody OMO i tutaj sprawdziła się  ona doskonale przez co nie skreśliłam marki i chce poznać serię do włosów wysokoporowatych. 

Przed codziennym umyciem włosów maskę nakładam na całe włosy od nasady po same końce i pozostawiam minimum na 15 minut by mieć pewność, że wszystkie składniki aktywne wnikają w strukturę włosa i zaczynają spełniać swe obowiązki. 
Po takiej aplikacji, gdy umyje włosy szamponem i nałożę już na same końcówki odrobine maski  i zostawię na minutkę mogę cieszyć się gładkimi włosami na całej powierzchni, a zatem włosy w dotyku są miękkie, ujarzmione i lśniące. Co prawda na same końce i tak wypada nałożyć troszeczkę olejku by je zabezpieczyć i spowodować godne ułożenie bez zastosowania suszarki, czy prostownicy ale na tyle włosy fajnie wyglądają, że mogę bez układania wyjść w świat. 



 
Sessio Vege Menu lekki szampon awokado i żurawina świetnie oczyszcza skórę głowy zmywa wszelakie olejki z włosów, maski i peelingi oraz jest delikatny dla skóry głowy ale po za tym nie robi nic wiele. Po umyciu włosów nie ma mowy o nie użyciu maski, czy olejku, bo me rozjaśnione końce są splątane i na tyle suche, że źle wyglądają, dlatego potrzeba im nawilżającej regeneracji, bo po prostu są napuszone, a że me włosy mają tendencje do puszenia to ujarzmienia szukam. 



Wspomniałam wam już na samej górze, że seria nie jest zła ale u mnie potrzebowała chwili i zmienia używania abym była zadowolona co nie zmienia faktu iż polecam wam wypróbować serię SESSIO, bo jak wiemy każde włosy są inne i u każdego coś innego sprawdzi się mniej lub bardziej. Zresztą ja jestem przykładem, że kosmetyki przeznaczone są do włosów średnioporowatych u mnie nie powodują spektakularnych efektów, bo już to sprawdziłam  z inną marką. 





Znacie tą markę kosmetyczną?




26 komentarzy:

  1. Jeszcze nie próbowałam kosmetyków tej marki.
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia moich obrazów!^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam kosmetyków marki SESSIO, ale jak tylko nadarzy się okazja, to chętnie je przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, każde włosy są inne i warto próbować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Paulina Kwiatkowska4:22 PM, kwietnia 19, 2022

    Nie mówię nie, na razie dziękuję za Twoją opinię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam wcześniej o kosmetykach tej marki, więc mam co nadrabiać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta pompka jest rzeczywiście przydatna w tego typu maskach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie powinno zamykać się na sprawdzone kosmetyki, zawsze można odkryć coś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo chętnie wypróbuję! Nadal szukam idealnego zestawu do świadomego włosingu - i może właśnie te produkty okażą się strzałem w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Określenie porowatości włosów ma kluczowe znaczenie w dobraniu odpowiedniej pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze mówiąc nie słyszałam wcześniej o tej firmie, więc koniecznie sama musze ich sprawdizć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka jest konsystencja tej maski? Skoro przechodzi przez pompkę, to chyba jest bardzo rzadka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremowo żelowa rzadka na tyle że wyjdzie z pompki ale na tyle treściwa, że nie wypływa spod palców

      Usuń
  12. Warto wypróbować produkty tej firmy na swoich włosach, nie zawsze jest łatwo trafić na właściwy kosmetyki...

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ten szampon! Świetny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ogromny problem, żeby znaleźć kosmetyki, które poprawią kondycję moich włosów (średnioporowate), a że tej marki nie znam i nie testowałam, to może akurat w moim przypadku się sprawdzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Znalezienie odpowiednich kosmetyków jest tak naprawde kluczowe :) Sama długo szukałam dla włosów niskoporowatych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Akurat pierwszy raz widze kosmetyki tej firmy, ale zapowiadają się naprawdę ciekawie! Będę musiała je przetestować w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super kosmetyki, ja je uwielbiam! Dzięki za ciekawy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie spotkałam się z tą marką, ale kosmetyki wyglądają na fajne. Super wpis

    OdpowiedzUsuń
  19. Sama mam włosy średnioporowate, więc chętnie przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.