wtorek, 27 lutego 2024

Mini relacja z SPOTKANIA BLOGERSKIEGO W TARNOWIE (Materiał reklamowy)

 Dobry wieczór kochani!


Dzisiaj chciałam dać wam znać iż w sobotę 24.02.2024 byłam na spotkaniu blogerskim w Tarnowie, gdzie miło i przyjemnie spędziłam czas z innymi blogerkami, dzięki czemu mogliśmy zapomnieć o codziennych troskach, jak i powymieniać się nowinkami. 

Na spotkanie dostałam się, dzięki evikomentuje , bo to Ona tak naprawdę była całym inicjatorem spotkania. 

CO prawda nasze spotkanie wsparło wiele wspaniałych firm, które podarowały nam prezenty osobiste lub część produktów na  "licytacje", gdzie zbieraliśmy pieniążki na  Fundacje Bochnianie Bezdomniakom, gdzie to Monika jest tak uprzejma i przekaże nasze dary, jak i na bieżąco będzie zdawać  z tego relację.



 

 




Wróćmy jednak na chwilę  do pozostałych blogerek abyście mieli okazję je poznać bynajmniej online to zostawię wam namiary do nich na instagrama, dzięki czemu będziecie mogli wpaść do każdej i poznać osobiste opinie o danych produktach.


evikomentuje

Monika

Angelika

Renata




Oficjalnie spotkanie zaczęło się o godzinie 13:00, aczkolwiek ja byłam dużo wcześniej, bo pomyliłam godziny hhaha
W sumie, dzięki temu mogłam więcej porozmawiać z Eweliną.




Zamówiłam kawę, tonic oraz przepyszną pizzę w restauracji https://www.felicitatarnow.pl/ i jestem zachwycona jedzeniem aż żałuję, że mam ponad dwie godziny drogi ;P



CO mogę dodać??
Było świetnie i mam nadzieję, że spotkania blogerskie wrócą ponownie do naszego świata i będą odbywały się częściej, bo dzięki temu można poznać wspaniałe osoby i wspomóc innym bardziej potrzebującym. 

8 komentarzy:

  1. Jak fanie, że takie spotkania się jeszcze odbywają. Cudownie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, ze będzie ich więcej i powrócą dobre czasy

      Usuń
  2. Dawno nie byłam na takim evencie - widać, że dobrze sie bawiłyście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie również minęło trochę czasu, a miło wspominam takie wyjścia.

      Usuń
  3. To dobrze, że odbywają się takie spotkania. Tym bardziej wartościowe, gdyż ich misją jest także pomoc. Życzę Ci abyś mogła uczestniczyć w nich jak najczęściej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie spotkania bywają naprawdę fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. FAjnie, ze moglyscie sie spotkac, mam wrazenie, ze bylo milo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.