sobota, 17 marca 2018

MEET BLOGGERS - BLOGERSKI DZIEŃ KOBIET W RYBNIKU - UPOMINKI


Witajcie:)! Tak jak ostatnio wspominałam czas najwyższy dać znać co na spotkaniu dostałyśmy od cudownych jak zawsze sponsorów, którzy pozwalają nam zdobyć nowe doświadczenie i wiedzę na temat danych kosmetyków. 
Niestety jakoś zdjęć nie będzie perfekt bo dalej jestem bez aparatu hi hi 



DUCRAY (strona /  facebook)
A-DERMA (facebook)


ELFA PHARM (strona /  facebook)





ONLY BIO (strona / facebook)


O2SKIN (strona /  facebook)


ROSSMANN POLSKA (strona /  facebook)






HUGME (strona /  facebook)



BIOLONICA (strona /  facebook)
krem do dłoni zostawiłam u chłopaka ;P


ACID BOOST (strona /  facebook)



CHIC CHIQ
  (strona /  facebook)


RABLE (strona /  facebook)




DS.COSMETICS (strona /  facebook)


LAURA CONTI (strona /  facebook)


CUCCIO (strona /  facebook)



NOX NAILS (strona /  facebook)


EQUALAN (strona / facebook)


SILCARE (strona / facebook)





AKADEMIA PAZNOKCIA (strona /  facebook)




Mam nadzieję, że o nikim nie zapomniałam, a więc jeszcze raz dziękuje ;) 

Spotkanie już za nami, było świetnie 😍 Markom takim jak, Rossmann Polska Biolinea.pl HUGme NOX Nails Elfa Pharm Polska Biolonica Rable.plLaura Conti OnlyBio OnlyEco Akademia Paznokcia Cuccio Polska DS. Cosmetics CHIC CHIQ cosmetics Ducray Polska A-Derma - naturalnie zdrowa skóra Equalan Pharma Europe Silcare dziękuję za przekzanie upominków dla uczestniczek spotkania.
Dodatkowo dziękuję marce ACIDBoost oraz O2skin za przeprowadzenie prezentacji i przybliżenie nam zasady działania kosmetyków.

14 komentarzy:

  1. Ale skarby! Czuję, że będzie dłuuuugie testowanie!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. same wspaniałości, masz teraz sporo kosmetyków do testowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ będziesz miała co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne rzeczy się nam trafiły ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ciekawe kosmetyki, wielu marek nie znam, więc chętnie o nich poczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pokaźna ilość ciekawych i dobrej jakości kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem sporo różnorodnych i ciekawych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, czekam na recenzje! Ciekawa jestem, jak kosmetyki sie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice post!
    Have a nice day, dear!
    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, ile wspaniałości! Jestem ciekawa tej maski z CHIQ CHIQ :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! To dopiero wspaniałości :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.