sobota, 31 marca 2018

dermo men, energy. energizujący żel do mycia twarzy, który polubiłam Ja :)


Cześć kochani:)! Dzisiejszego dnia zawitam tutaj na krótko aczkolwiek myślę, że i ciekawie ponieważ zdarzyło mi się przetestować męski żel do mycia twarzy! Nie dlatego, że nie miałam komu go wcisnąć w płci męskiej, a tylko dlatego, że pewnego dnia, gdy byłam bardzo zmęczona wzięłam do mycia twarzy pierwszą rzecz, którą miałam pod ręką i nagle okazało się, że to przepięknie pachnący żel do mycia twarzy aczkolwiek przeznaczony dla Panów, który po pierwszej aplikacji tak dobrze się sprawdził iż postanowiłam wcale  go sobie nie odmówić w pielęgnacji :P 



Dermo men, energy. energizujący żel do mycia twarzy,  znajdziemy w standardowej tubce, która mieści w sobie 150 ml żelu; szata graficzna jest koloru szarego z nutką zieleni i jak na serię dla Panów jak najbardziej się nadaję, a że szary kolor dość surowy to zieleń dodaje nam tutaj energii. 

Na opakowaniu znajdziemy szereg informacji w języku polskim, a zatem z pewnością nie kupujemy nic w ciemno.


Skoro mamy przyjemność z żelem do mycia twarzy to i jego konsystencja musi być jak najbardziej żelowa i dobrze pieniąca się pod wpływem wody jak i koloru przezroczystego i takowa ona jest. Kosmetyk wydobywa się z otworu, który jest adekwatny do konsystencji żelu, a jest ona treściwa, a zatem nie lejąca się jak woda. 

Tołpa chce uchodzić za markę naturalną, a więc składzie nie znajdziemy żadnych sztucznych barwników, sls, silikonów, parabenów itp co wyczuwalne jest np w zapachu.


Gdy myłam twarz wieczorem przy codziennym demakijażu czułam iż mam w ręku męski kosmetyk ponieważ delikatnie aczkolwiek przyjemnie męsko pachniał i uwielbiałam zatapiać się w tym zapachu :D Cóż mam chyba bzika ale uwielbiam wdychać męskie zapachy ale takie wiecie delikatne z nutką, która pozwala na mocne wciągnięcie powietrza do nosa ;D 


Jednakże cóż takiego się stało iż męski kosmetyk podbił me serce??

Świetnie zmywa resztki makijażu, łagodnie aczkolwiek skutecznie oczyszcza skórę pozostawiając ją gładką i bez uczucia ściągania. Skóra jest czysta, gładka i miękka oraz bez podrażnień. 
Jednak co najbardziej urzekło, czy też rzuciło mi się w oczy podczas stosowania dermo men, energy. energizujący żel do mycia twarzy,? To fakt iż moja skóra wyglądała na mega wypoczętą zrelaksowaną i pełną energii jak i na rozświetloną; na taką dosłownie w pełni życia. 


Czy polecam? Pewnie jako prezent dla facetów i cóż dla miłośników małych wspólnych półek hi hi 

20 komentarzy:

  1. Mój brat był z niego zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. coś dla mojego chłopaka, gdy nocuję u niego używam jego kosmetyków for men i nic mi się od tego nie stało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem zdania, że te kosmetyki dla mężczyzn dla nas też będą dobre :D też uwielbiam ten zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba dostałam taką samą paczkę ten karton jest świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja od dawna uważam, że jedyną różnicą jest zapach :P. Czasami, gdy firmy mają linie dla obu płci, patrząc na składy można się nieco zdziwić podobieństwem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój brat go używał, bo dostałam go na jakimś spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To świetnie, że się sprawdza! Kupię narzeczonemu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę w końcu popróbować tołpę

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jakis czas temu bardzo polubilam sie z Tołpą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Interesujące ;) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój oba produkty bardzo polubił :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo jestem w szoku że tak fajnie się u Ciebie ten żel sprawdził. Chyba go spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Skład bardzo kiepski niestety. Ja bym nie kupiła ani dla męża ani dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  14. A to sytuacja. Dobrze, że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mieliśmy okazji tego używać moj mąż zwykle używa tylko krem Nivea do wszystkiego :D

      Usuń
  15. Ciekawe czy mój mąż też by go polubił :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oh może coś kupię dla męża z tej seri :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To fakt produkty dla mężczyzn sa bardzie intensywne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.