czwartek, 15 marca 2018

Meet Bloggers cz 1; relacja ze spotkania blogerskiego w Rybniku :*


Dzień dobry słońca:)! Troszkę mnie nie było, a to dlatego, że mam małe zawirowania życiowe jak np szkolenie w Warszawie, a zatem kto śledzi mojego FB ten jest bardziej na bieżąco z pewnymi sprawami jak i wie, że mój aparat szklak trafił:) 

03.03.18 miałam wielką przyjemność uczestniczyć w spotkaniu blogerskim zorganizowanym przez Aleksandrę, która po raz kolejny była tak uprzejma iż przyjęła mnie do swojego grona :) 





Spotkanie odbyło się w klimatycznej restauracji Kassandra i jak to bywa w życiu kobiety, które wiecznie się odchudzają zaczęły od posiłku, a muszę przyznać  iż w tym miejscu naprawdę jest przepyszne jedzenie, a więc jeśli macie po drodze to zapraszam do Rybnika;)  Związku z tym iż mieszkam w Bytomiu to miałam kawałeczek drogi do pokonania ponieważ najpierw musiałam dojechać do Katowic, a później z Katowic wybrałam się na pociąg by móc znaleźć się w Rybniku to stwierdzam iż taka podróż jest naprawdę przyjemna nie licząc tego, że przez moment myślałam ,że pociąg intercity zawiezie mnie do Budapesztu :D 


Będąc na głównym dworcu w Rybniku poszłam na taxi by dostać na się na umówione spotkanie w Rybniku i miło się zaskoczyłam, gdy to Pan z taksówki oznajmił, a to Pani się wybiera na to spotkanie :)? hhHAHHA cały Rybnik chyba żył spotkaniem Oli ;*


Na spotkaniu odbyła się prezentacja marki ACIDBOOST, gdzie jedna z nas mogła skorzystać z zabiegu  bankietowego, który miał na celu rozświetlić skórę oraz usunąć oznaki zmęczenia.  Zabieg naprawdę działa, a więc aż szkoda, ze w tym dniu miałam opryszczkę i nie mogłam z zabiegu skorzystać:( 

Sadzę, że każda z was wie jak wygląda zabieg kosmetyczny wykonany w salonie u nas wyglądał podobnie tylko, że troszkę w innych warunkach zespołowych hi hi ;)

Zabieg składał się z czterech kroków. Pierwszy, to złuszczanie i przygotowanie skóry do zabiegu. Drugi krok, to nałożenie na twarz żelowego koktajlu z kwasami, którego zadaniem było odświeżenie, napięcie i rozjaśnienie skóry.  Trzeci krok zmycie kwasów i nałożenie maski. Maska kojąco-wyciszająca ukoiła i nawilżyła skórę po nałożeniu kwasów. Czwarty, i ostatni krok, to nałożenie kremu wyciszającego, który także ma działanie łagodzące i nawilżające.




Następnie, dzięki uprzejmości Malwiny, która jest ambasadorką firmy o2skin miałam przyjemność poznać przez Jej prezentację bardzo ciekawą markę kosmetyczną, która może naprawdę zawojować na rynku:) 


Oczywiście nie mogło zabraknąć ciekawej zabawy, którą osobiście wymyśliła Aleksandra:) Dostałyśmy mega zadanie:D
Własnoręcznie wykonać peeling do ciała:* 


Przyznam się, że już tego samego dnia peeling wykonałam:D

Na spotkaniu nie zabrakło  upominków, które sprawiły iż nie jednej z nas serducho skakało z radości aczkolwiek moje chwalipięctwo (jak to się poprawnie piszę hmm:D????)  zostawię na osobny post :) 


A jakie osobistości pojawiły się na spotkaniu?? 



3. Alicja - Poradnik bezradnik
5. Ania - Aneczka Blog
6. Świat Aleksandry organizator  
8. Malwina Optymalistka
9. Sylwia Matczysko
10. Paulina Not too serious blog


Ps. Z zdjęciem była fajna przygoda dziewczyny robiąc wspólne zdjęcie w trakcie zapomniały,że dwie uczestniczki były w toalecie hahah nawet się nie zorientowały, ze nas brakuje ale my i tak się wepchałyśmy w kadr hahahahhaha ;D 


13 komentarzy:

  1. Takie spotkania są niezwykle inspirujące.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie byłam na takim spotkaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie spotkania są rewelacyjne!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, musiało być tam naprawdę wspaniale :* A ile super upominków :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie tam miałaś, a szczególnie podoba mi się łączenie spotkań właśnie np. z robieniem peelingów, czy jakiś prezentacji itp :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się że znów mogłam się z tobą zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że było super.
    Takie spotkania zawsze mnie inspirują i napędzają do działania.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tego typu spotkania i sama chętnie w miarę możliwości - biorę w nich udział :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie już chyba nie będzie dane być na takim spotkaniu :(

    OdpowiedzUsuń
  10. To byłą bardzo przyjemna i wesoła sobota ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.