sobota, 24 marca 2018

Masło do ciała Szałwia & miłorząb japoński oraz body scrub organic shop


Dobry wieczór albo i dzień dobry :) Zależy jak będziemy na to patrzeć  mamy jeszcze noc jak i mega wczesny ranek kolejnego dnia:P  W dzisiejszym wpisie chciałam pokrótce was zapoznać z przyjemnym scrubem do ciała, który jest na tyle łagodny i rześki w swym działaniu, że pomimo średniego zdzierania znajdzie swych wielbicieli. Jeśli zaś chodzi o masło do ciała to bez dwóch zdań jeden z lepszych jaki kiedykolwiek miałam. 



Masełko znajduje się w plastikowym dole jak i w metalowej górze. Szata graficzna jest prosta i zielona przez co bez trudu można się domyślić iż mamy w dłoni naturalny kosmetyk bo opakowanie jak i jego kolor jest dość surowe aczkolwiek to wnętrze się liczy. 

Masło nie jest koloru czystej bieli, a z nutką beżu, czy też kremu.
Zapach delikatny i dość wyjątkowy bo naturalny ale bardzo przyjemny i wcale szałwią na kilometr nie wali ;P


Masło do ciała Szałwia & miłorząb japoński świetnie wygładza i nawilża ciało pozostawiając je gładkim na co najmniej 24 godziny jak i nie dłużej! Masło jest produktem treściwym, a więc uwielbiałam nakładać go na wieczór po kąpieli nie żałując go sobie ani trochę by ciało jak najbardziej się odżywiło i korzystało z uroków natury.  Ciało każdego dnia po aplikacji wygląda na piękniejsze i zdrowsze, a więc jest to produkt do, którego z chęcią się powraca po wykorzystaniu. Jeśli zmagacie się z podrażnieniami po depilacji to także masło w tym wam dopomoże aby skóra była jak najmniej pokrzywdzona,  a gdy wam nie przeszkadza delikatna  oleista nutka na ciele to masło musicie wypróbować. 


Jak wcześniej wspominałam scrub jest bardzo delikatnym zdzierakiem aczkolwiek potrafi nas przyciągnąć swym cudnym i owocowym zapachem, który rozpala nasze zmysły w energetyczny nastrój. W internecie znalazłam iż możemy znaleźć kilka wariantów tego cuda, a więc jedno opakowanie kusi nas by sprawdzić inne warianty zapachowe ;D 


Jeśli szukacie mega owocowego i przyjemnego scrubu co ciała, który jest bardzo delikatny i sądzę iż skóra wrażliwa może się z nim bardzo polubić to raz dwa i scrub się zaopatrzyć. Jeśli kochasz mega zdzieraki to cóż nie dostaniesz tutaj nic z takich rzeczy ale być może skusi się mega i intensywny zapach, który utrzymuje się na skórze???

Kosmetyk zapewni Ci czystą i gładką skórę bez podrażnień i także bez efektu WOW ale za to zapachowe WOW. 


30 komentarzy:

  1. Wyglądają bardzo interesująco owe kosmetyki :) Zwłaszcza ten scrub. Latem często depiluję nogi i później mamnieco szorstką skórę. Jaka jest cene tego scrubu? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla zapachu jestem w stanie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Markę znam, ale nie miałam jeszcze nic od nich.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainteresowałaś mnie tym masłem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam że ta firma weszła do Biedronki. Muszę obczaić ich asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może się skuszę. Nie miałam jeszcze takiego masła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś peeling z tej marki;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię wszelkie peelingi ;-) ten również bym wybrónowała ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. To masło....fajne jest:D
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znałam nigdy tego masła 😊 musi byc boskie! Konieczniemusze je wyprobowac 😀😀😀

    OdpowiedzUsuń
  11. ja wolę mocniejsze zdzieraki, jeśli chodzi o peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Żadnego z tych kosmetyków nie miała, ale firmy kojarzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bardzo lubię produkty tej firmy i myślę, że z tym również bym się polubiła.

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę kiedyś kupić peeling z tej firmy. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam jeszcze przyjemności używać produktów z tej firmy, ale chyba się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę pomyśleć nad zaopatrzeniem się w niego 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe jak pachnie! Napewno bosko!

    OdpowiedzUsuń
  18. To masło do ciała jest naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mogłabym wypróbować to masło do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Masło wygląda na ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Na też to masełko zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Scrub mnie zaciekawił chetnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie lubię się smarować, ale peelingować owszem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. scrub bym chętnie wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Znam te scruby i bardzo lubię! A z Be Organic miałam żel do twarzy, cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Agnieszka Kujawska6:58 AM, kwietnia 08, 2018

    Jeszcze tego nie probowalam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.