piątek, 1 grudnia 2017

MEET BLOGGERS/TARGI KOSMETYCZNE - RELACJA 25-26 listopad 2017 :)



Cześć moi mili:)! Ci co śledzą mojego Facebooka  mogli zauważyć iż  w dniach 25-26 listopada znajdowałam się na targach kosmetycznych w Katowicach  i wręcz, że namiętnie w nich uczestniczyłam:P Przy okazji Ola wpadła na świetny pomysł, że w sobotę będziemy miały meet bloggers, a więc z kilkoma dziewczynami uczestniczyłyśmy wspólnie w spotkaniu:)  


Jak to bywa z takimi targami było wiele stoisk z kosmetykami jak i przyborami kosmetycznymi, czy fryzjerskimi a nawet można było zamówić fotele, czy myjki do salonu. 

W sobotę z dziewczynami szalałam po targach między stoiskami i przypatrywałam się pracy wizażystów, czy fryzjerów, a nawet sama poszalałam i pozwoliłam wygolić część włosów na głowie ;P 

W niedzielę natomiast Pan na moich włosach ukazywał świetny spray, który rozjaśniał włosy o dwa tony:)!! Mam filmiki z tych moich wyczyniań na fB, a tutaj postaram się je wgrać ;D



W sumie pędząc w sobotę na targi zapomniałam biletu, a więc będąc na przystanku autobusowym musiałam szybko lecieć do domku po bilet aby móc wejść i uczestniczyć w spotkaniu:) Niestety autobus mi uciekł przez co musiałam zamawiać taxi ha ha dobrze, że z mojego miasta nie jest zbyt daleko do KAtowic. 



Na szczęście po krótkiej przygodzie udało mi się dostać na miejsce i spotkać z dziewczynami:) 

Ja oraz mój wygolony bok :P

W sobotę jeszcze miałam pełno brokatu na sobie ;)


Jej nie potrafię filmików wgrać:(



Co nie zmienia faktu iż  z pokazów skorzystałam bardzo intensywnie ;)

Myślę, że gdyby targi trwały jeden dzień więcej w końcu byłabym łysa ;D


Sądzę, że takie targi to świetna okazja do zapoznania się z nowościami na rynku oraz spróbowania czegoś nowego np. jak u mnie to się odbiło nową fryzurą chociaż już się zastanawiam jak to będzie odrastać :D


To moje pierwsze targi ale już wiem, że nie ostatnie bo jak szaleć to nie raz ;) 


Pokaz stylizacji brody??
Dlaczego nie....
Manicure na miejscu??


Nic tylko siadać i korzystać z okazji!!



Lista uczestniczek:

1.Ola (organizatorka) Świat Aleksandry
5. Ania  Kolorowy Kraj
7. Ania AneczkaBlog
8. Karolina Do Połowy Pełna...
11. Kasia Kobiece Fascynacje
13. Magda Delishe

14. Ja :) 


24 komentarze:

  1. Chętnie bym się na takie targi wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fryzurka dodaje Ci uroku i pasuje. :-) Sama chciałabym uczestniczyć w takich targach. Może w przyszłym roku... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. ten wygolony bok nawet do Ciebie pasuje, dobrze, że znalazłaś bilet i dotarłaś, ja też jestem roztargniona

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz! Jesteś teraz Kobietą z Pazurem;)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super wyglądasz! I zazdroszczę targów. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe nawet nie wiedziałam, że w Katowicach były targi. O wszystkim dowiaduję się za późno 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Super było cię poznać i dziękuję za odprowadzenie co bym się nie zgubiła. Mam nadzieję że jeszcze nasze podpisy coś dadzą zwierzaką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka fryzura bardzo do Ciebie pasuje, super jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo! To musiały być naprawdę wspaniałe targi.
    Chętnie się człowiek na takie wybiera.
    Super! Fajne zdjęcie pamiątkowe.
    Pozdrawiam weekendowo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. było supcio -do następnego mam nadzieję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale sama bym się wybrała na takie targi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie było Cię znów zobaczyć!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniale, że mogłaś uczestniczyć na takich targach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fryzura wygląda mega <3 Naprawdę Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.