wtorek, 12 grudnia 2017

Mikołajowa wymianka blogowa po raz kolejny :)


Jeśli śledzicie mnie w miarę regularnie to wiecie, że co kilka miesięcy biorę udział w wymiankach blogowych i po raz kolejny otwierając paczkę niespodziankę czułam się jak jakiś weteran wojenny, który zastanawia się nad tym, czy może go coś jeszcze zaskoczyć ;D 




Tym razem wymiankę blogową zorganizowała rezolutna Terii , która nad wszystkim trzyma pieczę. 


Tym razem moją partnerką w wymiance blogowej była Sylwia, a inaczej mówiąc zadbana mama :) 

Zauważyłam iż Sylwia uważnie zauważyła, że kocham wszelakie maseczki do twarzy jak i kocham kawowe peelingi do ciała jak i jestem wielką fanką toników, które naprawdę potrafią zdziałać cuda. 


Masełko dla królewny także ochoczo krzyczy w mą stronę:)

Aczkolwiek to ostatni produkt kosmetyczny zaintrygował mnie najbardziej....


Oczyszczający krem do twarzy pod prysznic marki eveline cosmetics !:)  Aż 5w1 mmmm trochę mnie przeraża te 5  funkcji ale i intryguje zarazem  niestety krem musi poczekać w kolejce ;D


20 komentarzy:

  1. fajna paczucha z super kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa inicjatywa:)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To się nazywa prezent od Mikołaja! Musiałaś być mega grzeczna;)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna jest taka wymiana czasami z dziewczynami kilka razy w roku tak robimy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zdarzyło mi się jeszcze wziąć udziału w takiej wymianie, na pewno chętnie kiedyś się w to zabawię ;) Tymczasem zapraszam do udziału w moim konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała ZAWARTOŚĆ - miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oo świetne produkty! chętnie bym przygarnęła :D
    dodaję do obserwowanych! pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie zaciekawiło te masło dla królewny, bo ten 5w1 ju znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna paczka, również ciekawi mnie ten krem do twarzy pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam maski z 7go niebka <3 obojetne czy to do twarzy czy włosów. pachną przepięknie <3
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Super przesyłka :) Z takim towarzystwem można się bawić :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.