czwartek, 14 grudnia 2017

Vasco Gel Polish-lakiery hybrydowe, które ogarnia nawet taki laik jak ja )



Cześć kochani!! Może jeszcze pamiętacie jak nie raz moje zmagania paznokciowe pokazywałam tutaj na blogu, które były wprost koszmarne :P!! Aktualnie ćwiczę hybrydy i jestem już prawie, że tuż przy mecie aby ich wykonanie było perfekcyjne (no nie dokładnie perfekcyjne aczkolwiek na tyle przyjemne iż można je nosić), a zatem jeszcze dzisiaj nie ukaże paznokci, które zmalowałam aczkolwiek, krótko napomknę o lakierach hybrydowych Vasco , które mi tą naukę dość ułatwiły.  BO jak wiemy praktyka czyni mistrza. 




W czarnym; śmiało mogę stwierdzić, że klasycznym opakowaniu po otwarciu pudełeczka moje oczy ujrzały piękny zestaw bo bardzo bogaty na tyle iż od razu można przejść do wykonania manicure hybrydowego w domu o ile mamy lampkę:) Do zestawu także został dołączony pilnik, który świetnie sobie razi z piłowaniem hybrydy, czy też jej opiłowaniem na końcu. 
Do pudełka została także dołączona ulotka ukazująca kolory hybryd w jakiej swojej ofercie posiada VASCO.  


Wróćmy jednak do zawartości pudełka, a zatem po otwarciu okazało się, że w paczce była basa, top oraz 4  lakiery hybrydowe. Nie będę was oszukiwać aczkolwiek wszystkie kolory wpadły w moje gusta ale to klasyczna czerwień rządzi!! Szczególnie na moich stópkach!! Moje stopy pokochały te lakiery i na wstępie muszę dodać, że gdy wykonam manicure hybrydowy na paznokciach u stóp spokojnie przez 4 tygodnie mogę w nim chodzić później wypada paznokcie spiłować troszkę i zmienić kolor lub zostawać jeśli owy odrost nie przeszkadza ;D 

Ja od kiedy dostałam lakiery hybrydowe VASCO moje stopy znają tylko je a szczególnie czerwień koleżanka znów pokochała błękit. 


Basa elastic jest naprawdę elastyczna i bardzo gęsta aczkolwiek wydaje mi się, że specjalistki od paznokci dały by radę na niej zrobić krzywą C prawidłowo oczywiście  bo u mnie to z tym różnie bywa:) Basa się nie rozlewa bo jest bardzo gęsta, a zatem ładnie i równo zastyga w lampie.  Świetnie utrzymuje nadany kolor płytce. 


Z Topem, a więc nabłyszczaczem miałam troszkę większe problemy bo jak dla mnie jest zbyt wodnisty i troszkę czasu minęło zanim zaczęłam sobie z nim radzić i nieraz paznokcie tj. skórki zalałam, a więc nie ukrywam iż wolę inne topy na zakończenie manicure. Plus ładnie nabłyszcza płytkę i jak dotąd nigdzie mi nie pękł. 


Same lakiery hybrydowe są świetnie na pigmentowane i nie ważne, czy to była czerwień, czy też beż-nude, czy błękit jedna warstwa lakieru pięknie pokrywa płytkę paznokcia aczkolwiek jak wiemy zawsze dajemy dwie cienkie warstwy na płytkę. 
Lakiery dobrze się rozprowadza bez żadnych utrudnień. 


Piękne i intensywne kolory, trwałość  manicure, a zatem czego chcieć więcej? Pędzelków. Hybrydy mogły by mieć miększe pędzelki być może z czasem się wyrobią????

Jak na razie to tyle....
A jak idą wasze pierwsze zmagania z hybrydami :P??? 

21 komentarzy:

  1. Ja jeszcze ich nie używałam :) czekają na testy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nie miałam tych lakierów, czerwień jest bajeczna

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam jeden kolor z Vasco, ale jeszcze nie pomalowałam nim paznokci :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolory zwłaszcza 073 i 083.

    OdpowiedzUsuń
  5. Firmy nie znam ale czerwień wydaje się być powalająca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dopiero zaczynam przygodę z hybrydami i jak na razie ciągle zalewam skórki, ale mam nadzieję, że w końcu ogarnę i ten problem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo można ostatnio przeczytać o ich produktach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wpadły mi w oko kolorki 030 i 083 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie robię sama hybryd, ale te maja piękne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam, ale już mi ta firma gdzieś mignęła :P

    OdpowiedzUsuń
  11. My raczej nie zamierzamy sie z nimi zmagać :P Na paznokcie pójdziemy do kogoś mądrzejszego w tej kwestii od nas :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio właśnie szukam jakiś dobrych lakierów ^^ te wydają się fajne :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Praktyka czyni mistrza! Jestem pewna, że jeszcze chwila i będziesz się chwalić na blogu cudownymi paznokciami:)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. czerwień ładna, ciekawe jak na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lakiery firmy Vasco chodzą za mną od jakiegoś czasu. Może to dlatego, że wypróbowałam już wiele firm, a każdej nowej jestem strasznie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne kolorki, ja też zaczynam testowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam je.. i co mega ciekawe, to jako pedicure hybrydowy trzymały się świetnie, a już jako manicure to zaczęły schodzić szybko... to jedyne, z którymi tak miałam, nie wiem dlaczego... wybrałam wtedy taki pastelowy róż i brokacik

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.