czwartek, 25 lutego 2016

Alterra, szampon do włosów osłabionych i przerzedzających się, Biotyna i Kofeina 200 ml


Kolejny miesiąc za mną zatem trzeba napisać o kolejnym szamponie do włosów, który mi towarzyszył w mojej aktualnej pielęgnacji włosów, a dokładnie to w unormowaniu ich wypadania bo taki problem męczył mnie już bardzo długi czas. Na szczęście leków już nie biorę i nie muszę brać przez co jestem bardzo uszczęśliwiona tym faktem; teraz tylko trzeba utrzymać ten dobry stan skóry głowy.




Kosmetyki „Alterra” zawsze znałam ze sklepowej półki w Rossmanie i jakoś większej uwagi im nie poświęcałam ale,
 gdy właśnie zaczęłam kupować i testować przeróżne preparaty przeciw wypadaniu włosów postanowiłam i wypróbować szampon  tej marki bo jak testujemy i próbujemy to dlaczego nie wypróbować i tego szamponu tym bardziej, że jest to i naturalny kosmetyk (jak zapewnia producent), a dodatkowo na etykiecie posiada znaczek informujący, że nasz szampon jest przyjazny dla vegan, czyli lepiej być nie może.

Czy zadziałał? I tak i nie ale myślę, że warto go wypróbować tym bardziej, że jest dla veganJ


Szampon znajdziemy w małej, plastikowej butelce, która mieści 200 ml szamponu. W sumie to chętnie widziałabym butelkę 400 ml ponieważ szampon ma zawierać kofeinę, która ma pobudzać nasze cebulki włosów do wzrostu myślę, że aby te efekty zauważyć trzeba kilka lub większej butelki, a nie taka małą tym bardziej, że szampon jakoś takoś nie okazał się u mnie za wydajny.

Szata graficzna jest bardzo ładna i przejrzysta, a sprzedający postarał się o to aby z tyłu opakowania była dołączona, czy raczej przyklejona naklejka z polskim opisem produktu, a w tym przypadku szamponu.
Na etykiecie znajdziemy guaranę tak myślę bo w sumie to nigdy się nie interesowałam tym jak ona wygląda, a że w składzie ma być guarana bio to chyba ona na  obrazku się mieści. 

Konsystencja jest żelowa i gdybym nie miała pod nosem butelki informującej, że mam do czynienia z szamponem do włosów byłabym po prostu  pewna, że mam na dłoni zwykły żel pod prysznic tym bardziej, że bardzo  ładnie pachnie.    

Konsystencja jest lekka przez co i delikatnie spływa z dłoni aczkolwiek nie w czasie błyskawicy, a więc spokojnie zdążymy szampon zmieszać z wodą aby następnie nałożyć go na skórę głowy i zacząć mycie.  Szampon ma kolor różowo-czerwony-przezroczysty?
Pieni się dobrze ale potrzeba dużej ilość wody. Tutaj mogę dodać, że otwór, którym wydobywa się szampon mógłby być troszkę mniejszy bo przez to, że ta konsystencja jest trochę bardziej cieknąca/lekka to podczas przechylania buteleczki i jej ściskania tego szamponu może nam trochę ulecieć zapewne i przez to nie miałam go zbyt długo.
Nie jest to konsystencja wodnista ale porównując tą konsystencję szamponu z innymi jest ona po prostu bardziej rzadka.


Jeśli chodzi o zapach to jest on wręcz obłędny! Naprawdę już dawno nic mi tak przyjemnie nie pachniało przy myciu włosów. Myślę, że to zasługa guarany bo zapach jest ślicznie owocowy, a co najlepsze potrafi i utrzymać się na moich włosach przez jakiś czas.  
Z wielką przyjemnością zakupiłabym właśnie taki odświeżający i pobudzający do życia żel pod prysznic, który pachniał by tak jak ten szampon. Zresztą myślę, że przy najbliższych zakupach możecie iść i szampon alterra powąchać.   


Jak to jest z tym działaniem?

Z pewnością szampon bardzo ładnie oczyszcza skórę głowy i włosy nie obciążając ich przy tym. Sprawia, że są one lekkie i puszyste oraz sypkie, a przy tym i ładnie pachnące. Jeśli chodzi o wypadanie to na pewno się ono nie pogorszyło ale także w jakiś szczególny sposób nie poprawiło przez co zostaje to na neutralnym poziomie. Czy pobudziło moje cebulki do wzrostu? Także nie zauważyłam aby moje włosy zaczęły szybciej rosnąc. Zatem jak widać jest to taki zwyczajny szampon, który za specjalnie dużo nie robi ale pachnie przy tym na tyle przyjemnie, że pewnie nie raz jeszcze do niego wrócę z tym, że będę czekać na promocję. Może kolejna buteleczka starczy mi na dłużej.  Być może, gdy zakupie z tej serii i odżywkę do włosów to duet okaże się lepszy?



Alterra, szampon do włosów osłabionych i przerzedzających się, Biotyna i Kofeina-miałyście? Jak sprawuje się odżywka? Warto ten duet jeszcze raz sprawdzić?


27 komentarzy:

  1. Lubię tą serie jednak nie miałam z niej jeszcze żadnego szamponu, muszę na któryś się skusić. Nie koniecznie ten bo wypada przeciętnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam jeszcze szamponów tej firmy, ale bardzo lubię ich żele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odżywka do włosów jest bardzo dobra z tej firmy. Włosy są mięciutkie, pięknie pachną i łatwo się rozczesują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm prowadzisz bloga:P?? bo jak wchodze na Twój profil to pisze, że mam zakaz wstepu hehe może dasz linka? bo także bym do Ciebie wpadła.

      Usuń
  4. Alterra całkowicie się u mnie nie sprawdza na włosach więc nawet nie podchodzę to tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam tylko szampon, ale odżywkę też mam zamiar wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam wiele dobrego o tej marce :)

    http://sakurakotoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie nie przypadły do gustu szampony Alterry

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiele razy zwracałam na niego uwagę, fajnie, że wiele nie kosztuje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ten szampon i tak średnio się lubilismy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A nóż by się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Alterra od dawna mnie ciekawi więc w końcu muszę sobie sprawić produkty do włosów bo mam krem z granatem i jest bardzo dobry więc może i szampon czy odżywka też mnie pozytywnie zaskoczą :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z Alterry nie miałam jeszcze żadnego szamponu ale ze względu nawet na sam zapach chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. też kojarzę ten szampon z półki w Rossmannie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam kofeinowy szampon z Alverde i szału nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szamponów tej marki nie miałam, ale jak zużyje swoje zapasy to na pewno się w jakiś zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tej firmy miałam jedynie odżywkę do włosów chyba z granatem o ile się nie mylę. :) Miała ładny zapach, aczkolwiek działania średnie, niczego konkretnego nie zauważyłam po jej stosowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię ten szampon i chętnie do niego wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To prawda, ze zapach ma cudowny, tylko tyle miałyśmy z nim do czynienia :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapach także uwielbiam, ale niestety miałam po nim włosy jak siano :( I nawet odżywka/maska mało pomagały.

    OdpowiedzUsuń
  20. miałam miniaturkę odżywki z tej serii i jakaś za specjalna nie jest
    jednyne co przypadło mi do gustu to zapach

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy post ;) Pozdrawiamy ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię tą serię szamponów, miałam chyba już wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Był dla mnie całkiem OK, ale znalazłam lepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak dla mnie te szampony są troszkę za mało wydajne co w porównaniu z ceną absolutnie mi się nie kalkuluje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.