czwartek, 22 czerwca 2017

Calmapherol Baby olejek/emulsja do kąpieli



Która z nas nie uwielbia wylegiwać się w wannie pełnej wody, czy też soli, czy wszelakich innych dodatków do kąpieli?? Zapewne większość z was, które posiadają wannę w domu bo jak wiemy rożnie to bywa, a ostatnio zauważyłam ,że jednak przeważają prysznice :P Ja jako fanka długich kąpieli posiadam wannę i też z niej korzystam jak mogę aczkolwiek z umiarem bo jednak szkoda wody i środowiska ;)  Tym razem w me łapki, dzięki uprzejmości www.red-pharma.com wpadła znakomita emulsja, czy też olejek, który świetnie sprawuje się na delikatnej skórze dziecięcej. 



Dziecka nie posiadam aczkolwiek mam młodszą siostrę, która nie dawno skończyła 10 lat ;) Nie jest to już maleństwo aczkolwiek wydaje mi się ,że dla mojej mamy zawsze nim będzie, a dla mnie będzie takim oczkiem w głowie :* 

Związku z tym postanowiłam, że tym razem testerką będzie moja siostra, a nie ja bo z pewnością Jej skóra jest bardziej wrażliwa niż moja.  Za nim przystąpię do efektów olejku, który tak naprawdę tylko dodajemy do wanny z ciepłą wodą napomknę iż moja siostra ma skórę skłonną do przesuszeń i często się łuszczy, a szczególnie przy kolankach ale aby zmusić ja do smarowania co bywa to ciężką sprawą ponieważ ona nie cierpi czuć kosmetyków na ciele :P Zatem pomyślałam sobie ,że kąpiel w takim olejku nie pozostawi na niej tłustej ,czy lepkiej warstwy, a nawilży i wygładzi skórę ciała. 


W śnieżno białej butelce znajduje się 180 ml olejku, który przeznaczony jest dla dzieci już od 1 dnia życia ,a zatem mamy pewność iż są to kosmetyki bardzo bezpieczne dla skóry dzieci i przebadane prawidłowo bo jednak malutkim pociechom krzywdy robić nie chcemy.   Oczywiście sprzedający na etykiecie zamieścił wiele potrzebnych nam do zapoznania się z olejkiem informacji jak skład, zastosowanie, dozowanie itd.  Ja do dozowania emulsji do kąpieli w ogóle nie przyłożyłam wagi tylko na oko w prost z butelki do wanny nalałam olejku ponieważ napełniałam ją calutką aby siostra mogła sobie popływać jak syrenka wśród fal hi hi, a jej wielkościowo/rozmiarowo nie ma co porównywać do maleństwa. 


Konsystencja Calmapherol Baby olejek/emulsja do kąpieli  jest oleista, przezroczystego koloru o neutralnym zapachu. Nie wyczujemy tutaj żadnych sztucznych dodatków zapachowych. 

Po otwarciu butelki za pomocą standardowego klik klika do wanny napełniającej się wlewamy olejek. Mocząc dłoń w takiej wodzie możemy wyczuć iż woda robi się bardziej delikatna, łagodna i przyjemna w dotyku, a zatem jeśli ktoś z was miał styczność z takim dodatkiem oleistym do kąpieli to wie o czym mówię. 

Moja siostra wchodząc do wanny  również to zauważyła po czym oznajmiła, że mam wyjść z łazienki bo chce się zrelaksować ha ha 


Po jakimś czasie ,gdy to skończyła się pluskać oznajmiła krzycząc ,że już skończyła i mam wpaść zobaczyć jakie ma gładkie ciało :) 

Kolanka, które lubią się u niej łuszczyć i przesuszać były wprost gładziutkie i mięciutkie ,a suche skórki zniwelowane.  Reszta ciała wygładzona i miękka jakby właśnie posmarowała się jakimś olejkiem ,czy balsamem, a nie leżała w wannie , w której znajdował się po prostu olejek do kąpieli. 

Musze przyznać iż efekty mnie zaskoczyły i aż sama chciałam wziąć kąpiel w takim olejku aczkolwiek nie dane mi było bo butelka została zabrana przez moją  młodszą siostrę, która oznajmiła iż chce kąpać się tylko w takiej emulsji, a zatem chyba Jej słowa mówią wszystko:)

 Calmapherol Baby pokochają wszystkie dzieci te małe i troszkę większe :) 

Więcej informacji na temat olejku jak i innych kosmetyków bezpiecznych dla dzieci na stronie producenta http://www.red-pharma.com/?page_id=501&lang=pl


19 komentarzy:

  1. Też uwielbiam kupować kosmetyki dla dzieci, bo mam wrażenie, że nie mają prawa zrobić żadnej krzywdy, uczulić itd :D Są po prostu delikatniejsze. Pozdrawiam i obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Duże dzieci są najlepszymi testerami :) Ich szczerość jest bardzo cenna :) Fajnie się masz, że masz młodszą siostrę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Być może się nim zainteresuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam skórę suchą i lubię sięgać po takie produkty, nawet dziecięce do kąpieli, które ją trochę nawilżą

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego olejku. Produkty dla dzieci zazwyczaj kojarzą mi się z delikatnością :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musi być bardzo delikatny dla skóry. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem fajny olejek, ale nigdy jeszcze się z takim nie spotkałam.
    Jestem bardzo ciekawa czy mi by posłużył dobrze.
    Może kiedyś spróbuję. Może się skuszę :)
    Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Produkt ciekawy, pierwszy raz go widzę, szkoda w sumie że mineral oil jest na pierwszym, ale widywałam gorsze składy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama bym chętnie wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam olejku ale lubię czasem coś z 'dziecięcej' półeczki. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię wylegiwać się w wannie, ale też korzystam z tej przyjemności rozsądnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Biorę czasami kosmetyki z półki dla dzieci,bo one raczej krzywdy mi nie zrobią.. Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie go zrecenzowałaś i wydaje się ciekawy :P
    PS Fajna maskotka :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Produkt ciekawy,lubię takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też same byśmy ją wykorzystały :D Tym bardziej, że o tej porze łokcie i kolana również nam się mocno przesuszają ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Koniecznie muszę się w to zaopatrzyć.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio polubiłam się z olejkami do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Może sama się skuszę. Niektóre kosmetyki mnie uczulają, może ten będzie w sam raz. :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.