niedziela, 22 marca 2015

B.B.Krem od AA dla cery jasnej...


Nie cierpię opisywać kremów BB, które są u nas powszechnie dostępne bo zawsze się przy nich  denerwuję ale, że dostałam  jeden bardzo dawno, dawno temu  do przetestowania od http://www.oceanic.com.pl/ trzeba go opisać ;D




Dlaczego te nasze drogeryjne kremy mnie wkurzają?
Są one przeznaczone dla skóry jasnej ale, gdy nałożę je na twarz, czy wycisnę na dłoń widzę ciemną plamę, a nie jasną! 


Nie chce aby ten krem się na mnie uraził bo to nie pierwszy krem BB, który mam i nie okazał się taki jak powinien ;P 


Plusem kremu BB od AA jest to ,że jest w miarę jasny..(bo były przypadki ,gdzie jasny był jeszcze ciemniejszy) ale dla mojej karnacji i tak za ciemny...
Dlatego powinien być on oznaczony jako średni...


Ten krem nie dopasował się do mojej cery bo był za ciemny dla mojej mamy zaś był za jasny, a więc jest to pośredni kolor. 
Myślałam, że po nałożeniu tego kremu bb wchłonie się on w moją skórę i mniej więcej wtopi niestety nic takiego się nie stało...była mała maska...


Na pewno krem wygładza skórę i rozświetla. Na pewno nie zakryje naszych niedoskonałości, a ja mam co ukryć. 


Ogółem nasze dostępne kremy bb sa bardzo lekkie i idealne na lato dla osób, które nie mają większych problemów z cerą. 
Ja natomiast aktualnie potrzebuję dobrego krycia zatem te Koreańskie kremy BB spisują się u mnie genialnie chociaż też nie wszystkie...


A jak się u was spisują dostępne stacjonarnie kremy BB? 

26 komentarzy:

  1. Kremy BB zazwyczaj mnie rozczarowują, tego jednak jeszcze nie miałam. Z tej serii miałam płyn dwufazowy i był super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też go mam i na pewno nie jest on jasny. Użyłam go kilka razy i może bublem nie jest, ale szału też nie ma ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygrałam go w rozdaniu i jest okropny! Najgorszy krem BB jaki miałam... masakra

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię krem BB z Garniera, ale tez nie jest jasny i mogę go używać tylko latem :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam, że AA ma kremy BB

    OdpowiedzUsuń
  6. Kremu BB tej firmy jeszcze nie miałam. Zazwyczaj stosuję takie cuda w lecie, gdy nie trzeba nakładać ciężkiego podkładu. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi od BB Garniera, po jakimś czasie zaczęła bardzo przetłuszczać się skóra. Przestałam używać i wszystko wróciło do normy :)

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/03/naszyjnik-i-kolczyki-z-otiencom.html

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jakoś nie mogę się polubic z tymi bb ;/ uzywałam tam czegoś w lecie, żeby się nie zapychac podkładem, ale nie byłam zbyt zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nawet nie wiedziałam, że ta firma ma tego typu kremy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie jest stanowczo za ciemny :(

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie kremy BB się nie sprawdzają :(

    OdpowiedzUsuń
  12. łee, ja musze mieć mocno kryjący!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie na ,,nie" głównie przez słabą gamę kolorów - ja jestem mega bledziuchem.

    OdpowiedzUsuń
  14. ja z tym nie mam kłopotu, bo mam dosyć śniadą skórę, prawie zawsze wybieram odcienie ze środka lub końca listy odcieni, a kremy BB w większości bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. DLA MNIE SUPER

    pozdrawiam z Gdyni!
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio pokochałam podkład z Bourojs i na nic go nie zamienię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam ale może dla mnie odcień byłby dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam ale może dla mnie odcień byłby dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tez mnie nigdy do nich nie ciaglo, dzieki za szczera recenzje!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. To dla mnie też będzie za ciemny. Ach ta biała skóra. A najgorsze jest to, że mam uczulenie na słońce i nie mogę się opalać. A tu słońce i witam kremy z filtrem.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie przepadam za AA,BB i CC :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*