niedziela, 30 kwietnia 2017

Zestaw wiosennych nowości marki L’Oréal Paris.


Często widzę na blogach dziewcząt boxy, mega paczki, czy niespodzianki, które dostają od firm w wyjątkowych pudełkach i często tak niespodziewanie:) Nie raz widząc te wszystkie rozmaitości w moim sercu występuje lekkie ukłucie zazdrości, które przypomina mi, że wcale aż taką perfekcyjną dziewczyną w makijażu nie jestem i raczej powinnam więcej czasu poświęcić na edukacji w kolorówce :D



Jednakże po kilku próbach i błędach zazwyczaj wracam do swojego makijażu standardowego bez jakiejś większej zabawy ;D 
Staram się być minimalistką:)

Aczkolwiek, gdy dostałam wyjątkową wiadomość na maila z pewno propozycją moje serduszko zabiło troszeczkę mocniej niż zazwyczaj i stwierdziło, że tak o to wielka chwila nauki i wyjątkowości bo będzie trzeba pobawić się z korektorami i paletkami do brwi ;D 


I tak o to bodajże w piątek Pan kurier zadzwonił do mych drzwi i wręczył mi paczkę, która okazała się być wyjątkowym i eleganckim pudełkiem, w którym znalazło się wiele wiosennych nowości marki  L’Oréal Paris. 


W paczce znalazłam podkład, który o dziwo jak na razie wydaję się stworzony dla mojej cery ponieważ ma on bardzo jasny kolor i jest przeznaczony do cery z niedoskonałościami (po raz pierwszy dostając podkład od jakiejś marki jest on do mnie dostosowany-chyba ktoś tu sprawdzał jaka ze mnie blogerka:)) Puder również w jasnym kolorze jak i ślicznie błyszczący róż:)


Jeśli niedoskonałości takowe są to i korektory wszelakiej kolorystyce się przydają:) Związku z tym, że aktualnie ujarzmianie brwi jest w modzie nie mogło zabraknąć wszelakich kredek i cieni do tego stworzonych. 


Jak dla mnie cienie do brwi są mega sweet bo posiadają mini pincetę i grzebyczek:* 


Oczywiście nie mogło zabraknąć szminek o mocnych i nasyconych kolorach, a ja je wprost uwielbiam i nie tylko na wieczorne wyjścia ;) 


Podsumowując paczka okazałą się być tak rewelacyjna, że aż nie wiem od czego mam zacząć;D


Gdybym wiedziała o tej paczce to na promce bym tuszu  sobie nie kupowała ha ha 


27 komentarzy:

  1. Uwielbiam podkład Infallible (mam go w tym samym odcieniu) i pomadki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna paczuszka.
    Sama chciałabym otrzymać takie pudełeczko ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Super paczuszka!
    Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna paczuszka :) Ja póki co z L'oreal miałam tylko podkład True Match :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ja ten podkład bardzo lubiłam , daj znać jak te kredki do brwi się sprawdzają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To pudełko jest mega, można je gdzieś kupić ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłego testowania :) Paletka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo masz tego, jest co testować!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje :) Nie pogardziłabym taką paczką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, że otrzymałaś kosmetyki dostosowane do Ciebie ;) Miej zabawy! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna paka, sama chętnie bym wszystko przetestowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam i się bardzo cieszę :) Miłego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Same wspaniałości. Udanego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wydaje się być super większość tych nowości. Mało jest produktów, które mi w 100% odpowiadają, ale Loreal ma naprawdę fajne kosmetyki.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. te pomadki wyglądają świetnie.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne nowości :) miłego testowania :) Zapraszam na rozdanie z Balea i Body Boom :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne kolory pomadek :) Miłych testów!

    OdpowiedzUsuń
  18. Szminki wydają się być cudne ^^ kuszą

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna paczka :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna paczka, az zazdroszczę ;) mnie wszhtko omija haha ale nadrabiam zakupami :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna paczka, az zazdroszczę ;) mnie wszhtko omija haha ale nadrabiam zakupami :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.