niedziela, 2 kwietnia 2017

Płyn do mycia twarzy Gentle Cleanser; łagodny i skuteczny ;)



Myślę już, że nikomu nie trzeba powtarzać iż oczyszczanie skóry twarzy jest bardzo ważnym elementem w naszej codziennej pielęgnacji, a że na rynku jest dość sporo preparatów do tego przeznaczonych następuję pytanie jaki kosmetyk zakupić, czy wypróbować. 

Ja po przez swoje testy, dzięki uprzejmości http://diagnosis24.pl/ miałam przyjemność poznać świetny płyn do mycia twarzy, który okazał się strzałem w dziesiątkę przy mej problematycznej cerze i podrażnionej przez dużą ilość kwasów. 



Sądzę, że wiele z was już kojarzy kosmetyki GlySkinCare, a zatem wie, że ich szata graficzna mieści się w kolorach ciemnego granatu połączonego z bielą, a w swych lekkich opakowaniach przeważa pojemność 200 ml i posiadają one dozowniki przez co aplikacja jak i higiena jest na na najwyższym poziomie. 


Sprzedający zadbał o krótką adnotację w języku polskim, a zainteresowanych bardziej szczegółowymi informacjami zapraszam na stronę KLIK.


Swoją twarz myje dwa razy dziennie z tym, że wieczorem robię to podwójnie, a z rana tylko raz:) Na zwilżoną skórę nakładam delikatny płn, który jest w koloru białego, a konsystencja delikatna i śmiało mogę stwierdzić, że kremowa.  Nie spływa ona z twarzy, a swobodnie możemy kolistymi ruchami ściągnąć cały brud z twarzy.  Zapach bardzo delikatny i naturalny nie przywiązałam do niego zbyt większej wagi. 


Działanie?
Płyn dokładnie oczyszcza naszą skórę twarzy z wszelakich zanieczyszczeń i bardzo dobrze radzi sobie z demakijażem nawet oczu i w sumie jak dotąd nie podrażnił mi ich, a więc spokojnie zmywałam i kolorówkę z oka aczkolwiek pamiętałam o mocno zaciśniętych powiekach.  Cera po umyciu jest świeża, oczyszczona nie odczuwałam żadnego dyskomfortu, a raczej miałam wrażenie, że moja cera jest tak jakby bardziej nawilżona i gładka z dnia na dzień. Dodatkowo płyn zawiera naturalne PH, a jak zauważyłam takie kosmetyki znakomicie działają na moją skórę :) 

Podsumowując: polecam i sądzę, że jest to płyn do, którego z pewnością nie raz jeszcze powrócę:) 


15 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się kolor tej buteleczki, jest taki estetyczny :-) Zamierzam wypróbować ten płyn ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam zamiar go wypróbować. Mam z tej serii maseczkę i krem pod oczy i bardzo lubię :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  3. Super się prezentuje ten kosmetyk. Z chęcią bym go wypróbowała. Może i mnie spodobałby się na tyle, że chciałabym do niego powracać? :)
    Pozdrowionka serdeczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę go w takim razie wypróbować,wygląd buteleczki bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie widziałam negatywnej recenzji na temat tego produktu

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie moja bajka, ale dobrze, że u Ciebie się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja uwielbiam balsam z tej serii do ciała, ten płyn do mycia też muszę poznać

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią wypróbowałybyśmy go na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. przyznam ze szukam czegos takiego i znalzlam dzieki Tobie pytanie GDZIE TO KUPIC bo przez neta nie ma mowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że radzi sobie również ze zmywaniem makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam i również sobie chwalę jego działanie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.