poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Lomi Lomi maska na sobotę:P Energetyzujący granat ;D


Hej:) Jakiś czas temu napalałam się na zestaw masek w płachcie od lomi lomi i dalej tak mam i szczerze wam polecam owy zestaw bo aktualnie już zakupiłam kolejny pakiet na 7 dni:)! Niestety zrobiło mi się troszkę smutno bo jak 7 maseczek do tej pory kosztowało 25 zł to teraz ich koszt to 30 zł. I tak nie jest źle jeśli chodzi o dobroczynne działanie na skórę bo jak wiemy maseczki płachcie, a szczególnie te Koreański są dość drogie..



Maseczkę w płachcie znajdziemy w energetycznej saszetce, której dominuje granat jak i czerwony kolor.  Po rozerwaniu saszetki w nasze nozdrza uderza silny i bardzo przyjemny zapach granatu, który umila nasz relaksujący czas w masce.


Tkanina z której wykonana jest maseczka w płachcie jest bardzo delikatna i z pozoru krucha aczkolwiek nie rozrywa nam się na twarzy, czy w palcach, gdy ją rozkładamy na skórze. Maska jest genialnie nasączona, a zatem mamy pewność, że na naszej skórze znajduje się wiele składników odżywczych.  

Jak każdą maskę nakładamy na oczyszczoną skórę twarzy i postawiamy odpowiednią ilość czasu 15/20 minut. Czasami zdarzyło mi się ją przytrzymać nawet do 30 minut. Resztę maski wklepałam w skórę twarzy, szyje i dekolt. 


Wiecie cio?
Jakby maska nie byłą dobra to zapewne nie pisałabym o nich często ani nie polecała ;D 

Działanie?
Oprócz znakomitego zapachu maska świetnie regeneruje skórę, pozostawia ją odżywioną oraz pełną blasku. Skóra jest miękka, gładka i pełna życia.  Z pewnością taki granat to bomba witaminowa dla naszej skóry, która po nie jednej ciężkiej sobocie potrzebuje dawki energii ;D 


12 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie zapachy. ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. cóż, muszę w końcu wypróbować, jak coś się u mnie nie sprawdza to w ogóle nie poruszam tego tematu bo mi się nie chce i szkoda mi czasu się produkować.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie świetnie się sprawdzały maski z BeautyFace, tych nie miałam, ale kusi mnie zapach granatu i działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba będzie wypróbować ją :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tej nie miała, ale polecam granatową maskę z Tony Moly.

    OdpowiedzUsuń
  6. 30 zł za 7 maseczek to nadal jest bardzo atrakcyjna cena;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy jeszcze nie używałam żadnej maski w płachcie. :P
    Ta wydaje się fajna. Szkoda, że podnieśli cenę.
    Śmieszna ta rozpiska masek na dni tygodnia. :D Najważniejsze jednak, że maska działa. :)
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  8. Granaty (owoce rzecz jasna ;)) lubię pod każdą postacią.
    Super!
    Pozdrowionka serdeczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Polubiłam się z taką formą masek. Tych jednak nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super jest taki zestaw na każdy dzień tygodnia :) Chciałabym poznać je wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.