piątek, 21 kwietnia 2017

Odżywczy krem do rąk evree


Nie wiem jak to jest u was ale zawsze  czytając opisy na opakowaniach kremów do dłoni śmieje się, że w większości jest napisane krem do rąk, a zatem spokojnie ramiona, przedramiona i łokcie możemy nimi smarować, prawda:D?? Czy któraś z was to robi? Bo ja nie....Czasami stopy smaruje kremem do dłoni ;D 



Jak do tej pory markę evree znałam tylko z blogów czytając o nich opinię i właśnie często o kremach do rąk:) Jak wiecie uwielbiam wymianki blogowe i ostatnio do jednej znów zapisałam, dzięki czemu właśnie miałam możliwość sprawdzenia różowego kremu do dłoni ;P 




A zatem w różowej plastikowej tubce, jest naprawdę urocza mieści się krem do rąk, który świetnie spisuje się przy codziennej pielęgnacji. Dlaczego? Ma bardzo fajną lekką konsystencję, która dość szybko wchłania się w dłonie nie pozostawiając tłustej, czy lepkiej warstwy, a zatem nie obciąża nasze dłonie. Dodatkowo krem delikatnie i słodko pachnie.


Działanie?
Krem skutecznie nawilża skórę dłoni związku z czym pozostawia je długo gładkie i miękkie, a dodatkowo świetnie nawilżone i wygładzone. 

Ps. Mam problem z wgraniem zdjęć...Hmm mam nadzieję, że problem się sam rozwiąże ;D 

23 komentarze:

  1. Ciekawy krem, trzeba przyznać że drugie zdjęcie wgrało się "na bogato" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam balsam z Evree i jest świetny. Z chęcią wypróbowałabym i krem do rąk :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś brałam udział w wymiance blogowej, muszę to powtórzyć. ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam jeszcze niczego z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie go używam i sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie miałam. Firmę Evree lubię.
    Obecnie mam od nich krem "ratunek dla rąk".
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam akurat ten krem, jak dla mnie całkiem fajny i do tego ślicznie pachniał ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio też recenzowałam kosmetyk z wymianki :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę sięgnąć kiedyś po krem do rąk Evree. Wiele dobrego o nich czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Używam akurat kremu do rąk tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używałam jeszcze tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja mama bardzo lubi ten krem do rąk D:

    OdpowiedzUsuń
  14. swego czasu było głośno o produktach z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam ten krem od kilku miesięcy, sprawdza się doskonale

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam go i jest dobry, ale jakoś sobie nie przypadliśmy do gustu w 100%

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobry krem do dłoni zawsze się przyda :D Ładne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O proszę :) ostatnio szukam nowego ulubieńca.

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię ich kosmetyki, są bardzo skuteczne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Problem ze zdjęciami? Polecam zdjęcia Google.
    Uroczy, rzeczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  21. Z suchą skórą dłoni nie mam problemów, więc kremy tego rodzaju są u mnie niepotrzebne. Ale przyznam, że pierwszy raz zauważyłam to "do rąk" 😂😂😂 Masz rację - do ramion najwidoczniej też można go używać 😂😂😂

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.