poniedziałek, 30 stycznia 2017

Trizer, czyli świadomy wybór suplementu diety wspomagającego nasze odchudzanie ;)



W zeszłym miesiącu przedstawiałam, wam moje wyniki w trakcie zażywania suplementu diety, który dostałam w ramach testowania od http://www.trizer.pl/, gdzie oprócz suplementu dostałam płytę z ćwiczeniami jak i dietę specjalną przypisaną do moich potrzeb (zastanawiam się, czy jakiegoś przepisu wam nie ukazać :D ) Wiem, że wiele osób nie przepada za takimi suplementami bo albo nie wierzy w ich działanie lub po prostu boi się ich złego wpływu na nasz organizm...Jeśli mam być szczera ja jako ciekawski osobnik uwielbiam testować przeróżne rzeczy i nie tylko kosmetyki bo i żadne suplementy diety nie są mi straszne ;) 

Dlaczego trizer? 

Myślę, że są same zalety brania tych tabletek i nie pisze to tylko dlatego, że dostałam je za  darmo i wypada tak pisać ale są ku temu bardzo ważne powody:) 


Po pierwsze sprzedający nasz suplement diety nie kryją jego składu, a zatem za nim go kupisz już wiesz co on w sobie zawiera i czy dane składniki Ci odpowiadają:) 

Zatem nie tylko na czerwonym opakowaniu znajdziemy multum informacji informujących nas o tabletkach  i ich działaniu ale i na stronie TUTAJ znajdziemy informacje ile danego składnika znajdziemy w  jednej tabletce i w dziennym naszym zapotrzebowaniu ;D 

Dodatkowo już do pierwszego opakowania dostaje się 30 dniową dietę przygotowaną specjalnie dla Ciebie i to zupełnie za darmo:)
Dieta jest dostosowana do Twoich potrzeb i aktywności fizycznej. Eksperci dopytują się wszystkiego: kiedy się budzisz, kiedy spisz o której jadasz i czy jesteś na coś uczulona/uczulony tak aby dieta była dokładna z Twoimi zapotrzebowaniami. 

Po jakimś czasie dostajesz telefon dopytujący się o Twoje samopoczucie, czy dieta odpowiada itd. W razie jakiś problemów możesz dzwonić i pytać się wszystkiego, a zatem nie zostajesz sama/sam. 


Nasze czerwone kapsułki zażywamy półgodziny przed jedzeniem. Po mimo dość sporego rozmiaru są one bardzo łatwe w połknięciu przez swój kształt i gładką powierzchnię. 

Efekty?
Z pewnością nie zauważyłam żadnych minusów bo nie czuję się ospała, czy za bardzo pobudzona.  Dodatkowo nawet jeśli czasami zbocze z odpowiedniej diety, czy ćwiczeń nie doznaje szoku i tak zwanego efektu jojo już dwa miesiące za mną i żyję. Zero efektów ubocznych i myślę, że żadne się nie pojawią.

Czy schudłam?

Cóż kolejne dwa kilogramy poszły, a zatem nie jest to to 5 kilogramów jak miało być ale cóż życie nocne
 na imprezach ma swoje skutki uboczne :D 


Zatem pomimo wzlotów i upadków i odbiegania czasami od diety i ćwiczeń zauważymy bezpieczne efekty:) 

Aktualnie już suplement kończę bo jutrzejszego dnia zażywać go nie będę, a zatem zobaczymy jak organizm zachowa się po odstawieniu tabletek ;) 

Z pewnością dam wam znać ale myślę, że dzięki moim smacznym przepisom i płycie będę bezpiecznie kolejne kilogramy gubić...


13 komentarzy:

  1. fajnie, że w składzie jest kofeina, lekko pobudza, chciałabym przetestować tą kurację jak skończę swój algowy suplement

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie biorę takich suplementów, bo uważam, że największy sukces jest wtedy, kiedy sami sobie umiemy odmówić słodyczy i regularnie się ruszamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na odchudzanie nie stosuję żadnych sumplementów. Nigdy nie próbowałam, więc ciężko mi się wypowiedzieć.
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że widzisz efekty! Przynajmniej masz świadomosc, że nie do końca trzymałaś się zaleceń ale i tak jest postęp :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może jak w końcu wezmę się za zdrowe jedzonko i sport to takie tabletki będą wskazane ;D Bo branie ich i jedzenie po 22 to bez sensu ;D Buziak

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie talię suplementy narazie odpadają, ponieważ karmie piersią. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*