piątek, 5 czerwca 2015

OLEJ ARGANOWY kosmetyczny ECOCERT-100% Argania spinosa oil


Olej arganowy  znajduję się w szklanej małej buteleczce,  która zawiera w sobie 50 ml olejku (ja miałam taką pojemność)  w sklepie elamo można zakupić olejek w różnych pojemnościach tj. 10 ml, 50 ml i 100 ml.  Związku z czym  cena olejku arganowego zaczyna się od 7 zł. 



Do naszej buteleczki mamy dołączoną  karteczkę z informacjami na temat olejku, jego właściwości i zastosowań. 


Nie będę się więcej rozpisywać na temat olejku ponieważ możecie poczytać o nim ze zdjęć etykietki albo na stronie internetowej sklepu.  Wspomnę tylko o tym jak ja go stosowałam i jakie zauważyłam efekty. 


Zastosowanie: Olejek arganowy nakładałam bezpośrednio na skórę twarzy nie pomijając okolic oczu.  Dodawałam go również jako jeden z produktów do stworzenia peelingu kawowego.  Smarowałam nim również podrażnione miejsca po depilacji, a dokładnie to moje pachy. 


Efekty:
Skóra po stosowaniu olejku jest idealnie nawilżona, wygładzona i natłuszczona.  Olejek świetnie  sobie radzi z podrażnieniami mechaniczni tak jak wspominałam stosowałam go na skórę pod pachami, a że ostatnio są ciepłe dni depilacja jest częsta i gęsta skóra ta jest bardzo mocno uwrażliwiona i podrażniona. 


50 ml olejku  to nie jest dużo ale i  też nie mało ponieważ spokojnie da się zauważyć pierwsze efekty jego stosowania. 

Olejek jest nawet wydajny jeśli nakładamy go na skórę przy czym trzeba pamiętać, że nakładamy go tylko na  wieczór ponieważ trochę czasu mija za nim zdąży on się wchłonąć w naszą skórę. 

Zapach jest delikatny i bardzo przyjemny, a konsystencja oleista. 
Kolor przezroczysty z małym nalotem typowego koloru olejków. 


27 komentarzy:

  1. U mnie ani na twarz ani na włosy się nie sprawdza olejek arhanowy :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię olejki, ale czystego arganowego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. przymierzam sie do olejku albo jakiegos serum,ale nie arganowego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Olejek arganowy to dla mnie podstawa.Uważam,ze każdny powinien mieć,ponieważ zastosowanie ma szerokie i przydaje się nie tylko w jednej sytuacji;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Olej arganowy jest na mojej liście od dawna;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię olejki arganowe chociaż tego nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym olejku, ale skoro twoim zdaniem efekty stosowania są dobre, to chyba się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam szampon z dodatkiem olejku arganowego. Może jakiegoś ogromnego efektu nie ma, ale nie mam na co narzekać. Z chęcią wypróbuję i ten :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze ma opakowanie, lubię takie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście nie przepadam za olejkami wszelkiej maści.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię arganowy- do ciała, twarzy i włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie się nie sprawdza :< Sama jestem tłusta cała, to po co to jeszcze pogarszać? xd

    Iris

    OdpowiedzUsuń
  13. Tego olejku jeszcze nie stosowałam, więc czas spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Olej arganowy lubię, ale nie służy mi tak dobrze jak inne oleje. Także nie wiem czy to do końca jest produkt dla mnie. Swojego nie mogę już dokończyć :( Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja lubię olejek arganowy na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Już tyle czytałyśmy dobrego o oleju arganowym, że wypadałoby go wreszcie wypróbować :P
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja cera bardzo polubiła się z olejem arganowym :) więc jeszcze nie raz będę go u siebie gościć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja cera bardzo polubiła się z olejem arganowym :) więc jeszcze nie raz będę go u siebie gościć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślałam kiedyś nad zakupem olejku arganowego, ale chciałam go stosować na włosy ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie sprawdza się stosowany na włosy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.