poniedziałek, 23 lutego 2015

Zaczynamy tydzień z Azjatyckimi kosmetykami:)



Już od bardzo dawna chciałam wprowadzić na blogu recenzję azjatyckich kosmetyków i w końcu mam okazję to zrobić bo przez ostatnie miesiące trochę się ich naużywałam zatem mogę je zacząć tutaj opisywać:) Dzisiaj w sumie żadnej recenzji/opinii nie będzie tylko małe przygotowanie i linki do sklepów, gdzie owe kosmetyki kupowałam.
Ps. Wszystko kupiłam za swoje zatem nic nie jest sponsorowane jak i linki....
Często z Azjatyckimi kosmetykami jest tak, że nie mamy pewności, gdzie je kupić, a gdy już kupimy czy będą to oryginały czy podróbki. 
Zatem potem wam 3 linki do sprawdzonych przeze mnie sklepów.



Pierwsze zakupy robiłam na allegro u Orient_Blossom.
Ceny niższe niż u innych sprzedawców-jak ja kupowałam oraz pewność, że to to co kupujemy jest prawdziwe.
 Do tego szybka wysyłka. 

Następnie mamy internetowy sklep http://asianstore.pl/.
Często znajdziemy tam fajne promocje albo okazję do zakupów z darmową dostawą już od 20 zł.

I ostatni sklepik aktualnie mój ulubiony ma nie tylko kosmetyki w niskich cenach-niższe niż w innych takich sklepach ale również i płyty, gadżety i słodkości. 


W tym ostatnim zrobiłam najwięcej zakupów! 
W dodatku właściciele sklepu zrobili ostatnio bardzo fajną akcję tzn, wprowadzili boxy ale o nich więcej poczytacie na ich stronie KLIK  jeśli chcecie się zapisać itp. W skrócie wam podam o co kaman.


Pragniemy zaoferować naszym klientkom oraz klientom azjatyckie kosmetyki w możliwie atrakcyjnych cenach, a także zachęcić do nich osoby, które do tej pory z różnych powodów je omijały. 
Koreańskie produkty podobnie jak każde inne na całym świecie powinno się dobierać ze względu na osobiste preferencje, dlatego przy kompletowaniu kosmetyków do naszych pudełek, starałyśmy się zwracać uwagę na to, by choć w minimalnym stopniu można było je "spersonalizować" poprzez wybór wersji/rodzaju/koloru. 

Wracając jeszcze do tytułu mamy napisane ''Azjatyckimi'' chociaż aktualnie będę to opisywać Koreańskie kosmetyki mam nadzieję, że w przyszłości uda mi się dostać np Japońskie itp.

14 komentarzy:

  1. Ja nie miałam styczności z tymi kosmetykami, jestem ich ciekawa, ale obawa o oryginalność i to czy mnie nie uczulą i nie zapchają jest duża :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana super, że podalas sprawdzone linki, bardzo kuszą mnie azjatyckie kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana super, że podalas sprawdzone linki, bardzo kuszą mnie azjatyckie kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo świetnie że podesłałaś te linki ! Bo mnie kuszą te kosmetyki od daawna ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zajrzę do tego sklepu, miałam kilka próbek podkładów bb azjatyckich i chciałabym kupić pełne opakowanie bo zrobiły na mnie super wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa raj <3 wiesz co dobre!

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze nie korzystałam z azjatyckich kosmetyków, ale wszystko przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. może kiedyś wypróbuję jakies Azjatyckie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja chętnie spojrzę na podane linki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie są to same nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Koreańskie zdążyłam pokochać, a Japońskich nie mogę się doczekać. Szkoda, że nasz rynek zalewany jest szmirami, a nie produktami pełnymi dobrych i działających składników, bo przepisy UE je wykluczają. Bardzo szkoda. Na szczęście są internety :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł z tą serią, nareszcie będę mogła poznać azjatyckie kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ochotę na kremy tonujące

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.