sobota, 3 grudnia 2016

Domowy tonik do skóry tłustej i mieszanej:)



Dobry wieczór;)! Pamiętacie jak parę tygodni temu krótko opisywałam wam domowe kosmetyki, które przygotowała dla mnie właścicielka bloga http://mili-vanili2.blog.pl/? Jeśli nie to odsyłam was do zapoznania się z balsamem do mycia skóry twarzy, który skończyłam i zrobiło mi się nie co smuto bo jest naprawdę świetny:)! A na wieczór jeszcze od czasu do czasu stosuje naturalny krem do twarzy:)  Oby te dwa produkty bardzo przypadły mi do gustu. Teraz kolej na tonik, który niestety ale jakoś mi nie pod pasował :P 
Może chodziło o ilość toniku w buteleczce, a jak widać wiele go w butelce nie mogło być, a może to przez swą konsystencję trochę tak jakby oleistą, a być może przez zapach, który mi przeszkadzał?? 


Jak i widzicie skład bardzo fajny i nie ma w nim nic co mogłoby mi przeszkadzać, a szczególnie mojej cerze, która bywa kapryśna chociaż ostatnio się ustatkowała. Po prostu chyba na mnie lepiej działają  toniki sklepowe hi hi 
Co nie zmienia faktu, że z chęcią kiedyś sprawdzę inny domowy tonik do skóry twarzy. 

13 komentarzy:

  1. No cóż fakt że zapach jest taki dość specyficzny i nie każdemu może przypaść do gustu mi osobiście się podoba, mi z kolei sklepowe toniki nie przypadają do gustu czyli na odwrót :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zawsze coś się nam sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zawsze domowe kosmetyki się spisują:P Skład ma bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny skład, fajnie że można sobie samemu kosmetyk wykonać w domowym zaciszu

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne są takie domowe produkty.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne. muszę coś takiego rozkminić, bo ostatnio przeniesli mnie na dział z chemikaliami dziwnymi, gdzie musze badac odczyny wody i moja twarz trochę się "poniszczyła" może taki tonik mi pomoze ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super. Świetny tonik. Sama mam teraz obecnie taki łagodzący. Różnych już próbowałam. Ten mi się podoba, głównie za sprawą składu - świetny. Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.