poniedziałek, 24 czerwca 2019

BELL - FAIRY TALE co tam ostatnio przetestowałam??


Cześć kobietki myślę, że tutaj większość z was się maluję na co dzień i zapewne wiele z was lubi delikatny makijaż oka, ust, czy ogółem całej twarzy. Ja na co dzień maluje się zawsze i często posiadam mocny makijaż oka, a zatem na co dzień mam delikatne usta chyba, że mam ochotę na odrobinę koloru. Dlatego nowości marki Bell powinny trafić w gusta wszystkim tym Panią, które stawiają na delikatność i naturalność. 

niedziela, 23 czerwca 2019

FAR AWAY 30ml AVON


Witajcie skarby po wczorajszym perfumowanym wpisie stwierdziłam iż dzisiaj także pozostaniemy w pachnącym temacie ponieważ będąc w Rybniku na spotkaniu blogerskim otrzymałam także bardzo mi znane perfumy, które znam już dobre kilka lat i bardzo je lubię chociaż są to perfumy jak dla mnie typowo na jesień, czy też zimę ale być może są wśród was osoby, które lubią otaczać się mocnymi perfumami na co dzień. 

sobota, 22 czerwca 2019

Fenix Jewellery Cosmetics- Vivien eau de parfum



Witajcie jako, że obiecałam wam mały spam maseczkowy postanowiłam wam jednak tego nie robić aby was nie do końca zanudzić, a że będąc na spotkaniu blogerskim w Rybniku miałam okazję poznać Polską firmę FenixJewelleryCosmetics, której wcześniej nie znałam to postanowiłam intensywnie testować wszelakie kosmetyki i tak o to dzisiaj przychodzę do was z opinią perfumy.

piątek, 21 czerwca 2019

ALOESOWA MASECZKA W PŁACHCIE RAINBOW L'AFFAIR ALOE BIO CELLULOSE MASK, 30 ML



Cześć kochani tak jak wam obiecałam tak też i robię i zasypie was moimi maseczkami do twarzy ale spokojnie nie będę was nimi dziennie nudzić aczkolwiek maseczki, a dokładnie to ich opinię są idealnym rozwiązaniem na wpis na blogu, gdy mamy zabiegany tydzień ponieważ piszę się o nich szybko i na temat ;D 
Jak wiemy upały nas nie oszczędzają i zapewne nie tylko ja szukam sposobu na chwilę ochłody, a zatem, gdy mamy chwilę czasu i miejsce w lodówce to polecam wam maseczki w płachcie właśnie tam włożyć by następnie takie zimniuteńkie nałożyć na twarz. Uczucie boskie i niezapomniane. 

środa, 19 czerwca 2019

Maska w płachcie akupresurowa AquaChip nawilżająca


Cześć kochani :) Dawno na blogu już nie pisałam o żadnych maseczkach do twarzy, a jak wiecie, czy też nie troszkę ich zużywam w ciągu swojego miesiąca, a zatem przez następne dni możecie się spodziewać troszkę maseczkowych postów. 
W dzisiejszym dniu przedstawię wam bardzo ciekawą maskę od MEDIHEAL, a więc na pewno jest to maska Koreańska, a co najlepsze stosowałam ją przed całym seebloggers :D 

poniedziałek, 17 czerwca 2019

Koncentrat z owoców noni z glukozaminą


Dzień dobry kochani w dzisiejszym poście chciałam was być może troszkę zachęcić albo uświadomić, że stosowanie suplementów diety wcale nie jest takie złe i od czasu do czasu każdemu z nas przyda się  minimum dwumiesięczna kuracja (raz w roku?), a z drugiej strony chciałam troszkę odpocząć od pisania recenzji kosmetycznych ;D Dzięki uprzejmości portalowi urodaizdrowie miałam przyjemność poznać  koncentrat z owoców noni z glukozaminą ponieważ ja sama go nie testowałam, a dałam mojej mamie, która ma owe problemy, na które suplement diety miał zaradzić.  Jakie problemy? Co to jest glukozamina? I o co w tym wszystkim chodzi? Już spieszę wyjaśniać. 

sobota, 15 czerwca 2019

Aloe Vera Żel GORVITA



Dzień dobry weekend kto go już ma, a kto jeszcze musi wraz ze mną  trochę poczekać? Nie powiem wam łapka w górę ale za to zaproszę was za to na mojego insta :D

Dzisiejszego dnia wpadam do was przed pracą, a jestem już tak nią wykończona, że ledwo zipie 12 godzin jak nie 10 od 9 rano dają się we znaki psychicznie, a organizm odczuwa brak snu, a że ja potrzebuje spać 10, a nie śpię to lipa :D 

W całym tym zamieszaniu jednak staram się nie zapominać o swojej pielęgnacji i tak np dzisiaj rano musiałam ogolić to, czy tamto i jeszcze się nasmarować na szybko aby ciało było, gładkie, miękkie i nawilżone, a co najważniejsze abym mogła się szybko ubrać. Na ratunek w takim przypadku przychodzi Aloe Vera Żel GORVITA , który idealnie nadaje się na poranną szybką pielęgnację ciała. 

czwartek, 13 czerwca 2019

Maść Propolisowa 10% GORVITA


Cześć kochani nie wiem jak wy ale mnie już dobija ten upał i gorąc, a nie mówiłam iż będziemy jeszcze narzekać na te ciepłe dni? W tym roku mamy plagę komarów, która jak nigdy sprawia iż dostaje po prostu uczelnia po ich atakach na mnie, a samo słońce także mi nie służy bo dostałam jakiejś pokrzywki chociaż kremów z filtrami używam. Potocznie także mówiąc dostałam po prostu jakiejś psiurki na twarzy i to wszystko w trakcie bycia w łodzi na seebloogers. Na swoje szczęście w zapasach miałam maść propolisową 10% GORVITA , która załagodziła me swędzące objawy jak i podrażnienia skórne. 

wtorek, 11 czerwca 2019

Żel ze świetlikiem i kolagenem Gorvita


W upalne lato nie tylko nasze ciało pragnie lekkich balsamów do ciała ale i twarz, a szczególnie okolice oczu, które także odczuwają ciepło i skwar dlatego do letniej pielęgnacji idealnie nadają się żelowe kosmetyki. W ostatnim czasie miałam przyjemność testować żel ze świetlikiem i kolagenem Gorvita, który okazał się delikatnym, a równocześnie i skutecznym kosmetykiem. 

poniedziałek, 10 czerwca 2019

Olej Kokosowy w żelu GORVITA

Lato, czy też może ciepłe i gorące dni to czas, w którym nie mamy ochoty na smarowanie się wszelakimi mazidłami w szczególności, gdy chodzi o ciało bo za chwilę człowiek potrafi się spocić i zrobić lepki co bywa bardzo drażniące? Ale co powiecie na to iż spokojnie za dnia, czy nocy można śmiało nałożyć coś odżywczego na ciało i wcale nie czuć się jak lep na muchy? 


czwartek, 6 czerwca 2019

Spotkanie blogerek 01.06.2019 Rybnik-relacja

Dzień dobry, a może cześć i czołem kochani? Dzisiaj wpadam do was z szybką  relacją ze spotkania blogerskiego, w którym miałam przyjemność uczestniczyć 01.06.2019, dzięki uprzejmości Anii :* , która tym razem była organizatorką tego spotkania, a zatem my duże dziewczyny dzień dziecka spędziłyśmy bardzo pozytywnie. Spotkanie odbyło się w Restauracji Kasjopeja, która z zewnątrz wyglądała bardzo pięknie i dostojnie aczkolwiek po wejściu do środka czar prysł. Obsługa była niekompetentna rozumiem iż można mieć w pracy gorszy dzień bo i ja takie miewam ale 5 dziewczyn gadających przy barze to przesada, gdy  wokół są ludzie oczekujący na obsługę w tym my od 30 minut czekamy na kogoś aby przyjął zamówienie....,które jak się już pojawiło...okazało się horrorem.

środa, 5 czerwca 2019

Panthenol Pianka-Gorvita precz oparzeniom


Cześć słoneczka! Jak wiecie należę do osób, które się nie opalają, a jak już to robią to pamiętają o kremach z filtrem by swą białą skórę nie poparzyć i uniknąć efektu foto starzenia jak tylko się da. Niestety w ubiegłą niedzielę przebywając na słońcu nie całą godzinę popełniłam wielki błąd! Pozwoliłam się chlapać wodą przez co moje plecy się spaliły jak i nóżki i w ciągu godziny stałam się burakiem!! Mój chłopak i teściowa patrzyli na mnie z niedowierzaniem, że w tak krótkim czasie moja skóra aż tak zareagowała ale z drugiej strony co się dziwić jak nasze słońce ostatnio daję w kość.  Na  ratunek mój przyszła pianka z panthenolem od gorvity, która ukoiła skórę (coś nie wyraźnie ta pianka na zdjęciach mi wychodziła cały dzień ;P ) i sprawiła iż dało się to opalanie przeżyć.

wtorek, 4 czerwca 2019

Venal Spray-Gorvita spray na zmęczone nogi



Witajcie drogie kobiety ewentualnie mężczyźni o ile jacyś tutaj się czasem trafią :) Nastały ciepłe i upalne dni, a więc nasze ciało zaczyna to odczuwać w szelaki sposób u mnie np objawia się to opuchnięciem dolnych kończyn, które potrafi być bardzo bolesne tym bardziej, gdy jestem skazana na to aby jeszcze w pracy stać, czy siedzieć 10 godzin.  I jak się okazało moje wybawienie nie było daleko wystarczyło tylko abym wyciągała dłoń do odpowiedniego produktu, którym okazał się właśnie Venal Spray od Gorvity. 

sobota, 1 czerwca 2019

Inspiracje sobotnie wieczorową porą

Dobry wieczór kochani:) Dzisiejszego dnia miałam okazję uczestniczyć  w spotkaniu blogerskim w Rybniku (post o spotkaniu jak i o upominkach następnym razem), a więc mój dzień dziecka zaczął się bardzo pozytywnie. Po spotkaniu w domu u mojego chłopaka, a dokładnie to w jego ogródku przy domku rozpaliliśmy sobie grilla, a że On aktualnie ogląda mecz finału ligi mistrzów to ja przeglądam ofertę babyonline. 


czwartek, 30 maja 2019

L'biotica PROFESSIONAL MILK THERAPY


Dzień dobry owieczki jak wiecie nie dawno zrobiłam sobie keratynowe prostowanie włosów ale za nim je zrobiłam zdążyłam chwilę przetestować słodkie milkowe nowości od L'biotica , które skradły moje serce już w opakowaniu, a dokładnie to w kartonowym pudełku, w którym do mnie przyszły ponieważ po otwarciu pudełka dało się wyczuć intensywny słodki zapach miodu i mleka i karmelu, który kusi przez co moja 12 letnia siostra jak i matka z wielką chęcią podkradły mi to cudowne trio, a więc każda z nas mając inne włosy przetestowała te cudności i wszystkie są zgodne, że koło nich nie można przejść obojętnie. 

wtorek, 28 maja 2019

Nou Cherry Blossom zapach dla kobiet


Dzień dobry słoneczka; myślę, że nasza aura pogodowa trochę się pogorszyła aczkolwiek nie zmienia to faktu iż wiosna jest, a więc wszelakie amory i zaloty w powietrzu czuć, a więc na nasze wypady damsko-męskie trzeba się odpowiednio przygotować i oprócz odpowiedniego ubioru i makijażu ważny jest również i zapach, a więc i ta cała otoczka wokół nas. Zapach Nou Cherry Blossom  jest dokładnie tym co potrzebujemy ponieważ pierwsze nuty zapachowe są bardzo wyraziste i odczuwalne zaraz po wypsikaniu się perfumami by następnie przejść w delikatne nuty zapachowe, które kuszą swą delikatnością, a człowiek chce podejść bliżej by móc poczuć je bardziej wyraziście. 

czwartek, 23 maja 2019

SUNBLOCKER BERRY ESSENCE SPF50/PA+++ borntree


Dzień dobry chociaż pogoda za oknem nie zwiastuje wiosny to o ochronie przeciwsłonecznej trzeba pamiętać przez cały rok. Ja na co dzień stosuje kremy BB z wysokim filtrem bo minimum 30 ale na szyję żadnego kremu BB  już nie nakładam dlatego warto mieć pod ręką krem z filtrem, który  ochroni skórę przed szkodliwymi czynnikami. Zresztą w ciepłe dni same wiecie jak potrafi nam wszystko spłynąć i nie obejdzie się bez odpowiedniego kremu. 

Jednak znalezienie idealnego kremu do twarzy to nie lada wyczyń bo ochrona przeciwsłoneczna to jedno ale jest jeszcze ważna cała otoczka wokół tego by nasza twarz nie świeciła się jak smalec (nie wypadało napisać jak psu jajca; zresztą dlaczego trzepiemy się psich jajec?), a do tego nie odczuła efektu zapchania, czy też ten cały krem współgrał rano z naszym makijażem. 
 Dlatego nie będę już wasz trzymać w niepewności i od razu napiszę, że krem możecie kupować już teraz w ciemno bo jak dotąd lepszego nie miałam i ba nie jest to ocena wymyślna, a ni spowodowana testami blogerskimi bo kosmetyk kupiłam sama :) 

wtorek, 21 maja 2019

Wtorkowe inspirację

Cześć kochani jak wasze samopoczucia?? U mnie są w pełni podekscytowane bo już została wyświetlona AGENDA na seeblogers, a więc teraz tylko mocno się zastanowić na co się zapisać, a jest w czym wybierać, a druga sprawa to co ubrać :D?? 
Dlatego przeglądam sobie babyonlinedress zastanawiając się nad tym, czy sukienka to dobry pomysł. 
Wiadomo, że wszystko będzie zależeć od naszej ukochanej pogody ale przecież rajstopki cienkie i sukieneczka to dobry pomysł z tym, że wysokie buty jakąś mnie nie kręcą tym bardziej jak cały dzień człek ma być aktywny. 



Zresztą wieczorem ma się odbyć impreza w stylu Hollywood, a więc tutaj z kreacją chyba można śmiało zaszaleć, a wiec kategoria sukienek sexy evening gowns będzie odpowiednia
 na tego typu imprezę o ile się na niej pojawię ;P 
Oby zdrowie dopisało. 




piątek, 17 maja 2019

Jadę na see bloggers :D???

Cześć robaczki :)! Tak jak w temacie chyba jadę na see bloggers :D Jak to się stało iż dostałam się na to wydarzenie? Kompletnie nie mam zielonego pojęcia.  Jak to się w ogóle zaczęło??
Chyba w zeszłym roku przeczytałam gdzieś na blogu o tym wydarzeniu i tak pomyślałam sobie iż cudnie byłoby się tam zjawić chociaż na chwilkę o ile czas mi na to pozwoli, a więc, gdy ruszyły zapisy na tą całą imprezę pomyślałam sobie iż raz kozie śmierć i wysyłam swoją kandydaturę i niech się dzieje wola Boża.


I tak czas sobie leciał, a tu nagle dostaje maila z piękną wiadomością informującą mnie o tym iż dostałam się na to wielkie wydarzenie! 

OOOOO bardzo mnie ten fakt ucieszył i już nie mogę się doczekać piątku 07.06.19 aby móc  zarejestrować się na owe wydarzenie!

See bloggers odbywa się w Łodzi, a zatem ze swojego Bytomia mam kawałek drogi, a więc ogarnęły mnie małe wątpliwości, czy naprawdę tam jechać(okazało się jednak, że na całej tej grupie see bloggers wiele osób proponuje wspólną podróż jak i nocleg, a więc moje obawy zaczęły się zmniejszać jak i zauważyłam kilka znajomych twarzy) , gdy tu nagle mój kochany chłopak oznajmił iż samą nigdzie mnie nie puści, a szczególnie taki kawał drogi :D

Dlatego do Łodzi mam kompana w podróży co mnie niezmiernie cieszy jednakże zastanawiam się co On biednyy będzie tam beze mnie robił?? 

Tutaj nachodzi moje pytanie, czy któraś z Pań jedzie także ze swym lubym i też nie ma co On robić?? Może się umówią na piwo i samotne czekanie??

Jak ja się nastawiam na tą imprezę??

Szczególnie interesują mnie prelekcje i warsztaty, na które chce się zapisać aczkolwiek już teraz myślę  o tym na trzeźwo i nie mam zamiaru lecieć i zapisywać się na wszystko tylko na to co mnie zainteresuję. Zresztą zauważyłam, że ma ekscytacja się ochłodziła tym bardziej, że jak jadę po raz pierwszy to nie wiem czego się spodziewać, jak to wszystko w środku będzie wyglądać, czy będą jakieś stoiska, aulę, a jak dotąd jeszcze nigdzie żadnych wiadomości na ten temat nie znalazłam :P

Już teraz wiem iż raczej nie zostanę w niedzielę bo mój powrót na swoje włości trochę trwa, a że poniedziałek trzeba rano pojawić się w pracy (super, że w ogóle jakieś wolne udało mi się ugrać) to raczej nie ma co balować ?:P

Z drugiej znów strony muszę także myśleć o mym towarzyszu podróży, który już teraz musi wymyślać sobie zajęcie na czas mych sielankowych zabaw. 

Chociaż powiem wam jedno trochę mnie przeraża ta ilość ludzi ale z drugiej strony nie zauważą mojego zniknięcia :D

A być może mój chłopak się rozmyśli i puści samą ??

Kochane chwalcie się :)
Kto z was jedzie? 

czwartek, 16 maja 2019

KREM MLECZNY GOLD MILK STEAM 100 ml krem do ciała i twarzy BORNTREE


Cześć robaczki! Jak samopoczucie? W dzisiejszym dniu chciałabym wam przedstawić specjalnego gościa marki BORNTREE, który jest kremem uniwersalnym tak więc śmiało można nakładać go zarówno na twarz jak i ciało i cieszyć się jego dobroczynnym działaniem. Oprócz tego iż nadaje się na każdy centymetr naszego ciała to jest na tyle nie powtarzalny iż każdy domownik może go bezpiecznie stosować bez obawy o złe działanie, czy też efekty. 

wtorek, 14 maja 2019

Wtorkowe inspiracje ciuchowe

Witajcie słoneczka. Pogoda za oknem wciąż nas nie rozpieszcza, a przecież marzy nam się wakacyjne, ciepłe słoneczko, które otula nasze ciało i sprawia iż od razu jesteśmy bardziej szczęśliwi jak i chętni do życia, a gdy w szkołach dzieci topiły marzannę nasze serca były pełne radości ponieważ żegnałyśmy zimne dni i wierzyłyśmy iż nastaną ciepłe dni, a wraz z nimi przyjdą lekkie ubrania, które odkryją co nie co jak i dodadzą nam troszkę lekkości. Niestety musimy jeszcze troszkę poczekać za nim założymy na siebie womens maxi dresses, które kuszą fakturą jak i kolorem. 



poniedziałek, 13 maja 2019

ADERMA HYDRA PROTECTIVE ŻEL POD PRYSZNIC SKÓRA WRAŻLIWA 200ML


Witajcie w poniedziałek. Jak wasze nastroje? Czyżby podobne do pochmurnej pogody? 
 Musze wam się do czegoś przyznać jak po kąpieli zawsze się smarowałam tak ostatnio strasznie sobie odpuściłam to smarowanie ciała i pojawił się straszny efekt:/ Sucha i podrażniona skóra ciała, która nie przyjemnie się ściągała po umyciu...Zatem pewnego dnia robiąc porządki wśród kosmetyków i szukając cuda do smarowania natrafiłam na genialny żel pod prysznic ADERMA HYDRA PROTECTIVE ŻEL, który skradł moje serce i sprawił iż nadal mogę być leniem do smarowania ciała. 

niedziela, 12 maja 2019

Niedziela, a więc czas na inspirację

Dobry wieczór kochani :) Można śmiało rzecz, że niedziela to czas,  w którym na blogu coś bazgrze i wspominam o tym co robię w ciągu tygodnia, a przy okazji ukazuję wam kilka ubrań, a dokładnie to kilka sukienek z internetowego sklepu babyonline dress, który ostatnio jest moim jednym z ulubionych jeśli chodzi o piękne suknie wieczorowe i nie tylko. 

sobota, 11 maja 2019

AA Bio natural żel do twarzy



Dzień dobry soboto i was kochani witam w tą pięknie zapowiadającą się sobotę :) Życzę wam jej ciepłej i udanej, a mnie życzcie szybkiej i przyjemnej pracy :D Dzisiaj zaglądam do was tylko dosłownie na chwilę ponieważ chciałam wam krótko przedstawić żel do mycia twarzy, który okazał się wielkim średniakiem by nie pisać, że był bublem.

Jak wiecie, czy też nie wielką uwagę poświęcam oczyszczaniu cery bo twierdzę iż to podstawa, a więc produktów do mycia twarzy schodzi u mnie naprawdę wiele i wciąż szukam tych najlepszych jeśli chodzi  o pielęgnację cery.

Jeśli czytacie mnie chociaż w połowie regularnie to mogliście zauważyć, że do tej pory chwaliłam serię od AA Bio natural tym bardziej iż jest ona skierowana także i dla vegan ale nie wszystko przecież musi być perfeto. 

środa, 8 maja 2019

Inspirację biżuteryjne

Dzień dobry kochani; witam was w tą cudowną środę, która dla jednych zapewne jest dniem wolnym, a dla drugich dniem pracującym, w której grupie się znajdujecie? Ja niestety w tej drugiej :D Jak wiecie lub też nie pracuje w optyku i nie raz przychodzą do mnie Panie, które szukają okularów, które będą pasować nie tylko do jej ubioru ale i biżuterii ponieważ całość może stworzyć świetną stylizację, a zatem nie raz to jest trudne zadanie.  Zatem nie tylko poszukiwania okularów ale i tej odpowiedniej biżuterii wcale mogą nie być proste dlatego trzeba odpowiednio się do tego przygotować i poszperać w internetowym świecie np w  cheapnamenecklace.com , gdzie znajdziemy wiele biżuteryjnych inspiracji.




wtorek, 7 maja 2019

EO Laboratorie Country odnawiający tonik do twarzy 200 ml


Dzień dobry słoneczka moje! Dzisiaj chciałabym krótko zaprezentować wam kosmetyk do twarzy, a dokładnie to tonik, który jakiś czas temu dostałam od swojego brata. 

Krótko na temat marki:

EO Laboratorie Natural & Organic to naturalne kosmetyki rosyjskie, których  formuła każdego z nich w co najmniej 95% oparta jest na składnikach organicznych i roślinnych. Kupując obojętnie który kosmetyk EO Laboratorie można mieć także pewność, że nie znajdzie się w jego składzie typowych dla popularnych kosmetyków drogeryjnych chemicznych dodatków takich jak parabeny, silikony, SLS-y, syntetyczne konserwanty, czy sztuczne barwniki. 

niedziela, 5 maja 2019

Majowe inspirację

Dobry wieczór kochani można śmiało rzec, że maj rozpoczął się u nas z wielkim tupotem chociaż nasza majówka nie była zbyt łaskawa jeśli chodzi o pogodę aczkolwiek ja nie mogę na nią do końca tak naprawę narzekać. Dlaczego? W sobotę wybrałam się do pięknego Wrocławia, gdzie w modzie zdecydowanie do południa i wczesnym południem przeważała wholesale prom dresses, która przykuwała 
spojrzenia.  Nie no żartuję nie wybrałam się tam po to aby 
podziwiać ludzi i ich stylizację, a zwiedzić zoo.



środa, 1 maja 2019

Faberlic, Air Stream Balsam tlenowy


 Witajcie w maju piękne kobiety jak wasze samopoczucie? Kto ma tą przyjemność i posiada długą majówkę? Ja niestety należę do tych nieszczęśliwców, którzy jutro muszą pojawić się w pracy, a więc tylko dzisiaj odpoczywam aczkolwiek nie ma co narzekać bo weekend będę miała wolny byle by pogoda nam tylko dopisała.  Znacie markę FABERLIC? Też ją długo nie znałam aczkolwiek ostatnio na facebooku jest wysyp tej marki porównałam dzisiaj  na instagramie,do grzybów, które pojawiają się błyskawicznie po deszczu :D 

niedziela, 28 kwietnia 2019

Mamy niedzielę, a więc i letnie inspiracje ?

Cześć kochani:) NA zegarku jest za dziesięć 10, a ja dalej w piżamie  z maską na twarzy i pisze dla was, a być może i dla siebie posta odprężającego przed pracą, a w pracy mam być na 11:30 :D Chyba się trochę rozleniwiłam i po prostu za długo spałam, a tu jeszcze włosy umyć i z psem wyjść. Jak ja się wyrobię??
Nie mam bladego pojęcia ale za to sexy bridesmaid dresses cieszą me oko :P



piątek, 26 kwietnia 2019

ISANA duet do włosów ciemnych naturalnych i tych farbowanych


Witajcie moi mili. Pogoda nas ostatnio rozpieszcza nieprawdaż? Myślę, że większość z was cieszy się z takiego obrotu sprawy niestety ja większość tygodnia siedzę zamknięta w pracy, a więc mało naciesze się z tego słońca jak i pięknej słonecznej pogody :/ aczkolwiek plus jest w tym iż to dopiero początki, a więc jeszcze zdążę się ją nacieszyć. Aktualnie cieszyłam się z doskonałego duetu do włosów ciemnych naturalnych i farbowanych  marki ISANA, który okazał się być fenomenalnym duetem do mych włosów,  a więc już na starcie polecam do wypróbowania.

wtorek, 23 kwietnia 2019

Inspirację, gdzie pierścionek gra główną rolę

Dzień dobry kochani; jak tam po świętach? Brzuszki pełne i najedzone? Przyznać się ile poszło w cycki :P Możecie jeszcze patrzeć na jedzenie, czy już nie za bardzo?? Dzisiaj chciałam odejść od tematu jedzenia jak i świąt i zwrócić uwagę na biżuterię, która przecież zdobi każdą kobietę i nadaję jej stylizacji nie co charakteru; dlatego chciałam was zaprosić do internetowego sklepu https://www.getnamenecklace.com/  , w którym każda z nas zajdzie coś dla siebie, a więc dla kobiet tych mniej jak i więcej wybrednych
Może na początku zaprezentuję wam coś z kolekcji klasycznej ale na tyle wyjątkowej i oryginalnej, dzięki czemu każda nas za pomocą  Women's Engraved Classic Monogram Ring będzie wstanie wyrazić  swoje uczucia jak i nastrój ponieważ każdy pierścionek z tej serii może być bardzo oryginalny, a to za sprawą monogramów, które będą wyrażać  np nasze uczucia związane z miłością ale i możemy naszym Panom delikatnie podpowiedzieć cobyśmy chciały dostać i o jaki znak nam chodzi. Zresztą nie ma co ukrywać iż takie oznaczenie może być dla wielu tajemnicom i tylko osoba nosząca wie co na sobie aktualnie ma.


sobota, 20 kwietnia 2019

Sobotnie inspirację i wesołych świąt ;)


Cześć kochani witam was w tą piękną i słoneczną pogodę ;) Chyba już dawno wielka sobota nie była tak piękna nieprawdaż?? Jak tam wasze świąteczne przygotowania? Pełni zapału? Ja mam ten plus iż jeszcze świąt nie przygotowuję, a więc idę na gotowce ale w tym roku me święta będą troszkę inne niż zawsze bo mniej tradycyjne.  Dzisiaj jajka święcimy ale potem wraz z moim chłopakiem wybieram się do znajomej, która w tym roku jest sama, a więc to z Nią dzisiejszy dzień spędzimy aczkolwiek w międzyczasie mam jeszcze zamiar zajrzeć do dziadków, a jakie są wasze plany?



czwartek, 18 kwietnia 2019

Biały Jeleń Dermo-Natura intensywne odżywienie maska 50ml



Witajcie w ten piękny słoneczny czwartek!  Dzisiaj mam zamiar cieszyć się wolnym dniem od pracy bo wczoraj myślałam, że już tam wykituję :P Niestety jutro czeka mnie prawdopodobnie to samo.  Jak tam wasze maseczkowanie twarzy? Pamiętacie o tym zabiegu? Ja oczywiście preferuję maski w płachcie bo te do spłukiwania troszkę mnie drażnią aczkolwiek maski na noc także wchodzą w grę tym bardziej, gdy okazuję się iż świetnie działają. 
Tak o to poznałam maskę do twarzy marki Biały Jeleń, która tak nawiasem mówiąc bardzo rzadko u mnie bywa, a teraz widzę, że to wielki błąd. 

wtorek, 16 kwietnia 2019

Cien FOOD FOS SKIN nawilżający balsam do ciała



Słoneczny mamy dzisiaj wtorek nieprawdaż? Szkoda jednak, że w powietrzu jeszcze jest wyczuwalny delikatny zimowy mrozik, który jak na razie nie chce nas opuścić.  Macie jakieś wtorkowe plany? Moje są dość skromne bo związku z tym iż mam wolny cały dzień z rana czekały mnie małe zakupy dla moich zwierzaczków, spacery z psem jak i małe przyjemności czytelnicze oraz blogowe. Musiałabym się jeszcze przejść na pocztę ale na to przecież mam jeszcze pół dnia dlatego postanowiłam napisać krótką notkę na temat balsamu do ciała, który możecie spotkać w Lidlu, a zakupiłam go na mega promocji kosmetycznej, gdzie postanowiłam wypróbować wiele kosmetyków marki CIEN. Już wcześniej o kilku pisałam i mogliście zauważyć fajne kosmetyki jak i bubelki, a jak jest z tym?

poniedziałek, 15 kwietnia 2019

STEAM MILK FOAM CLEANSER WITH HONEY



Pamiętacie o tak ważnym etapie pielęgnacji twarzy jak jest jej oczyszczanie? Zapewne tak! Bo nic nie jest najlepszym podkładem jak piękna i zadbana cera.  Co na co dzień stosujecie do jej pielęgnacji, a dokładnie to pozbycia się resztek makijażu, zabrudzeń, czy też wszelakich tłuszczów, które się na niej znajdują?  Ja preferuję pianki, czy też olejki  do demakijażu aczkolwiek żelom nie mówię stanowczo NIE. Aktualnie jestem na samym dnie opakowania Koreańskiej pianki do mycia twarzy dlatego postawiłam już napisać dla was o niej krótką opinię ponieważ to kwestia kilku dni i już będę brała się za kolejny produkt myjący. 

niedziela, 14 kwietnia 2019

Pastelowe inspirację-sukienka w roli głownej

Dobry wieczór misiaczki. Jak wasze zdrówka?? Moje w końcu powraca do zdrowia. Za mną piąty dzień brania silnego antybiotyku i w końcu powracam do zdrowia. Napadło mnie zapalenie dróg moczowych i jeszcze dodatkowo górne drogi oddechowe mi siadły, a zatem choróbsko się mnie uczepiło.  Jednak wszystko co złe w końcu się kończy i nastała chwila przyjemności, a zatem w wolnej niedzielnej chwili (ostatnio to mój rytuał) mogę oddać się wielkiej przyjemności i swobodnie oglądać two piece prom dresses chociaż w tym wydaniu 
zainteresowały mnie pastele i jego ciemniejsze wersję. 



niedziela, 7 kwietnia 2019

Niedzielne inspirację :)

Dzień dobry kochani :) Jak wasze zdrowie? Moje całkowicie ma się kiepsko...Dlaczego znów jestem chora ?? Normalnie się zastanawiam nad tym czy są jakieś zastrzyki na odporność  ;P Plus z leżakowania w łóżku?  W wolnym czasie oprócz czytania książek przeglądam two piece prom dresses,  , a tam znalazłam piękne czerwone sukienki. 

 

środa, 3 kwietnia 2019

ANX Total Repair Serum ANTI-AGE do rąk i paznokci GLICOL + WIT.C



Witajcie narody :) Sądzę, że śmiało można rzecz, że wiosnę czuć w powietrzu, a zatem porządki w szafach można śmiało zacząć i segregować ubrania i do przodu dać te letnie, a zimowe pochować w kąt.  Wiosna także służy w odkrywaniu ciała, a zatem ono musi być piękne i godne pokazywania, a co widać w pierwszej kolejności? Oczywiście, że dłonie ;D 

wtorek, 2 kwietnia 2019

Krem pod oczy oraz krem do twarzy AA BIO NATURAL


Dzień dobry słońca; wczorajsze moje 12 godzin w pracy zleciało dość pozytywnie i nawet szybko i o dziwo nie byłam zmęczona chociaż zarówno dzisiejszego poranka jak i wczoraj miałam problem wstać z łóżka :) Dzisiaj na szczęście czeka mnie 10 godzin pracy, a jutro wolna środa, a zatem myślę, że nie ma co narzekać i byle do 19 ;P 

W ostatnim czasie w mym domowym zaciszu jeśli chodzi o pielęgnację twarzy towarzyszył mi duet od AA, a dokładnie to seria BIO NATURAL VEGAN AA, która dość dobrze sprawdziła się u mnie :) Ostatnio na blogu pisałam o wodzie micelarnej zatem dzisiaj przyszedł czas na krem do twarzy i krem pod oczy.

niedziela, 31 marca 2019

Inspirację PART 2 sukienki dla druhien i nie tylko

Dzień dobry słońca, czy u was niedziela także zapowiada się pięknie i słonecznie tak jak i u mnie? Macie jakieś plany? A co najważniejsze zegarki przestawione? 
Dzisiejszego późnego poranka chciałabym wam przestawić  sexy bridesmaid dresses, które mam nadzieję kiedyś będę miała okazję założyć. 


 KLIK

czwartek, 28 marca 2019

O'Herbal Orzeźwiający BALSAM DO CIAŁA z ekstraktem z werbeny



Dzień dobry misiaczki :) Dawno na blogu nie pojawił się wpis na temat żadnego smarowidła do ciała, a to dlatego iż stałam się mało systematyczna jeśli chodzi o smarowanie  toteż zużywam po prostu mniej takich kosmetyków aczkolwiek obiecałam sobie, że powrócę do codziennego wieczornego dawkowania balsamu, a więc przychodzę do was z krótką opinią na temat balsamu do ciała  O'Herbal, który ma być orzeźwiający, a w składzie posiadać ekstrakt z werbeny.

poniedziałek, 25 marca 2019

Cudo Kombucha Tea


Dzień dobry perełki jak tam minął wasz weekend? Czy też tak jak ja należycie do osób, które lubią zjeść coś innego jak i wypić?? Coś bardziej oryginalnego niż na co dzień? Dzisiaj rano zwlekając się z łóżka i uświadamiając sobie iż jest nieszczęsny poniedziałek i będzie trzeba wybrać się do pracy, gdy to robiłam sobie małą kawusię przypomniała mi się Cudo Kombucha Tea, którą miałam okazję wypić chyba dobry rok temu na spotkaniu blogerskim w Łodzi ;D Dawno prawda? Tak mnie naszła myśl, że znów bym się tego zdrowego i innego napoju napiła tym bardziej iż Pan, który nam herbatki przywoził zrobił to osobiście! Bo są na tyle naturalne, że po zrobieniu muszą być w lodówce, a po otwarciu wypite w ciągu 48 H; co za poświęcenie :) 

sobota, 23 marca 2019

Szampon oczyszczający węgiel aktywny i Melisa BIO 200 ml



Dzień dobry o upragniona soboto  Ty moja niestety ja  większość dnia spędze w pracy bo jakże by inaczej dlatego niedziele wolne od handlu bardzo mnie cieszą bo w praca w centrum handlowym potrafi zmęczyć, a dokładnie to ludzie, a niestety w weekendy wcale więcej nie płacą...dlatego mam nadzieję, że tak już pozostanie z tymi niedzielami. Natomiast ten temat nie jest na dzisiaj, a krótka notka o szamponie do włosów marki Alterra, którą znajdziecie na półce w ROSSMANIE. 

piątek, 22 marca 2019

Inspirację modowe PART 1

Cześć kochani :) Dawno na blogu nie ukazywałam żadnych ubrań, a przecież każda z nas lubi ładnie wyglądać. Nie które tylko okazjonalnie, nie które troszkę częściej, a jest jeszcze typ kobiety, która zrobiona od stóp do głów nikomu się nie pokażę. A Ty kim jesteś?? Ja należę do tych, które lubią na większe okazje się wystroić ale ubolewam nad tym, że rzadko kiedy w Polsce są takie odjazdowe imprezy, na których można ubrać wymyślne piękne suknie babyonline dress, które zapierają wdech piersiach. 



środa, 20 marca 2019

Żelowy peeling do ciała oraz płyn micelarny z Lidla :P

Przyznać się kto zaszalał na zakupach w Lidlu i zaopatrzył się w kosmetyczne hity, które są idealne nawet dla vegan?? Ja nie ukrywam iż kilka kosmetyków zakupiłam, a dzisiaj na odstrzał pójdą dwa kosmetyki, które już zużyłam, a jeden z nich na tyle przypadł mi do gustu, że będę częściej go kupować. 



Zacznę od żelowego peelingu do ciała, który mieści się w ślicznej plastikowej tubce o przepięknym odcieniu zieleni, która zdecydowanie kojarzy nam się z naturalnym i ziołowym kosmetykiem, który jest w zgodzie z naturą. 

czwartek, 14 marca 2019

Mgiełka tonizująca do twarzy, szyi i dekoltu od DELIA


Witajcie kochani! Jak wasze zdrowie? Moje powróciło do normy, a że wczoraj odbębniłam jeden dzień w pracy to kolejne dwa dni mam wolne ;P Plany na dziś? Fryzjer, a dokładnie to zapisałam się na jakiś zabieg pielęgnacyjny aby po zimie me włosy zregenerować, a jeśli mowa o regeneracji to w swej codziennej pielęgnacji skóry twarzy pod żadnym pozorem nie można zapominać o toniku do twarzy, a jak wiemy wiele z was to często robi i nie stosuje tonika, czy też jak w tym przypadku mgiełki tonizującej.  Przez jakiś czas na blogach marka delia przewijała się non stop, a że przez jakiś czas zamawiałam box shiny to w jednym z pudełek znalazłam jeden z ich kosmetyków, a więc i przetestowałam. 

wtorek, 12 marca 2019

Melano Mask skóra z przebarwieniami ACIDBOOST


Przez ostanie kilka dni mogliśmy się cieszyć cudowną wiosną za oknem, a tutaj niespodziewanie zaatakowały nas porywiste wiatry i śnieg :P Co zrobić? Z utęsknieniem czekać na wiosnę, a w domowym zaciszu pielęgnować skórę by promieniście wiosnę przywitała, a zatem dzisiaj polecę wam kosmetyk do twarzy, który bardzo dobrze rozświetla cerę i wydobywa z niej naturalny blask.
O kim mowa?? O maseczce do twarzy Melano Mask  marki ACIDBOOST, którą miałam już przyjemność poznać, a dokładnie to testowałam z tej samej serii krem do twarzy. 

piątek, 8 marca 2019

Oillan Balance multiregenerujący krem pod oczy i na powieki oraz Oillan Balance tonujący krem ultranawilżający


Dzień dobry kochani można rzecz, że za oknem wiosna chociaż mamy dzisiaj dość natarczywy i uciążliwy wiatr, nieprawdaż? 
Czy mamy tutaj osoby, które żyją tak jakby na dwa domy? Lub w ciągu tygodnia są w różnych miejscach? JA zazwyczaj w tygodniu jestem w domu rodzinnym, a weekendy spędzam u chłopaka, a zatem i tam muszę posiadać swoją szafkę kosmetyczną by ma dzienna pielęgnacja nie poszła na marne. 

Tak o to właśnie przez dłuższy czas na weekend miałam możliwość przetestować  dość przyjemny duet pielęgnacyjny, który bardzo dobrze sprawdzi się na co dzień. 

czwartek, 7 marca 2019

DERMOKOSMETYCZNA EMULSJA DO HIGIENY INTYMNEJ len | echinacea



Dzień dobry słoneczka. Wiecie co?? dopadła mnie choroba:/ Uszy bolą, zatoki meczą, a o gardle już nie wspomnę... Jakiś plus?? Mam czas na czytanie książek, gdzie w trakcie zdarzy mi się troszkę zdrzemnąć no i ba w końcu myślę, że napiszę kilka postów na zapas co niezwykle bardzo rzadko robię :D 
Dzisiejszego dnia mam ochotę wspomnieć o dermo kosmetycznej emulsji do higieny intymnej marki nutka, która bardzo dobrze się sprawdziła w jakże wymagających i delikatnych sferach kobiecego ciała. 

piątek, 1 marca 2019

Szampon Novex Argan Oil o działaniu wzmacniającym oraz Odżywka Novex Argan Oil Leave-In bez spłukiwania nawilżająca i regenerująca włosy


Dzień dobry kochani! Wiem dawno mnie tu nie było :P Tęskniliście?? Nie? Zdarza się i tak hi hi Skoro nie tęskniliście to, czy być może znacie lub słyszeliście o internetowym sklepie pro-sprzęt?  Jeśli nie jesteście w temacie to podpowiem wam tylko iż w owym sklepie znajdziecie skarbnice produktów profesjonalnych do włosów jak i samego sprzętu, który wcale nie tylko fryzjer musi u siebie posiadać ale i zwykły tzw polaczek także bo mu też od życia coś się przecież należy ;D 




Skoro o tym mowa to ja przez ostanie prawie dwa miesiące intensywnie testowałam dwa kosmetyki do włosów marki NOVEX, która zdecydowanie zrobiła dobrą robotę jeśli chodzi o moje włosy.