sobota, 7 września 2019

Relacja z Łodzi numer 2-upominki :)

Cześć robaczki :) Od spotkania blogerskiego w Łodzi minęło już dobre kilka dni, a krótką relację z tego spotkania ujrzycie kilka postów niżej KLIK.  Dzisiaj nadszedł moment na wzmiankę o tym co przywiozłam z tego owocnego spotkania i co będę testować w najbliższym czasie. 
 Związku z tym iż przywiozłam ze sobą dość dużo kosmetyków i nie tylko, a tydzień później byłam na kolejnym spotkaniu to nie ukrywam iż troszkę się w tym zgubiłam, a zatem może zdarzyć się i coś pomieszałam i zdjęcia kosmetyków będą się powtarzać w relacjach :D 



Bardzo lubię, gdy na naszych babskich spotkaniach nie pojawiają się tylko kosmetyki ponieważ jako Ciekawska M bardzo lubię testować przeróżne rzeczy, a szczególnie dziwadła, które się je, a szczególnie te zdrowe :) Związku z tym, że małym krokami i pełną parą zamieszkuję w swoim lokum to trzeba zacząć coś gotować, a szybkie i prawie, że gotowe ekologiczne dania są najlepszym rozwiązaniem, a więc na insta będziecie mogli widzieć co tam tworzę z zdrowonamieszane.
 









Jak widzicie troszkę tych przepysznych i zdrowych przekąsek jest i było bo parę już zdążyło zniknąć w mig :)  





Wiktoria zadbała także i o to aby wokół nas unosił się piękny zapach nie tylko za dnia ale i nocy :) kringle oraz bispol.


A teraz czas na kosmetyczne łupy :)


Oprócz świetnego nitkowania brwi dostaliśmy i zestaw aby o nie odpowiednio zadbać.



JowaePolska  oraz phytoparis wysłali nam "małe" cudeńka.









fiveoclock.eu  tworząc tego posta właśnie popijam herbatę detox jest bardzo smaczna ;)






na zdjęciu dla was rabat aż 30 % :)



















 

coś dla was na hasło MEET19BEAUTY rabat 10%





No cóż to chyba już wszystko o ile nic w szafie nie zostało lub w drugim domu bo jak na razie jadę na dwa mieszkania przy przeprowadzce, a więc często coś się gubi i potem znajduje ;P 

A nam sam koniec pokaże wam moją paczkę niespodziankę od tajemniczej blogerki :P


28 komentarzy:

  1. Bardzo zacne podarki. Kosmetyki Adermy i nutki mi sie spodobały:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem sporo tych upominków. Ciekawa jestem kim jest ta tajemnicza blogerka...

    OdpowiedzUsuń
  3. To musiało być bardzo owocne nie tylko w upominki spotkanie

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie fajne spotkanie w moim mieście? Słyszałam już o wielu fajnych spotkaniach blogerskich, ale jeszcze na żadnym nie byłam. Jak można uczestniczyć w takich spotkaniach?

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo kosmetyków i smakołyków!
    Ja wybrałabym markę Bielenda.
    Owocne i miłe spotkanie-)
    Pozdrawiam!
    Irena

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile fajnych rzeczy! Chociaż sama najchętniej przetestowałabym te do zjedzenia...:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dużo fajnych ciekawych produktów :)
    Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem jak wyjdą te zdrowonamieszane, fajnie się zapowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo fajnych produktów, część znam, miałam, ale też dużo nowości dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest ten punkt spotkań blogerskich, którego nie lubię. Pokazanie wszystkiego co się dostało. Ja tego nie lubiłam, zazwyczaj rozdawalam rzeczy po rodzinie, bo zwyczajnie nie miałam co z nimi zrobić. Po kilku razach przestałam brać udział w spotkaniach. Teraz wybieram tylko większe i bardziej merytoryczne wydarzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powinnam mocniej się mobilizować do takich wydarzeń ;D tyle prezentów do testowania :) super wydarzenie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo bogate w upominki spotkanie. I super pomysł z paczką-niespodzianką!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo fajnych kosmetyków (i nie tylko). Miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No muszę przyznać, że sporo cudowności. I widze tu również zdrowe odżywianie, czyli idealne produkty dla mnie :D Ja na takie wydarzenia chętnie bym się wybierała, ale cięzko mi ogarnąć wszystko czasowo. Może w przyszłym roku się uda :) Pozdrawiam i życze miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporo kosmetyków - jest w czym wybierać :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądają naprawdę ciekawie ;)
    Widać, że spotkanie się udało

    OdpowiedzUsuń
  17. Ilość upominków jest niesamowita. To na pewno było bardzo owocne spotkanie zarówno merytorycznie jak i towarzysko-upominkowo. Sama chętnie wzięłabym w czymś takim udział, tym bardziej że jestem z Łodzi o NowBrow myślę intensywnie żeby skorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Torby na pomieszczenie tego wszystkiego musiały być przepastne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale pyszności/.. Aż mam ochtę coś zjeść :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Woow, ależ dużo się tego nazbierało. Spotkanie bardzo owocne.
    Nam się marzy też takie spotkanie ale bardziej w gronie blogerów podróżniczych. Chociaż my nie jesteśmy ekspertami, ale zawsze miło jest poznać kogoś związanego ze swoją pasją na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  21. trochę tego jest, najbardziej zainteresował mnie miód ;-)<3

    OdpowiedzUsuń
  22. O wow! I coś do pielęgnacji i coś na ząb i dla osłody. Chciałabym też dostać takie upominki. Życzę Ci miłego testowania i pałaszowania tych pyszności :-) Chociaż ja to wolę sama robić ciasto na naleśniki czy racuchy, ale co kto woli :-)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. Właśnie widziałam na insta, że chwalisz się wypiekami...teraz już wiem co i jak;) Świetne te dary losu, będziesz miała z pewnością o czym pisać!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sporo tego, bardzo sporo, będzie co testować :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale świetne kosmetyczne ( i nie tylko) łupy! Bardzo różnorodne, będzie co testować :) Życzę Ci, żeby się sprawdziły i czekam na ich recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hah, świetnie cię rozumiem bo ja też kocham testować nowości :D Najchętniej, każdego dnia sięgałabym po coś innego, ale wiem że jeśli chodzi o kosmetyki to nie jest to wskazane. Widzę tu kilka znajomych marek i sklepów jak Ecospa czy Lily lolo ale zdecydowana większość jest dla mnie totalną nowością!

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.