poniedziałek, 2 września 2019

Spotkanie Blogerek Łódź 24.08.2019-relacja

Cześć kochani dawno żeśmy się nie widzieli jak i nie słyszeli, a że wokół mnie trochę zawirowań życiowych jest (samych przyjemnych) zacznę po kolei chociaż wspomniane prze ze mnie dni dawno już minęły :)  Tak jak w temacie 24.08.19 miałam przyjemność uczestniczyć w spotkaniu blogerskim w łodzi zorganizowanym przez Wiktorię :) 
Spotkanie odbyło się w bardzo przyjemnej i kameralnej kawiarni, która ukryła się w centrum w Łodzi, pomiędzy bramami i nie jedna z nas miała problem ją znaleźć ale jak najbardziej się opłacało bo Cafe.Verte bardzo nas miło zaskoczyła przepysznym cateringiem od Breadni, gdzie dania wegetariańskie robiły furorę smakiem i wyglądem. 




Oczywiście spotkanie nie miało na celu tylko jedzenia i picia zimnych napoi (bo w ten czas było bardzo ciepło) ale chodziło o przyjemną pogadankę jak i kobiece małe ploty. 

Jedną z atrakcji, którą przygotowała Wiktoria była regulacja brwi, która nie była w cale, a w cale byle jaka bo wykonana nitką ! 
Każda z nas miała przyjemność doświadczyć precyzji i kunsztu tej niezwykłej pracy szkoda, że jak na razie trzeba się wybrać do Łodzi do tych złotych rączek aczkolwiek NowBrow Professional EYE Studio myślę, że za niedługo podbije i nasz region. 


Pięknie wyregulowane brwi bez jakikolwiek malutkich igiełek oraz dopasowany cień aż chciało by się tak dziennie pięknie wyglądać. 



Następną świetną atrakcją była prezentacja OVER COSMETICS firmy, która wychodzi na przeciw konsumentom i ich słuchając tworzy dla nich produkty. Zatem dobry skład, jak i jakość, czy też różnorodność kosmetyków ma swoje wielkie plusy jak i to, że firma uczestniczy w wielu warsztatach  i na pokazach właśnie po to by się z nami spotkać i posłuchać czego oczekujemy, a co może i zmienić.  Może ktoś z was miał okazję być na takim spotkaniu?


Oprócz pogadanki o kosmetykach odbyło się także badanie skóry naszego ciała jak i twarzy oraz znamion by wiedzieć, czy jesteśmy bezpieczne, a czy może warto z jakimś znamionem udać się do lekarza.  Zatem jak widzicie w głowie nie tylko nam kosmetyki ale i zdrowie jak i dobro planety bo w rozmowach także miała miejsca smutna sytuacja wypalania płuc naszej planety. 



Teraz czas na gwiazdy naszego spotkania :)
Pomijając oczywiście mnie miałam przyjemność spotkać się z:


Na zdjęciu za mną również jest Pani, która robiła nam brwi ;) 

A co ze sobą przywiozłam??
O tym już wkrótce.







24 komentarze:

  1. fajne spotkanie, zazwyczaj nie zamawiam dań wege ale ten katering wygląda smacznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był naprawdę smacznny aż chce się zostać vege

      Usuń
    2. Choć nie jestem wege to z mega przyjemnością pochłonęłam te pyszności!

      Usuń
  2. Szkoda, że nie wiedziałam o tym spotkaniu, Łódź to moje miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No przyznam, że jedzenie wygląda bardzo smacznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze, że dania wegetariańskie ;) Zauważyłem, że blogerki często mają takie spotkania. Specyfika blogów kosmetycznych?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne spotkanie w miłym towarzystwie 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie spotkanie na pewno przyniosło wiele wrażeń i nowości. Szkoda, że mamy daleko do wszystkich pięknych miast, gdzie organizuje się spotkania blogerów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Badanie skóry mnie zaintrygowało super spotkanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo miłe spotkanie w kameralnym gronie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już dawno nie byłam na takich spotkaniach, fajnie się bawiłyscie to widać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię jak na takich spotkaniach są atrakcje i cenne prezentacje, z których zawsze coś ciekawego się dowie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nigdy nie miałam brwi regulowanych nitką - jestem bardzo ciekawa, jaki byłby efekt :) Takie spotkania to świetna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  12. ten catering to mnie skusił. danie wyglada cudownie

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie byłam na takim spotkaniu blogerek, musi być ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać, że było świetnie! Już dawno nie byłam na żadnym spotkaniu blogerek a z chęcią bym się wybrała. :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem z Łodzi, ostatnio kilka razy mijałam NowBrow i myślałam o nich, bo chcę coś zrobić z brwiami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Nie jestem z Łodzi ale miałam przyjemność być nitkowaną przez Panią Marię! Dziewczyna ma złotą rękę! Jeśli znów zawitam do Twojego miasta to bez dwóch zdań najpierw ustalam termin na brwi!

      Usuń
  16. Fajne takie spotkania, zawsze coś się dzieje ciekawego i przyjemnego :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie kameralne spotkania są najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja teraz czekam na relację z naszego spotkania w Rybniku! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawe spotkanie i świetne niespodzianki organizatorki

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobra porcja wiedzy, bardzo interesujący blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.