wtorek, 24 września 2019

my7thheaven nowa seria Renew You

Cześć słoneczka; dzisiaj także postanowiłam, zostać w temacie maseczkowym ponieważ jak wiecie w swojej pielęgnacji uwielbiam stosować wszelakie maski do twarzy, a szczególnie te w płachcie, a że miałam wielką przyjemność przetestować ekstra nowości od my7thheaven,które w Polsce dopiero się pojawią to postanowiłam dać wam znać o tym jakie są wspaniałe, i gdy tylko się one pojawią to czym prędzej zakupcie ;)  


 
 Jak możecie zauważyć na powyższym zdjęciu znajduję się 6 masek do twarzy w tym i płatki pod oczy ale dzisiaj wspomnę tylko o dwóch bo reszta czeka na testy w wolnej chwili ;) 

Zatem co sprawdziłam? Wspaniałe płatki pod oczy, które jak dla mnie okazały się jedne z lepszych płatków jakiekolwiek w życiu miałam i ubolewam nad tym iż nie mogę dokupić kolejnych opakowań (na razie).  

Opakowania masek są bardzo eleganckie i gustowne ponieważ ich złota kolorystyka kojarzy się z prestiżem i kobiecością; ba nawet sama maska pod oczy jest w złotym kolorze.


Maska pod oczy wprost mnie uratowała ponieważ będąc w pracy kilka dni z rzędu po 10 i 12 godzin można było zapomnieć o tym aby oko i jego okolice wyglądały na świeże i wypoczęte. Podkrążone oczy jak i przesuszona skóra dawały o sobie znać i moje zmęczenie wychodziło jeszcze bardziej:/ Dlatego pewnego poranka postanowiłam przetestować złote płatki jak i złotą maskę by pomimo zmęczenia w pracy jakoś wyglądać.  

Był to strzał w 10!


Maseczka pod oczy w ciągu 20 minut rozjaśniła moje cienie pod oczami, a spojrzenie odzyskało wigor i blask. Skóra wokół oczu zdecydowanie stała się bardziej jędrna i napięta, a oznaki przesuszenia znikły prędko by minimalne zmarszczki mimiczne wypchały się na zewnątrz przez co skóra wygląda na dużo młodszą, a szczególnie na wypoczęta. Jeszcze takiego szybkiego i widocznego efektu WOW nie miałam jeśli chodzi produkty pod oczy. Ja jestem zachwycona i proszę o więcej takiego cuda! 

A jak się sprawdziła maska do twarzy 7thheaven ?


Ujędrniająca maska do twarzy jak sama nazwa wskazuje ma za zadanie ujędrnić cerę jak i zapobiec efektom starzenia. Jak podziałała? 

Tak jak maskę pod oczy maskę na twarz także zastosowałam przed pracą by wyglądać świeżo i tutaj także ten efekt otrzymałam. Skóra zdecydowanie lekko się napięła, wygładziła, a przede wszystkim była rozświetlona i pełna blasku, a więc wyglądała na zdrową i wypoczętą :) Myślę, że również można przetestować ale to płatki pod oczy robią robotę ;*


19 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze żadnej maski tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę te maski, aż chce się mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooooo faktycznie nowość, bo jeszcze nigdzie tych maseczek nie widziałam. Świetnie, że regenerująco działają zwłaszcza te pod oczy. Bo po intensywnych dniach faktycznie trudno o wygląd wypoczętej i pełnej energii;)))
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze tej maski. Chyba bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  5. maseczki z tej marki już kiedyś jakieś miałam, ale tych jeszcze nie :) super, że jesteś zachwycona tą maseczką pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja skóra nie toleruje generalnie większości kosmetyków. Ale maseczki wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Firmy nie znam,ale sama piszesz ,że dopiero co się pojawiła w Polsce.
    Będę w kraju za dwa miesiące to kupię,jak tak zachwalasz.
    Mam bardzo suchą cerę i takie kosmetyki to dla mnie zbawienie. Dodatkowo uwielbiam płachty, a nie żadne smarowidła.
    Pozdrawiam!
    Irena

    OdpowiedzUsuń
  8. Złoto lubię, ale ciekawe czy nie miałbym alergii na ten metal...

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem, czy jakiś produkt jest w stanie zniwelować moje cienie pod oczami, ale spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  10. Na płatki pod oczy widzę warto poczekać, aż się pojawią :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo chętnie bym poznała te maseczki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Złotej maski jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nawet nie widziałam maseczek tej firmy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze dobrze mieć takie maseczki i płatki pod ręką - zwłaszcza przed jakimś wielkim wyjściem, kiedy chcemy szybko rozświetlić i wygładzić skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę wypróbować, mam problem z przemęczoną i poszarzałą cerą. Może ta maseczka sprawi, że odzyska ona dawny blask, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ważne żeby kosmetyki składały się z w miarę naturalnych składników. Producenci lubią dodawać wszelkiego rodzaju konserwanty i dodatki, które niekoniecznie są takie zdrowe dla naszej skóry. Te produkty wyglądają na w miarę dobre.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.