środa, 20 września 2017

Nawilżający krem do twarzy Hydrotone Lite z kwasem hialuronowym idealny dla Twoje tłustej, czy też mieszanej cery.


Przez długi czas nie mogłam znaleźć dobrego kremu nawilżającego do twarzy na dzień, który idealnie będzie nadawał się pod makijaż jak i będzie świetnie nawilżał i nie pozostawiał tłustej, czy lepkiej powłoki.  Aż do momentu, gdy to jakiś czas temu dostałam mini paczkę z http://www.diagnosis24.pl/, gdzie to właśnie znajdował się krem stworzony z myślą o cerach tłustych, czy też mieszanych.




W białym prostokątnym, kartonowym opakowaniu znajdziemy białą tubkę o pojemności 50 ml, a zatem jest to standardowa ilość kosmetyku przeznaczonego właśnie  do skóry twarzy. 

Szata graficzna jest bardzo prosta i przejrzysta kojarzy mi się właśnie z kosmetykami aptecznymi, które mają dosłownie leczyć naszą skórę z wszelakich problemów skórnych.

Na białym tle znajdziemy szereg granatowych liter, które dosłownie nam wyjaśnią do czego służy kosmetyk i jak go stosować. Czytając mój tytuł możecie zorientować się iż jest to wariant dla skór tłustych i mieszanych ponieważ jest wolny od olei ale dla cer suchych również znajdzie się taki krem. 

Na tubce możecie zauważyć numerek 3, który jest podpowiedzią, a więc i wskazówką w  którym to kroku w naszej  porannej pielęgnacji  powinien znaleźć się krem do twarzy.   


Konsystencja kremu jest jednocześnie bardzo lekka i delikatna, a z drugiej zaś strony czujemy, że krem jest dość treściwy co wcale nie przekłada się na jakąś złą jakoś ponieważ zaraz po aplikacji kremu na buzię możemy już nakładać podkład, czy krem BB ponieważ krem bardzo ładnie wchłania się w skórę nie pozostawiając tłustej warstwy, czy też białych maz. Nawet, gdy przesadzę z ilością kremu to nie ma żadnej obawy iż się on nie wchłonie, a sądzę, że wtedy bardzo ładnie dało by się nałożyć jakiś podkład mineralny. 

Zapach jest bardzo naturalny i delikatny bez wszelakich dodatkowych zapachów.


Nawilżający krem do twarzy Hydrotone Lite z kwasem hialuronowym świetnie nadaje się do porannej pielęgnacji ale tak naprawdę do nocnej także. Jak nigdy krem o pojemności 50 ml męczę miesiąc z hakiem jak nigdy bo zazwyczaj kremy wystarczają mi na krótszy okres czasu. 

Działanie kremu jak i jego szybko wchłaniająca się konsystencja tak przypadła mi do gustu, że postanowiłam go stosować także i na noc. 

Krem mnie nie zapchał, a więc stosując go żadnych skutków ubocznych nie zauważyłam, a wręcz, że odwrotnie moja skóra jest świetnie nawilżona jak nigdy przedtem. Widać, że ma pod dostatkiem wodę; skóra jest miękka gładka i widocznie nawilżona, a zatem czego chcieć więcej??

Jedynie do czego mogłabym się przyczepić to raz na jakiś czas na skórze da się wyczuć delikatne ściągnięcie skóry, ale z tego co kojarzę to kwas hialuronowy tak czasem ma ;) 

W sumie to krem polecam:)! 

Zapraszam po więcej na admed24.pl

17 komentarzy:

  1. Kwas hialuronowy to ważny czynnik w mojej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawilżający krem zawsze się przyda.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Działanie fajne, choć ja mam lekki zapas tego typu produktów :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałem kiedyś z tej marki serum i było ok:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak! Bardzo chętnie bym taki krem przygarnęła.
    Coś czuję, że może bym się w nim zakochała.
    Ach, fajny, fajny!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie widziałam nigdy wcześniej tych kosmetyków, ale wydają się interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłby idealny dla mojej cery. Uwielbiam takie lekkie kremy, sama aktualnie używam dwóch (kokosowy Miya i matujący Bioraniqe).

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobry , nawilżający krem zawsze się przyda :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kilka produktów z tej firmy, ale tego kremu nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam firmy, nie znam tego produktu...czas się chyba lepiej poznać;)
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam mieszaną cerę, więc myślę, że powyższy krem może przypaść mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  12. No my też mamy problem z dopasowanie odpowiedniego kremu do naszej cery, więc pewnie u nas by się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy produkt ale chyba nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam cerę mieszaną może coś by wskórał :P)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię kosmetyki tej marki chociaż tego jeszcze nie miałam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.