poniedziałek, 29 maja 2017

Kto się załapał:P???

 #LechLiteTestMeToo


TestMeToo - dołącz do nas

9 komentarzy:

  1. Super! Prezentują się doskonale te malutkie puszeczki piwa. Na pewno testowanie będzie udane.
    :)
    Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja i jakikolwiek alkohol to dwa różne światy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy w życiu nie załapałam sie na żadne testy z tego typu stron a biorę udział w ankietach :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Załapałam się ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.