środa, 7 września 2016

30 faktów o Ciekawskiej Magdalenie:)!

Cześć kochani:)! Dziś wpadam na chwileczkę bo ostatnio u mnie się wiele dzieję, że nawet nie mam czasu spokojnie usiąść ale  naprawdę uwielbiam ten stan:)!  Chciałam na samym początku wielce podziękować http://magic-hell-and-me.blogspot.com/, a dokładnie to właścicielce owego bloga, na który już teraz zapraszam jeśli interesują was cudne historie i K-POP w roli głównej :* Dawno nikt mnie nominował do żadnej zabawy, a zatem jestem wielce rada, że to mnie w końcu spotkało, a zatem zaczynajmy!:) 



30 faktów o mnie:)!

1. Ostatnio wpadłam w  imprezowy szał i pomimo pracy co sobotę jadę w świat, aby odprężyć się w głośnym klubie pełnym ludzi:)
2. Mam dwie pracę na pół etatu-jedna na recepcji w studiu tańca, a druga w sklepie DUKA.
3. Dziennie jestem w pracy po kilka godzin ale ja naprawdę kocham pracować:)!
4. Uwielbiam jak nie mam czasu nawet się dobrze obrócić bo wtedy jestem bardziej zdeterminowana. 
5. W sierpniu odebrałam świadectwo uprawniającego do wykonywania zawodu, a  dokładnie to A.61. z kosmetyki pielęgnacja twarzy, szyi i dekoltu:D 
6. Mam zamiar w końcu iść na prawko alem usze znaleźć chwilę aby się zapisać. 
7. Pod koniec sierpnia idę na drugi rok z kosmetyki. 
8. Szkołę zaczynałam kilka razy jeśli chodzi o kosmetykę ale nigdy nie miałam czasu aby jej dokończyć bo zawsze coś teraz się bardziej zdeterminowałam:D 
9. Faktycznie brak czasu sprawia, że więcej ogarniam i więcej dla siebie robię. 
10. mam w domu dwa gołębie ;D
Jeden mieszka w komórce bo nie potrafi latać, a drugi, który wyzdrowiał już wylatuję rano w świat, a wieczorem wraca do nas spać. 
11.  Mam konto na badoo hahah dziwni tam ludzie :) 
12. Parę razy byłam w pracy na kacu...
13.Mam karnet na siłownię ale ostatnio nie korzystam:( 
14. Zgubiłam 10 kilogramów i już dalej mi się nie chce odchudzać chlip,a jeszcze 10 by się przydało, co robić ;P?? 
15. Poznałam nową dziewczynę, która mieszkała w CHinach:)!!! 


16. Leci do mnie zamówienie z Chin, a dokładnie to linia pewnych kosmetyków ;* Oby bezpiecznie dotarła.
17. Paplam jak głupia szczególnie w chwili stresu. 
18. Nie mam chłopaka.
19. Nie chce mieć dzieci ewentualnie do razu dwójka aby potem nie pracować przez program 500+. 
20. Strasznie mnie denerwuje te 500+ bo wcale na dzieci nie idzie tylko na popijawę dla tej patologii, którą każdy ma na rogu. 
21. Ostatnio kryłam koleżankę przed facetem bo poszła do innego (szoczek). 
22. jestem zbyt miłą i uczynna przez co w pracy często robię więcej niż powinnam ale z drugiej strony lubię się być potrzebna bo jestem wtedy mmm nie źle to brzmi czuję się dowartościowana;)! 
23. Chociaż sama nie mam za dużo pieniążków pomagam utrzymywać pewną znajomą bo jest bez kasy:(  Ma wiele problemów jest bez pracy i nie mogę patrzeć na to jak przez parę dni nie miała nic w ustach....
24. Kupiłam sobie zestaw do żeli i wiecie co?! Jestem w tym beznadziejna hahah 
25. Zauważyłam ,ze kiedyś byłam bardziej uczuciowa, a teraz wszystko przyjmuję ze stoickim spokojem. 
26. Zawsze bałam się śmierci, a teraz mm chyba się z tym oswoiłam i mogłabym nawet umrzeć teraz?? 
 To jedyna pewna rzecz w życiu, a zatem trzeba się z nią zaprzyjaźnić? 
27. Od kilku lat nie chodzę do kościoła i się tego wstydzę:( 
Jestem inna od innych ludzi bo wkurza mnie ich próżność! 
28. Dlaczego nie mam faceta? MM nie będę z kimś tylko i wyłącznie dla pieniędzy jednak muszę być z kimś kto mnie przyciąga fizycznie, a nie portfelem:P 
29. Potrafię dopasować się w każde towarzystwo. 
30. Kocham jeść i pisze bez składu i ładu:*


Dziękuję za uwagę i jeszcze raz dziękuje za nominację:)! 
Kogo nominuję:)?? Nikogo bo nigdy tego nie robiłam hahah 

18 komentarzy:

  1. świetny post :) Miło się takie rzeczy czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, ja już z 10 lat nie byłam na imprezie. Nie brakuje mi tego o 22 chodzę spać :p . dawno temu założyłam konto na badoo i chyba nadal istnieje choć od wieków na nim nie byłam. każdy był kiedyś w pracy na kacu , a nawet jeszcze pod wpływem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę kilka cech wspólnych :-D szczegolnie z rozpoczynaniem i nie konczeniem szkół :P chociaż czekam wlasnie na egzamin z kosmetologii wiec chyba nie jest ze mną tak zle koniec końców ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super cię bliżej poznać kochana! ;p ja też muszę zapisać się na prawko, o dietę dbam też przydało by się zgubić 10 kg ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Napisałaś to wszystko w bardzo sympatyczny sposób :-) Ja na badoo poznałam swojego męża-więc nie jest tam tak zle z ludzmi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przebrnęłam przez te fakty u Ciebie jednym tchem, bo czyta się je bardzo fajnie :) Nie wiedziałam, że pracujesz w szkole tańca - fajnie! A co do karnetu na siłownię to ja powróciłam i nie żałuję. Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi zdecydowanie brakuje przyjmowania pewnych rzeczy ze stoickim spokojem :) A jeść kocham tak samo, szkoda że nie jestem jedną z tych osób, które jedzą dużo a wyglądają cały czas tak samo dobrze! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. O, uwielbiam takie posty bo można lepiej poznać osoby, które prowadzą ulubione blogi :) Nie mamy ze sobą zbyt wiele wspólnego, jednak ostatni punkt czyni Cię moją bratnią duszą - ja też uwielbiam dużo jeść i też chcę trochę zrzucić :D

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe fakty :) Ja też im mniej mam czasu tym więcej potrafię zrobić :D Za to jak mam w dany dzień dużo wolnego czasu to szwędam się bez celu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny post. Przyjemnie się czytało. Już trzymam kciuki za prawko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie się czytało :D. Kilka pkt. mamy wspólnych, jednak mi brakuje czasami tego spokoju :P

    OdpowiedzUsuń
  12. oo naprawdę bardzo ciekawe fakty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jeśli chodzi o punkty dotyczące charakteru to widzę, że jesteśmy skrajnymi przeciwieństwami :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Praca na kacu chyba każdemu się zdarzyła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiamy ludzi, których motywuje brak czasu :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*