niedziela, 5 lipca 2015

Cztery Pory Roku, Balsam do ciała `Aktywne wyszczuplanie`



Balsamy Cztery Pory Roku kojarzę jeszcze za malucha kiedy to moja mama je kupowała i stosowała, kojarzę je również z niską ceną i dobrym działaniem jak na taką niepozorną kwotę za 250 ml.



Jeśli chodzi o ten balsam do ciała to na pewno nie ma co spodziewać się cudów w działaniu aczkolwiek jest on na tyle fajny i przyjemny w użytkowaniu, że można mu wybaczyć brak działania wyszczuplającego i zmniejszenia widoczności cellulitu. 


Balsam znajduję się w miękkiej tubce, która podczas aplikacji się wygina zatem może nas to trochę zdenerwować aczkolwiek nie jest to aż na tyle straszne aby od razu porzucić stosowanie balsamu. 

Z tyłu jak i z przodu opakowania znajdziemy wszystkie nam potrzebne informację o balsamie w języku polskim oraz skład. 


Nakrętka butelki jest trwała, a otwór, którym wydobywa się balsam adekwatny do konsystencji. 

Konsystencja balsamu jest lekka, szybko wchłaniająca się o delikatnym i przyjemnym zapachu, który szybko znika z naszego ciała.  Jeśli chodzi o konsystencję to niby szybko się wchłania i zaraz można się ubrać to trzeba jednak pamiętać o tym, żeby nie nałożyć za dużo balsamu i dobrze rozprowadzić go na ciele ponieważ może pozostawiać białe smugi. 

Oczywiście balsam jest koloru białego.


Jeśli balsam nie wyszczupla i nie pozbywa się cellulitu to co robi? 

Świetnie nawilża i wygładza  ciało oraz bardzo dobrze je ujędrnia przez co nasza skóra prezentuję się ładniej. 

Balsam dodatkowo jest i bardzo wydajny, a działanie również i dobre zatem myślę, że śmiało możecie go wypróbować. 


Balsam miałam przyjemność przetestować ,dzięki portalowi http://udziewczyn.pl/, który jak nikt inny potrafi sprawić mi przyjemność ;) 


24 komentarze:

  1. niska cena przemawia na duży plus :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy balsamik, ja obecnie męczę ten z kofeiną od AA..szału nie ma, ale dramatu nie ot taki średniaczek.

    OdpowiedzUsuń
  3. narazie mam inny ale przyjrze sie mu kiedys blizej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam ale cena mnie zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię tę firmę, ale balsam jakoś do mnie nie przemawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. czyli nei robi tego co ma robic ale robi inne rzeczy? :D ogolnie znam ta marke i uzywam - bardzo lubie sa prsote ale dobre tylko nei mozna za duzo wymagac ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba jeszcze nigdy nie miałam niczego z tej firmy, a w działanie takich specyfików nie wierzę, za to mogą przyjemnie muskać ciało :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mysel ze nie ma co po nim sie spodziewac bo o ile dobrze widze to ta kofeina jest po konserwancie w składzie wiec tam duzo jej nie mam a ten chwyt 100% kofeiny to przesadzili

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kilka rzeczy z tej firmy i bardzo je polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety duża większość takich produktów nie działa tak, jak obiecuje producent ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Stosowałyśmy kremy do rąk tej firmy i byłyśmy zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja stosuję jakiś z eveline, podobno działa. A jak nie ten, to zawsze kieruję się zapachem- najlepiej kawa lub kakao :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To mój niezbędnik w lato, bo dobrze nawilża, ujędrnia i przede wszystkim szybko się wchłania!
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.