wtorek, 21 lipca 2015

Mydło antybakteryjne przeciwpotowe-idealny dla mężczyzn i nie tylko ;)


Mój brat należy do osób, które intensywnie ćwiczą w dzień w dzień na siłowni zatem pomyślałam, że takie mydełko sprawdzi się na męskim ciele idealnie. Tym bardziej, że musi  pozbyć się nie tylko potu, brudu i toksyn ale również i w jakiś sposób zadbać o skórę ciała. 



Mydło antybakteryjne przeciwpotowe znajdziemy w przejrzystym kartonowym pudełku, który na opakowaniu ma wydrukowane czytelnie informację na temat mydła, jego działania skład i producenta. 
W kartonowym pudełku znajdziemy mydełko, które uprzednio jest zafoliowane w fiolę. Dosyć oryginalną ponieważ ma małe zdobienie-papużki.


Mydło jest koloru białego. Zapach delikatny dosyć specyficzny ale szybko się ulatnia.  Mydło bardzo dobrze się pieni pod wpływem wody, czy pod mokrym ciałem.

Sposób użycia:
  • nałóż na wilgotną skórę
  • rozprowadź kolistymi ruchami po twarzy i ciele, unikaj okolic oczu
  • spłucz pod bieżącą wodą
  • stosuj codziennie


Działanie:
Mydło nie przesusza ciała, delikatnie aczkolwiek skutecznie oczyszcza skórę ciała i twarzy. 
Likwiduję nie przyjemny zapach oraz pozastawia skórę świeża gładką. 


Podsumowując: To mydełko jest idealnie dla osób trenujących. 


Mydełko: przetestowaliśmy, dzięki http://udziewczyn.pl/

17 komentarzy:

  1. Skusilibyśmy się na takie mydełko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam jeszcze takiego cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może zafunduję lubemu, jak zasłuży xd

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znałam tego mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czuję się zachęcona do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak znajdę je w drogerii to z ciekawości kupię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie to zupełna nowość - może być godne uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dużo nie trenuję, więc mi to mydło się nie przyda.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne mydełko, z chęcią byśmy go używały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam je wiele razy, ale nie ciekawi mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.