czwartek, 16 lipca 2015

Poznaj wraz ze mną sklep dresslink



Cześć koteczki:)! 
Chciałabym wam przedstawić internetowy sklep http://pl.dresslink.com, który swej ofercie ma bardzo interesujące rzeczy. 



Począwszy od bluzek i butach, a skończywszy na cieniach do powiek. 


Sklep ma nie tylko ofertę dla nas dla kobiet ale również i dla maluszków, które zapewne, nie które z was już mają ;) 

Trzeba przyznać, że te ubranka są naprawdę sweet ;*

Mi w oko wpadło naprawdę wiele rzeczy i szczerze powiedziawszy miałam problem co wybrać dla siebie ;)

Ostatnio jeżdżę dosyć dużo na rowerze, a zatem taki  KAWAI mały plecaczek bardzo by mi się przydał na moje drobiazgi... 

Warto tu jednak wspomnieć, że nasz internetowy sklep ma opcję językową co niezmiernie ułatwia nam prace w robieniu zakupów ;)  Zatem naciskamy odpowiednią zakładkę i przechodzimy na język POLSKI!! 

Myślę ,że już was nie będę obrzucać fotkami ze sklepu http://www.dresslink.com/ tylko zaproszę was do jego odwiedzenia, a więc zapewne wiecie o co was proszę :D 

31 komentarzy:

  1. fajne rzeczy :)
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikane ;) Pierwsza propozycja chyba najbardziej przypadła mi do gustu, strój też interesujący :))

    OdpowiedzUsuń
  3. zastanawiam się nad fenomenem tej strony... Teoretycznie wszystko, co prezentują można kupić na Aliexpress i to jeszcze taniej...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta kobaltowa koszula jest taka w moim stylu :) często takie noszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy zestaw z niebieską koszulą najbardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten zestaw dla chłopca jest naprawdę wspaniały. Mój brat wspaniale by w nim wyglądał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. niektóre rzeczy są naprawdę świetne, szkoda tylko, ze rozmiary takie znaiżone

    OdpowiedzUsuń
  8. do mnie niedawno przyszła paczka od nich, teraz czekają rzeczy na zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. No tak... rzeczy wyglądają cudownie... ciekawi mnie jednak to czy takie też przychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba ta pierwsza bluzeczka :)
    Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja skusiłam się na różową torebkę z tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Poklikane :) Może ty u mnie też klikniesz w baner?
    Ta koszula z pierwszego zdjęcia jest bardzo w moim stylu :)
    Moje-ukochane-czytadelka

    OdpowiedzUsuń
  13. Poklikane, zauroczyłąm się w tej słodkiej torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ulala przesliczne - tylko balabym sie cos kupic :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Kilka dni temu rozpoczęłam z nimi współpracę i żałuję,że nie zauważyłam tego plecaczka. Jest świetny ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,OLA-(KLIK)
    Jestem chętna na obs za obs :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jestem już jakiś czas zainteresowana tym sklepem :) W przyszłym miesiącu planuję zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten plecaczek śliczniusi, ale ciekawe, jak z jakością :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Parę lat temu zachwycałam się takim stylem i wchodziłam dość często na tego typu sklepy. Ale fakt, ubrania są słodziuchne :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Kliknęłam, mam nadzieję, że Ci pomogłam:)

    Zapraszam do nas:)
    Blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne ciuszki :) Przejrzymy ofertę sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Faktycznie sklep posiada wiele ciekawych rzeczy i na dodatek są atrakcyjnych cenach. Poklikałam.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi ię ten kostium kąpielowy. Wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.