poniedziałek, 27 lipca 2015

Serum Bodeko Lash-początki...


Witajcie dzisiaj wpadam do was króciutko i chwalę się moją nową współpraca z Bodeko 
> Lash,którego serum do rzęs  zostało wyprodukowano w Polsce w jednym z najlepszych laboratoriów.   
Czy któraś z was już go miała?
Jakie oceny?
Dziś jest mój pierwszy dzień, a aktualnie moje rzęsy wyglądają tak...







PRODUKT


Dzięki krystalicznie czystym składnikom osiągnęliśmy profesjonalne serum do rzęs o odpowiedniej konsystencji. Bardzo wydajne opakowanie o pojemności 3ml w połączeniu z wygodnym aplikatorem wystarcza na 6-8 miesięcy.



EFEKTY


Stosuj BODETKO LASH raz dziennie, a już po miesiącu zobaczysz rożnicę. Po 3 miesiącach regularnego stosowania będziesz się cieszyła długimi, gęstymi i mocnymi rzęsami.


23 komentarze:

  1. Śliczne rzęsy, ale jestem ciekawa efektu :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam. ładne masz rzęsy ciekawi mnie jak się sprawdzi przy dłuższym stosowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanych testów :) czekam na efekty!

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na efekty :) ja lubiłam newvita lash;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem jak się u Ciebie sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam z tej odżywki bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To czekam na długie "rzęsiska" ;)
    U mnie z świetnym efektem działa serum Floslek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne rzesy :)
    Ja mialam uczulenie na bodetko :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Przydałoby się takie serum :) Koniecznie pokaż nam swoje efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem czy będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurczę - widzę, że jesteś posiadaczką naturalnie pięknych i podkręconych rzęs...
    Zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam, a od dwóch tygodni mam kolejne opakowanie , u mnie efekt były naprawde widoczne -myślę, że będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam tej odżywki, ale u mnie świetnie sprawdza się L4L już po 2 tyg widziałam różnicę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie stosowałam tej odżywki, ale obecnie już miesiąc stosuję dermenę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.