środa, 1 lipca 2015

Pasta do zębów Dabur z neem.


O pastach do zębów rzadko można poczytać na blogach sama nie wiem czym to jest spowodowane, a przecież to bardzo ważny czynnik naszej higieny osobistej.  Dlatego też bardzo mi miło, że mogę wam przedstawić ajurwedyjską, ziołową pastę do zębów.


Pasta do zębów Dabur z neem  bardzo się różni od tych wszystkich drogeryjnych past. Dlaczego? Nie zawiera fluoru, środków chemicznych i słodzików,a do tego jest istnie ziołowa ale o tym możecie poczytać TUTAJ. 


Pasta jak to pasta znajduje się w zwykłej tubce, której szata graficzna od razu kojarzy nam się z ziołami ale przede wszystkim co upewnia nas w jej ziołowe pochodzenie to kolor i posmak. Tubka pasty mieści się również w kartonowym, prostokątnym pudełku, który macie na zdjęciach aczkolwiek teraz wchodząc na stronę sprzedającego pastę patrzę, że producent zmienił opakowanie-nie wiem czemu to poprzednie bardziej mi się podobało. 



Zapach pasty jest ziołowy ale szybko ulatniający się, Kolor pasty jest brunatno zielony.  Największym zaskoczeniem jest smak pasty. Zazwyczaj pasty są miętowe w smaku, a tu mamy zioła, które bardzo są wyczuwalne. Ja tą pastę stosowałam w dzień w dzień i za pierwszym umyciem zębów myślałam ,że już więcej po nią nie sięgnę bo jej posmak był naprawdę okropny. Reszta domowników po pierwszym umyciu dała sobie z nią spokój ale mnie nie wypadało prawda?


O dziwo im częściej myłam ta pastą zęby tym bardziej jej smak mi nie przeszkadzał, a teraz, gdy ją skończyłam nawet mi jej brakuję;P 

Teraz jednak przejdźmy do działania bo to one jest najważniejsze: 
jak dla mnie genialne! Już dawno żadna pasta tak zębów mi nie wybieliła te wszystkie wybielające pasty zazwyczaj jak wybielą zęby to albo  sprawiają, że są one "podrażnione" albo zaczynają mi krwawić dziąsła. W tym przypadku było inaczej. Zęby się ładnie wybieliły, a osad z kawy, czy herbaty zaczął znikać, a co najważniejsze moje zęby stały się mocniejsze mniej podatne na czynniki zewnętrze tj. zimno i ciepło oraz moje dziąsła nie krwawią. 


Muszę przyznać ,że to jedna z lepszych past, które miałam.
Kosztuje tez nie wiele bo  11,90 zł-zawsze można poczekać na promocję. Wydajność jest normalna tzn. jak często i gęsto używamy pastę tak ona i nam się skończy. 

Widzę, że w internetowym sklepie http://zielonysklep.com/pl jest więcej interesujących ajurwedyjskich i ziołowych past warte przetestowania. 


Znacie ta pastę? A może macie jakieś godne polecenia pasty, które nie są normalnie dostępne w drogeriach? 

27 komentarzy:

  1. pewnie by mi się spodobała, lubię ziołowe smaki i zapachy, a do tego jest bez fluoru

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm, ciekawe jakby się u mnie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooo, wybiela i nie podrażnia dziąseł? Coś dla mnie. Chociaż, pewnie tylko dla mnie, bo znając lubego, od razu odrzuci ją ze względu na smak. ~-~

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam mnóstwo popularnych past wybielających, ale żadna widocznie nie rozjaśniła mi zębów. Muszę koniecznie wypróbować tę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak nie podrażnia dziąseł, to chętnie bym wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam bardzo wrażliwe zeby, więc może bym ją wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam wielką ochotę spróbować, ja mam wrażliwe zęby i wybielające pasty często mi je podrażniają:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda troszkę jak zielona glinka :P

    OdpowiedzUsuń
  9. chętnie bym wypróbowała ;) tym bardziej że moje dziąsła należą do wrażliwych..

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam indyjską pastę w płynie (własnie taką mocno ziołową) i jaj "smak" mi odpowiadał, teraz zamówiłam sobie kolejne jej opakowanie, może i tą zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie tylko pasty dla dzieci od innych bolą mnie dziąsła. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądem mnie nie zachęca hah :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor i postać pasty nie zachęca.. ale warto byłoby spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znam tej pasty :)
    Zapraszam do mnie i do obserwacji
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. już myślałam, że jej nie chcę, ale skusiłaś mnie!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio przy okazji innych zakupów się nad nią zastanawiałam, ale ostatecznie nie wzięłam. Teraz już wiem, że następnym razem ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. miałam kiedys neem w proszu ale to było niedobre jak sie dostało do ust:) zawsze unikam w pastach do zebów przez to :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O właśnie rozglądam się za jakąś ziołową pastą, może ją wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię ziołowe pasty :) Ciekaw jestem, czy nadal można ją gdzieś kupić, bo wiele podobnych pasto już wycofano.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ziołowe pasty są zbawienne dla osób, które mają problem z nadwrażliwością zębów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.