sobota, 4 lipca 2015

E.G.F maska hydrożelowa-miłość od pierwszego zastosowania. Wyrównaj swój koloryt skóry! :)


W sklepie azjatica znajdziecie wiele interesujących masek do twarzy, ja ostatnio miałam szczęście i kilka mogłam przetestować. Dziś opiszę wyjątkową maskę ponieważ jest ona hydrożelowa ale co najważniejsze zawiera w sobie epidermalny czynnik E.G.F , który wchodzi dopiero do europy, a więc jestem jedną z pierwszych, która mogła to na sobie sprawdzić, a wy poczytać oraz zakupić:)  Za nim przejdę do recenzji już wam powiem ,że mam zamiar zakupić sobie cały zestaw tych maseczek :)! Czekam tylko na wypłatę, a  to już tuż, tuż...



Maskę hydrożelową znajdziemy zapakowaną w prostokątnym, czerwonym opakowaniu z którego da się co nie co odczytać ponieważ znajdziemy na niej i tekst po angielsku ale i również nasz sprzedający zadbał o to aby na opakowaniu znalazła się etykietka z informacją o masce. 


Maska hydrożelowa nie jest w całości tzn. została podzielona na dwie części, w której jedna jest do przyłożenia na dolną cześć policzków brody oraz okolic wokół ust, a druga cześć jest do przyłożenia na czoło, nos i górną część policzków. Przez to, że jest ona w tak sposób nam "podana" lepiej trzyma się naszej twarzy i jest bardziej dokładna w ułożeniu-nie pozostanie nam żaden goły placek skóry. Nawet mój duży nosek jest zakryty. 


Stosowanie maski:
Po oczyszczeniu skóry twarzy, wyciągamy płaty hydrożelowe z opakowania,
następnie rozkładamy je naszej buźce i formujemy. Trzymamy maskę przez 30 minut w tym czasie możemy robić wszystko :) Po 30 minutach mamy nową twarz ;) 


Działanie?


Co ja myślę ?
Jak dla mnie to hit w wyrównywaniu kolorytu cery i pomoc w likwidowaniu wszelakich przebarwień! Powinniście już o tym wiedzieć, że przebarwienia likwiduje na wszystkie możliwe mi sposoby i już już jestem bliska aby je całkowicie zlikwidować:) Aktualnie jest pora letnia i odpuściłam sobie to całe wybielanie ale maseczkę spokojnie można zastosować, a nawet wręcz trzeba. 
Po 30 minutach moja buźka miała taki piękny koloryt, że nawet buźki nie musiałam żadnym kremem BB malować ;D 
Aktualnie  się nie maluję bo moja twarz wygląda wyjściowo i to nie jest spowodowane tylko ta jedną maskę ale kompletem maseczek ze sklepu i opalenizną. 


Ale wracając do naszej maski ona nie tylko świetnie wyrównuję koloryt cery ale ją nawilża, wygładza, rozświetla oraz uelastycznia skórę. Jak dla mnie HIT i naprawdę nie ma w niej żadnych minusów i możecie mi śmiało w to wierzyć:)! 

Aktualnie maska w sklepie http://www.azjatica.com.pl/sklep/ jest na promocji za jedną zapłacicie 7 zł, a za cały komplecik 

Zestaw 5 maseczek hydrożelowych E.G.F tylko 30 zł, a więc promocja niesamowita jak na taką genialną maseczkę! Ja mam tylko nadzieję, że promocja potrwa do 10-wypłata ;* 



16 komentarzy:

  1. Ha! Ja właśnie zaraz mam zamiar wyciągnąć się na leżaku z azjatycką, żelową maseczką na twarzy. To mnie skusiłaś! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne, nigdy nie miałam w łapkach tego rodzaju maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam taką maskę, tzn innej firmy i jakoś nie do końca się z nią polubiła. Wolę typowe maski peel-of

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo, musiałabym wypróbować, bo aktualnie także wyrównuję koloryt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, chętnie spróbuję, nowa twarz w 30min kupiłaś mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po takim opisie to chyba i ja się skuszę :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za tego typu maskami ;) ale ciekawe jakby się u mnie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie próbowałam, ale wczoraj miałam okazję kupić podobną, inne firmy. Szkoda że tego nie zrobiłam, bo bym miała porównanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. skusiłabym się na tą maskę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ekstra, mam na twarzy przebarwienia, fajnie by było gdyby ten kosmetyk występował też w formie np kremu a nie tylko hydrożelowej maski

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Przekonałaś nas do tych maseczek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa recenzja ;) a promocja taaka kusząca :p

    Pozdrawiam ciepło ~ Dagmara ♥
    Zapraszam do siebie! ♥klik♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię wszelakie maski hydrożelowe, sa bardzo wygodne w uzyciu. Tej marki jednak jeszcze nie miałam okazji testować.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj skusiłaś mnie na tą maskę <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.