wtorek, 28 lipca 2015

Myjka do ciała "Soft scrub & clean" 100x29 cm


Czym myjecie swoje ciało? Gdy padnie to pytanie zazwyczaj pada odpowiedź, żel pod prysznic ewentualnie mydełko ale czym tak naprawdę te produkty kosmetyczne rozprowadzamy na swoim ciele? Myjką, gąbka, a może szczotką? 
Ja osobiście nigdy nie zwracałam na to uwagi ale ostatnio używając myjki do ciała z internetowego sklepu azjatica zmieniłam zdanie.




Myjka o wymiarach  100x29 cm, dociera do każdego miejsca na skórze. Jej szorstka warstwa wykonuje podczas mycia delikatny masaż, doskonale dotlenia skórę, a co najważniejsze poprawia krążenie krwi

"Asian Scrub Towle " została uniwersalnym produktem w całej Azji. To tam we wszystkich spa, wykorzystuje się podobne myjki do wykonywania naturalnego oczyszczania/peelingu skóry całego ciała. W  Japonii nazywamy  ten zabieg "akasuri " .
Produkt zrobił się tak powszechny, że dziś  nie może go zabraknąć w żadnym gospodarstwie Korei czy Japonii.

Sposób użycia:
Pod prysznicem lub w wannie :
- Myjkę zmocz pod ciepła wodą i nanieś niewielka ilość żelu do mycia ciała lub mydła, rozsmaruj palcami do wytworzenia się piany. 
- Dokładnie umyj całe ciało używając myjki tak jak Ci będzie wygodniej. 
- Efektem najbardziej pożądanym  jest możliwość dokładnego "wyszorowania" pleców  samemu i bez gimnastyki  czego zwykłą gąbką niestety nie dokona.

Codzienna pielęgnacja Asian Scrub Towle zapewni twojej skórze maksymalne nawilżenie i oczyszczenie porów na całym ciele, poprawi ukrwienie krwi. Poczujesz jak skóra oddycha.

Uwagi:
◈ Nie szorować skóry zbyt mocno. Może to spowodować uszkodzenie skóry szczególnie bardzo wrażliwej.
Jeżeli podczas stosowania myjki pojawią się  podrażnienia  lub widoczne zaczerwienienia   przerwać stosowanie. 
◈ Nie prać w pralce. Może to spowodować uszkodzenie produktu. Po zastosowaniu, wypłukać i pozostawić do wyschnięcia.

 W  Polsce po raz pierwszy!



Co ja o niej sądzę?
Po pierwsze ma ładne kolory (ja mam niebieski) po drugie jest na tyle duża i szeroka, że bez problemu i wołania o pomoc mogę wyszorować sobie plecki i cieszyć się gładką skórą pleców. 
Następnie myjka zastępuje krótki masaż ponieważ jest minimalnie szorstka, a więc jest lepsza niż nie jeden zwany peeling do ciała, który nigdy nie widział grudek ;) 


Myjka jest bardzo łatwa w stosowaniu. jej materiał jest delikatny i po rozłożeniu na całą długość widać delikatne szparki przez co żel, czy mydło nie wsiąkają niepotrzebnie w naszą myjkę, a więc i produkt do mycia, który stosujemy nie zużyje nam się prędko bo wiele go na myjkę wlać nie potrzeba. 



Koszt myjki to aktualnie  11,60 zł
Dostępność: internetowy sklep http://www.azjatica.com.pl/sklep/


15 komentarzy:

  1. Ja to mam ochotę rozpocząć przygodę ze szczotkowaniem ciała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam jej wcześniej, ale jakoś nie lubię tego typu gadżetów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam rękawice turecką do peelingowania i jestem z niej bardzo zadowolona i chyba jest wygodniejsza w użyciu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezentuje się jako bardzo delikatna :) Nie wiem, czy by się sprawdziła u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakoś nie...zdecydowanie nie... siedlisko bakterii

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę sobie sprawić taką myjkę

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudeńko :) ja używam zwykłej myjki, ale chyba właśnie zmienię zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy i przydatny gadżet :) Wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niebieska myjka jest najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa myjka :) fajnie by było jakby takie dobre azjatyckie produkty można by kupić w jakiejś normalnej, stacjonarnej drogerii. Może za jakiś czas wreszcie tak będzie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie spotkałam się jeszcze z tą myjką :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.