wtorek, 21 lipca 2015

Bloger mnie irytuję oraz PaRT 2 porozmawiajmy z czym kojarzy mi się lato ;P

No nie już od 4 dni nie mogę żadnych zdjęć dodawać na blogera, a obserwatorzy znów znikli...to po prostu jest nie do pomyślenia!  Czasami mam ochotę napisać do tej całej platformy, a dokładnie to do jej założyciela albo osoby, która zajmuję się tą stroną!  Związku z tym nie będzie recenzji,a zaś jakieś moje bazgroły ;D 

Ostatnio natrafiłam na konkurs, w którym było pytanie z czym kojarzy mi się lato! Zaczęłam się śmiać jak oszalała ponieważ kojarzy mi się tylko z jednym.
 Z dziewczynami, które zamiast spodni noszą majtki! 

No cóż droga koleżanko:)!
Ciesze się ,że masz piękne i zgrabne ciało i chcesz się nim pochwalić ale no bez przesady.  Czy wiesz co to znaczy krótkie spodenki i szorty? 

Z pewnością nie są to spodnie, które mają ledwo zakrywać Ci pośladki. 

Widząc takie dziewczyny czuję niesmak i widzę kicz. 
Dziewczyny, które cieszą się, że chłopcy zwracają na nie uwagę no sorry kobieta też zwróci uwagę na gołą dupę przed swoją twarzą....

W show biznesie Koreańskim ,a dokładnie w teledyskach i występach na żywo dziewczyny mają takie krótkie spodenki, gdzie wywijając się można ujrzeć ich pośladek ale to jest ich image sceniczny, a nie dzienny look.

Zatem jak ubierasz krótkie spodenki ubierze ja na tyle długie żeby przy byle jakim chodzeniu nie wystawała Ci pupa....

A jak chcesz świecić gołą dupą to idź na basen albo do klubu GO GO z pewnością będziesz tam mile widziana ;) 

22 komentarze:

  1. Próbowałaś wyczyścić ciasteczka? Ja też nie mogłam dodawać zdjęć i obserwatorzy zniknęli, i to pomogło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja ostatnio kupiłam krótkie spodenki i odważyłam się wyjść w nich bez rajstop pod spodem. Taka mini-terapia, bo wcześniej nawet przy 40 stopniach chodziłam w czarnych rajstopach xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozbawiłaś mnie z tym skojarzeniem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie nie jestem sama, bo bloger również się na mnie uwziął :P Jak masz problem z dodawaniem zdjęć, już opatentowałam sposób, by dodawać je wchodząc na bloga z innej przeglądarki. Ja np. mam Firefoxa i tu mi bloger nie działa jak powinien, ale wchodzę na Explorera i tu wszystko działa normalnie :P Polecam ten sposób :D

    Co do samego posta to masz racje! W pełni się z tobą zgadzam, nie lubię czegoś takiego i od razu zaczęłam się śmiać, jak tylko to przeczytałam :D
    Pozdrawiam,
    http://www.gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja od kilku dni nie widzę obserwatorów. Dziś również nie mogłam dodać zdjęć do postów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Racja, niektóre dziewczyny przesadzają... Dla mnie to nie do pomyślenia. No ale przecież nie po to ćwiczyły cały rok z Chodakowską, żeby teraz chować owoce swojej pracy pod ubraniami :P

    OdpowiedzUsuń
  7. super post taki na luzie :)

    czasami dziewczyny przesadzają z tak odkrytą pupa ..

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama nie noszę, ale póki nie widzę rowka czy paska w rowku, dla mnie jest ok, nie widzę problemu.
    No chyba, że po prostu jeszcze nie widziałam takich, które Ciebie oburzają. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hehe :D Dobrze to ujęłaś, ja osobiście nie lubię patrzeć jak dziewczyna założy aż tak krótkie spodenki że jej całą pupę widać .

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mogę normalnie dodawać zdjęcia, ale miesiąc temu miałam problem z dodawaniem filmów. Może problem powrócił?

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieje, że już wszystko działa? :) Gołych dup też nie lubię, wystarczająco naoglądałam się je w pracy :p Niektóre to nawet chyba luster w domu nie mają :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha, zgadzam się zupełnie z ta długością szortów:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że bloger szybko Ci się uspokoi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj ja też nie rozumiem jak można się tak ubierać. Ja w ogóle zawsze wybieram nawet dłuższe spodenki. W szortach się głupio czuję. Kawałek ud też musi być przykryty :)
    Moje-ukochane-czytadelka

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam zupełnie inne skojarzenia z latem :D, ale faktycznie część dziewczyn przesadza z tak krótkimi szortami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. hahahahhahaha matko mnie tez to irytuje moze i ma ladny tyleczek moze i ma ladne uda ale kobieto lazisz w czyms co przypomina gacie a pod spodem stringi wylatuja. eh albo jak zamaist bluzki maja na sobie koronkowe cos to raczej plazowy look :P wiem ze cieplo i wogole ale mi sie to tez nie podoba PJONA!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.