niedziela, 26 lipca 2015

Satynowe mleczko do włosów kręconych-Marion


Włosów kręconych nie posiadam tym bardziej, że je zazwyczaj keratynowo prostuję zatem ten kosmetyk nie przetestowałam osobiście, a dałam go mojej koleżance, która ma naturalnie kręcone włosy. I jak się on u niej spisał? 


Zaczniemy od tego, że nasze mleczko znajduję się w małej wygodnej buteleczce,  która mieści w sobie 150- ml produktu. Szata graficzna jest prosta i czytelna. 


Zapach jest delikatny, szybko ulatniający się. Konsytuacja jest koloru białego. Mamy do czynienia z konsystencją mleczka aczkolwiek wydaje mi się ,że ta "odżywka" jest mniej cięższa niż mleczka do twarzy.   

Satynowe mleczko do włosów nakładamy na mokre lub suche włosy i układamy włosy jak zawsze. Moja koleżanka zazwyczaj nosi kucyk i dzięki temu można podziwiać jej fale w kucyku:) 


Po zastosowaniu satynowego mleczka loki wydają się bardziej sprężyste i jest widoczny większy skręt niż zazwyczaj.  Plusem jest  zdyscyplinowanie włosów przez mleczko tzn. są one bardziej ujarzmione i te takie wystające kosmyki na wszystkie strony bardziej przylegają do włosów. 
Mleczko  najbardziej jednak sprawia, że włosy są miękkie i gładkie.


Z tego co wiem jest jeszcze wersja do włosów prostych, a więc ja chyba się na nią skusze bo to tani i fajny kosmetyk ;) 

Produkt do stylizacji włosów mogłyśmy z koleżanką przetestować ,dzięki uprzejmości portalu http://udziewczyn.pl/.


27 komentarzy:

  1. niestety nie posiadam kreconych wlosow ale skoro jest dla prostych to moze sie skusze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe czy sprawdziłaby się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja miałam kiedyś mleczko do prostowania włosów z tej marki i efekt był całkiem ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrzem ze mleczko się sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy produkt, może go wypróbuję, bo lubię kosmetyki z tej firmy do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie mam kręconych włosów, więc mi się nie przyda.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie zobaczyłabym efekt na włosach :3
    Iris

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy produkt. Moje włosy są proste jak druty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię olejki z tej firmy ale szamponów i odżywek jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe czy wersja dla włosów prostych też jest taka fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chociaż nie mam loków, to czasami moje włosy lubią być niesforne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zawsze chciałam mieć falowane włosy, niestety moje są zupełnie proste ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet nie wiedziałam, że Marion ma taki produkt w ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. chyba wypróbuję aby wzmocnić skręt moich włosów.

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje włosiaki się falują ale może po mleczku bo się kręciły, muszę sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Po recenzji zapowiada się całkiem ciekawie:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mam kręconych włosów, ale produkt bardzo ciekawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię produkty z Mariona do włosów;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Loków nie mamy ale bardzo lubimy tą firmę właśnie za tanie i dobre produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam, chętnie sprawdzę, bo sama mam włosy kręcone :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.