środa, 29 lipca 2015

Przesyłki z dzisiejszego dnia;)

Witam aniołeczki:) Pierwszym prezentem, którym się dziś pochwalę to kosmetyk z internetowego sklepu http://bodhicosmetics.pl/, w którym znajdziemy kosmetyki wprost z Tajlandii, a więc i z Azji :)
Do przetestowania mam maskę mleczno-ryżową, a więc bardzo ciekawe połączenie. 


Króciutka informacja o produkcie:


  • Kompozycja:
  • Proteiny mleka - posiadają zdolności naprawcze
  • Proteiny soi - odżywiają
  • Proszek perłowy - wygładza
  • Proteiny ze zboża - kondycjonują włosy, nawilżają
  • Ekstrakt z ginko biloba - wzmacnia włosy

Informację pochodzą ze strony KLIK


Teraz czas na fajny gadżet do torebki, który z pewnością nam się przyda na każdy dzień roku, a mowa o antybakteryjnym sprayu do oczyszczania i pielęgnacji dłoni.  



Do wyboru mam 3 warianty zapachowe: 
  • Spray z olejkiem arganowym
  • Spray Kokos
  •  Spray Aloes 

Krótko o produkcie:

Nowość: pierwszy na rynku podręczny płyn do rąk (nie żel) w sprayu z dodatkiem naturalnych olejków, ekstraktów i witaminy E Idea produktu Oczyszczenie i odświeżenie dłoni bez potrzeby użycia wody i mydła – gdziekolwiek jesteś. Cechy produktu Płyn z dodatkiem ekstraktu z zielonej herbaty w naturalny sposób oczyszcza skórę dłoni Zawiera witaminę E i naturalne olejki i ekstrakty, które pielęgnują i odmładzają dłonie Nie wysusza skóry dłoni Wysycha w 15 sekund Nie pozostawia tłustej i klejącej się warstwy tak jak w przypadku większości żelów antybakteryjnych Znacznie bardziej wydajny, niż produkty w żelu – 30 ml opakowanie wystarcza na 400 pojedynczych aplikacji

Informację znajdziecie TUTAJ 

Gdzie można zakupić takie cudo?
W internetowym sklepie http://purequeen.pl/



43 komentarze:

  1. Maska mleczno-ryżowa brzmi świetnie :)
    Ale ten spray antybakteryjny też wiele obiecuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne te spraye do oczyszczania dłoni. Już czuję kokos ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same ciekawostki :) Wszystko mnie zainteresowało, czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawi mnie wszystko! :) I ta maska, i te spraye do rąk, bo to bardzo wygodna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Same ciekawe rzeczy. :D Miłego testowania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te spraye do rąk fajnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesyłka prezentuje się dość ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię połączenie mleka i ryżu w kosmetykach

    OdpowiedzUsuń
  9. oba bym poki co z checia wyprobowala :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne produkty.. ciekawi mnie jak się sprawdzi ta maska :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealny spray dla mojej mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mimo wszystko mnie najbardziej ciekawią te spray'e :D ten z olejkiem arganowym bardzo kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Też jestem za sprayem kokosowym! Uwielbiam ten zapaszek.

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwszy produkt mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne nowości, przyjemnego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  16. maska bardzo mnie ciekawi :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawi mnie ta maska!:) przyjemnego testowania, mam nadzieję,że produkty się sprawdzą!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  18. Udanych testów :), ciekawa jestem jak spisze się ta maska :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O, te spraye to fajna sprawa :3 Zwłaszcza latem <3
    Iris

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie oszukujmy się, w Azjii wszystkie wyglądają bardzo młodo... Aż im zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  21. Te spreje do rąk wydają się ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe kosmetyki, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. sama z chęcią bym przetestowała te magiczne działanie ryżu:) nigdy nie słyszałam o samym kosmetyku, no ale nic dziwnego skoro pochodzi z samej Azji:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Daj koniecznie znać jak sprawdza się ta maska! Od maja jestem włosomaniaczką i wszelkie nowości brzmią całkiem kusząco, a jeszcze Azjatyckie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Aż jestem ciekawa tej maski *o*
    A spray na pewno się przyda, ja bez takich rzeczy żyć nie mogę ^^'

    OdpowiedzUsuń
  26. Obecnie mam na włosach skutki ich przeproteinowania, więc ta ilość protein w masce póki co mnie zniechęca ;p Za to ciekawią mnie te płyny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.