czwartek, 4 kwietnia 2024

Wafle góralki

 



Cześć wam! Macie jeszcze miejsce na słodkości po świętach? Ja i owszem, a tym bardziej, gdy mam do czynienia z limitowaną serią!  Na spotkaniu blogerskim dostałam dwa solidne kartony góralków, które skradły moje podniebienie, jak i bliskich. 

Te wafelki można jeść na dwa sposoby, bo tradycyjnie, jak i na zimno, dzięki czemu są jeszcze bardziej treściwe, chrupkie i mleczne!



Wafelki idealne na podróż, do pracy, czy jako przekąska w domu. Pycha, dziękuję. 

STRONA FIRMY 




3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.