wtorek, 22 października 2019

Batiste suchy szampon do włosów oraz spray zwiększający objętość włosów.


Dobry wieczór robaczki ;) Dzisiaj przychodzę do was z krótką notką na temat dwóch ciekawych produktów marki BATISTE,  a dokładnie to mowa o suchym szamponie do włosów jak i o spray'u, który zwiększa objętość naszych włosów. 
 

Do przetestowania dostałam dwie małe metalowe buteleczki o pojemności 50 ml, a zatem idealne opakowania do torebki, czy też na weekendowy wypad po za miasto.  

Oprócz wygodnych małych buteleczek na duży plus zasługują same kolorowe opakowania, które przykuwają naszą uwagę bo są kolorowe, a więc na półkach sklepowych zdecydowanie się wyróżniają na tle innych jednolitych opakowań. 


Zapach obydwóch produktów należy raczej do tych przyjemnych ale troszkę typowo kosmetyczny jak na produkty do włosów ale spokojnie po zastosowaniu włosy pachną raczej jakbyśmy wyszły od fryzjera niż jakbyśmy faktycznie nie posiadały zbyt świeżych włosów :P

A jak się sprawdziły moje maleństwa?

Batiste  suchy szampon do włosów o dziwo bardzo dobrze sprawdził się na mych cienkich, średniej długości włosach, które myje codziennie ponieważ bardzo szybko przetłuszczają się tuż u nasady, a że wtedy są jeszcze bardziej oklapnięte niż zawsze to wymagają ponownego mycia następnego dnia rano.

Suchy szampon stosowałam następnego dnia rano, gdy moje włosy, a dokładnie to mój skalp głowy potrzebował szybkiego odświeżenia i delikatnego odbicia włosów tuż u nasady zatem po uprzednim wstrząśnięciu buteleczką rozpylałam suchy szampon batiste w odległości 20-30 cm na pojedyncze pasma lub typowo pryskałam przy skórze głowy. Następnie opuszkami palców wmasowywałam produkt przez kilka sekund by po chwili resztę rozczesać szczotką do włosów i ułożyć, czy spiąć je w kucyk jak zawsze następnego dnia rano. Efekt? Świeże włosy przez cały dzień, które wyglądają na umyte, a nie lekko zużyte ;P 

Jak dla mnie idealne przedłużenie odświeżenia skalpu głowy bez potrzeby ich dziennego mycia tym bardziej, gdy mamy na głowie jakiś super kolor, który przy częstym myciu lubi się spierać. 


Następną gwiazdą jest batiste spray zwiększający objętość włosów, który stosujemy, a raczej używamy tak samo jak suchy szampon oczywiście wszystko w zależności od tego jak często potrzebujemy dany produkt zastosować.

Jak już wspomniałam powyżej mam cienkie i delikatne włosy, a zatem bujnej czupryny u mnie nie zobaczycie ale po takim spray'u można śmiało stwierdzić iż mam dużo włosów na głowie :D 
Włosy są nie tylko cudownie odbite od nasady ale także świetnie się układają i zachowują swój stan ułożenia, a więc tak jakbyśmy przy okazji używali lakier do włosów, który utrwala daną fryzurę przez nas wymyśloną, a więc bez dwóch zdań domowy fryzjer u mnie trwa. 


Podsumowując te małe buteleczki kuszą mnie do zakupu pełnowymiarowych opakowań tym bardziej iż moja 12 letnia siostra także ujrzała w nich nadzieję :D  


 

26 komentarzy:

  1. Suche szampony Batiste znam i bardzo lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam jakiś szampon Batiste, ale go nie polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja aktualnie używam suchego szamponu z lbiotici i jest mega :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze takiego szamponu. Muszę się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Raz kupiłam ten suchy szampon, ale na moich włosach się nie sprawdził. Mam sporo włosów i i tak nie dał rady ich podnieść, za to bardzo swędziala mnie skóra głowy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie próbowałam suchego szamponu, jestem ciekawa czy sprawdziłby się przy krótkich włosach?

    OdpowiedzUsuń
  7. następna gwiazda zainteresowała mnie szczególnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam suche szampony z tej firmy, najlepiej nadają się do moich włosów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Batista używam już ponad pół roku- totalnie uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. mam ten suchy szampon w domu :D Uwielbiam Go :) Na szybkości przed wyjściem :D Mega :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam suchy szampon od Batiste i zdarza mi się go użyć w podbramkowych sytuacjach ;) Faktycznie fajnie odświeża, unosi i odbija włosy od nasady.

    OdpowiedzUsuń
  12. To jeden z moich hitów i zdecydowanie must have w kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem chyba jedyną osobą która nigdy takiego szamponu nie używała...chyba czas to zmienić:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię suchych szamponów, ale recenzja taka dobra....

    OdpowiedzUsuń
  15. Spray możliwe, ze tak, ale suchy szampon , mam z nim złe wspomnienia. Choć w awaryjnej sytuacji możliwe , że zdał by egzamin.

    OdpowiedzUsuń
  16. Na co dzień nie używam suchych szamponów, ale podczas wyjazdów są moimi must-have :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten suchy szampon wygląda na ciekawy. Może go sobie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Od dłuższego czasu szukam tego różowego - jak na razie bezskutecznie :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Testowałam chyba wszystkie dostępne na rynku suche szampony. I nie znalazłam lepszego od tego.

    OdpowiedzUsuń
  20. jestem sceptycznie nastawiona co do suchych szamponów, nie wiem dlaczego, ale wydaje mi się, że mają negatywny wpływ na włosy

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobrze,że są w małych opakowaniach...
    Można spokojnie wypróbować...

    OdpowiedzUsuń
  22. Suchy szampon wiele osób chwali, a ja nie miałam okazji wypróbować, chociaż mam jakiś w szafce

    OdpowiedzUsuń
  23. Moje włosy bardzo lubią suche szampony, idealnie sprawdzają się, gdy potrzeba szybko odświeżyć włosy. Te z firmy Batiste również są świetne i przepięknie pachną.

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam batiste, nie znalazłam ani wcześniej, ani poźniej lepszego suchego szamponu :) uwielbiam wiśniowy <3 specyfików na objętość nie lubie, ale dobrze wiedziec, że batiste ma je w swojej ofercie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam tych produktów, chętnie przetestuję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.