sobota, 15 czerwca 2019

Aloe Vera Żel GORVITA



Dzień dobry weekend kto go już ma, a kto jeszcze musi wraz ze mną  trochę poczekać? Nie powiem wam łapka w górę ale za to zaproszę was za to na mojego insta :D

Dzisiejszego dnia wpadam do was przed pracą, a jestem już tak nią wykończona, że ledwo zipie 12 godzin jak nie 10 od 9 rano dają się we znaki psychicznie, a organizm odczuwa brak snu, a że ja potrzebuje spać 10, a nie śpię to lipa :D 

W całym tym zamieszaniu jednak staram się nie zapominać o swojej pielęgnacji i tak np dzisiaj rano musiałam ogolić to, czy tamto i jeszcze się nasmarować na szybko aby ciało było, gładkie, miękkie i nawilżone, a co najważniejsze abym mogła się szybko ubrać. Na ratunek w takim przypadku przychodzi Aloe Vera Żel GORVITA , który idealnie nadaje się na poranną szybką pielęgnację ciała. 



Myślę, że większość z was wie o tym jakie pozytywne działanie posiada aloes, a w tym przypadku żel aloesowy ale jeśli potrzebujecie krótką ściągę to wam przytoczę kilka punktów od producenta tegoż kosmetyku. 

Preparat polecany szczególnie:
- po oparzeniach słonecznych i termicznych,
- po ukąszeniach owadów,
- przy opryszczce, trądziku,
- przy odleżynach, krwiakach, bliznach,
- przy zmianach alergicznych skóry,
- przy grzybicy, łuszczycy,
- do codziennej pielęgnacji skóry.



Ja swój żel aloesowy stosuje na całe ciało zaraz po depilacji, a więc wtedy mogę cieszyć się nie tylko gładką i miękka skórą ale także dbam o to aby nie powstały u mnie żadne podrażnienia związane z tym zabiegiem.  Na ukąszenia owadów także nakładam żel i akurat wtedy, gdy smaruje całe ciało rano, czy też wieczorem bo niestety komary dopadły mnie wszędzie :/ Krwiaków może  typowych nie mam ale siniaków na pęczki, a jeśli chodzi o uczulenie to inny kosmetyk w tym mi pomógł, a dokładnie to maść o której wspominałam wam ostatnio.

Z początku miałam małe obawy jeśli chodzi o żel aloesowy gorvita bo jeśli ma on konsystencję żelową to byłam pewna, że zaraz po wsmarowaniu go w ciało będę czuła lepką warstwę ale na moje szczęście tak się nie stało i mogę kosmetyk stosować spokojnie z rana przed pracą. 



W Zielonej tubce mieści 150 ml żelu, który zdecydowanie wystarczy nam na trochę użytkowania nawet, gdy stosujemy go na całe nasze ciało i nawet jeśli nie należy one do tych najmniejszych ;D Sprzedający, a być może i producent zapewnił nam z tyłu opakowania informację w języku polskim na temat kosmetyku, a więc nie trzeba się martwić i szukać informacji po świecie.

Jak mogliście zauważyć ostatnio miałam wysyp kosmetyków marki GORVITA i o dziwo wszystkie jak dla mnie są warte wypróbowania ;) Marka posiada w swojej ofercie wiele cudnych kosmetyków, które również zachęcają swym składem i działaniem, a jeśli chodzi o dostępność to wystarczy zajrzeć do pobliskiej lub internetowej apteki. 

24 komentarze:

  1. Bardzo lubię żel aloesowy, ale z tej marki jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja siostra go lubi na oparzenia. U mnie odezwało się uczulenie na aloes i strasznie swędziała mnie po nim skóra.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez pracuję codziennie po 12 godzin nawet w weekendy, od 9 do 21. ale tylko teraz mam gorący okres, żel aloesowy zawsze warto mieć, teraz mam poparzoną skórę od solarium więc go używam

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego żelu jeszcze nie miałam, markę znam i lubię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam marki ale chętnie wypróbuje ukojenia potrzebuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aloes to cudowne ziele. Mam zamrożone w kostkach sok. Rewelacja na oparzenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tej marki jeszcze nie używałam, ale żel aloesowy bardzo lubię i może z czasem sięgnę i po ten :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kompletnie nie kojarzę tej marki, ale że coraz częściej sięgam po naturalne kosmetyki, muszę koniecznie sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio wszystko co aloesowe jest bardzo modne 😀

    OdpowiedzUsuń
  10. Przydatny ten żel, włąśnie po wczorajaszym pływnaiu by mi się przydał,
    a to coś mnie ugryzło , a to ciut za mocno plecy przypiekłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aloes w kosmetykach jest mi znany od dawna, choć nie ten konkretny. Aloes potrafi zdziałać cuda

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie widziałam jeszcze tego żelu, będę musiała się rozglądać. Zwłaszcza jeśli mówisz, że jest dobry nawet na poranną szybką pielęgnacje 🙂

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie to idealny żel na odrobinę za mocną opaleniznę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mialam juz rozne zele aloesowe, ale tego jeszcze nie stosowalam. Chetnie przyjrze mu sie blizej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aloes jest znany od dawna. Bardzo dobrze sprawdza się w przypadku poparzeń słonecznych. A czy można go stosować u dzieci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że spokojnie tak żadnych przeciwwskazań nie widzę

      Usuń
  16. Mi zawsze naturalne liście aloesu ratują życie.

    OdpowiedzUsuń
  17. O tym żelu słyszałam już parę lat temu. Mama teraz inny i uważam, że aloes jest ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  18. Aloes ma zastosowanie nie tylko w kosmetykach, ale również w innych produktach np. forever clean 9 https://forever-aloe.pl/forever-clean-9 . Jeśli nie znacie tego produktu, warto sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Udało się Ci się wszystko naprawdę dobrze opisać

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.