wtorek, 2 kwietnia 2019

Krem pod oczy oraz krem do twarzy AA BIO NATURAL


Dzień dobry słońca; wczorajsze moje 12 godzin w pracy zleciało dość pozytywnie i nawet szybko i o dziwo nie byłam zmęczona chociaż zarówno dzisiejszego poranka jak i wczoraj miałam problem wstać z łóżka :) Dzisiaj na szczęście czeka mnie 10 godzin pracy, a jutro wolna środa, a zatem myślę, że nie ma co narzekać i byle do 19 ;P 

W ostatnim czasie w mym domowym zaciszu jeśli chodzi o pielęgnację twarzy towarzyszył mi duet od AA, a dokładnie to seria BIO NATURAL VEGAN AA, która dość dobrze sprawdziła się u mnie :) Ostatnio na blogu pisałam o wodzie micelarnej zatem dzisiaj przyszedł czas na krem do twarzy i krem pod oczy.



Opakowania:  Zarówno krem pod oczy jak i do twarzy znajdują się w klasycznych opakowaniach i nie zajdziemy tutaj żadnego zaskoczenia ponieważ krem do twarzy znajduję się w szklanym słoiczku o pojemności 50 ml, a krem do twarzy mamy w plastikowej małej tubce, która posiada mały dziobek, którym aplikujemy krem.  Jedynie co to szata graficzna może się różnić na tle pozostałych kosmetyków. 

Zapach: oby dwa kremy pachną bardzo naturalnie można rzecz, że zapach jest tak delikatny iż prawie go nie ma bo z pewnością nie wyczujemy sztuczności i dodatków perfumowanych.


Konsystencja: krem pod oczy ma delikatną aczkolwiek treściwą konsystencję, która bardzo dobrze rozprowadza się po skórze nie tworząc żadnych maz, idealnie wsiąka się w skórę i nie roluje podczas makijażu. Natomiast jeśli chodzi o krem do twarzy to jego kolor nie jest całkowicie biały jak krem pod oczy tylko posiada delikatną żółtą nutkę kolorystyczną.  Krem do twarzy lubi zostać na skórze, a więc przy większej jego ilości i szybkim rozsmarowywaniu możemy na skórze zobaczyć krem, który nie wniknął w skórę, a pozostawił delikatny film.  Z początku nie co mnie to drażniło aczkolwiek plus za to, że gdy nakładałam krem BB krem się tracił i w niczym nie przeszkadzał. 


Działanie: Jeśli mam być z wami szczera  to nie było żadnego efektu WOW! Oby dwa kosmetyki sprawdziły się u mnie przyjemnie aczkolwiek ich działanie jest mało inwazyjne bym powiedziała przez co sądzę, że każda grupa wiekowa może pokusić się na ten zestaw bo nikomu nie zaszkodzi ale i nie koniecznie zrobi wielką furorę. 

Krem pod oczy świetnie wnika w skórę pozostawia ją gładką, miękką oraz nawilżoną, a przede wszystkim bardziej elastyczną i jędrną aczkolwiek o niwelowaniu pierwszych zmarszczek można zapomnieć. Jeśli chodzi o cienie pod oczami minimalnie koloryt się poprawia plus za pozbawienie delikatnych opuchnięć wokół oczu. 



Krem do twarzy ma działanie antyoksydacyjne, a więc neutralizowania wolnych rodników nie zauważymy tego gołym okiem dlatego trzeba wierzyć, że ono jest  i działa, a nasza skóra będzie się później starzeć.   Z pewnością skóra jest bardziej gładka, odżywiona, a jej koloryt wyrównany chociaż miałam kremy w tym zakresie lepsze ale jeśli chodzi o to działanie. Nawilżenie cery także jest z tym, że miałam lepsze nawilżające kremy do twarzy jak porównywać kosmetyk z innymi produktami.

Podsumowując: Kremy warte wypróbowania i zakupienia na promocji aczkolwiek nie spodziewajcie się niesamowitych efektów, które zwalą z nóg. 



20 komentarzy:

  1. Ja aktualnie używam masła kawowego pod oczy i świetnie się sprawdza :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny duet, szkoda że bez efektu wow:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak takie przeciętne to się nie skuszę. Nigdy mnie specjalnie nie ciągnęło do tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie ma jakieś spektakularnego efektu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam ciekawa kremu pod oczy, ale chyba odpuszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. myślę, że ta pielęgnacja jest ok dla młodszych ode mnie kobiet

    OdpowiedzUsuń
  7. A orientujesz się może czy to wegańskie kosmetyki? Byłabym zachwycona :)

    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Krem pod oczy mnie zaciekawił najbardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak nie ma wow, to trochę za mało, by przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdybym używała to myślę, że bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda faktycznie, że nie ma efektu wow 😂

    OdpowiedzUsuń
  12. Cóż może ja się kiedyś skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawno nie miałam kosmetyków z AA. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozglądam się za kremem pod oczy. Moze Twojej propozycji przyjrzę się bliżej?

    OdpowiedzUsuń
  15. Znalezienie idealnego kremu pod oczy czasem graniczy z cudem, ale warto szukać i pielęgnować ten obszar twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy i bardzo przydatny artykuł. Warto stosować krem pod oczy

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli chodzi o sprawdzone kremy pod oczy i inne produkty do twarzy, jakie miałam okazję stosować to zdecydowanie oferta kosmetyków od https://dermalogica.pl/ jest warta uwagi - polecam wam sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.