sobota, 20 kwietnia 2019

Sobotnie inspirację i wesołych świąt ;)


Cześć kochani witam was w tą piękną i słoneczną pogodę ;) Chyba już dawno wielka sobota nie była tak piękna nieprawdaż?? Jak tam wasze świąteczne przygotowania? Pełni zapału? Ja mam ten plus iż jeszcze świąt nie przygotowuję, a więc idę na gotowce ale w tym roku me święta będą troszkę inne niż zawsze bo mniej tradycyjne.  Dzisiaj jajka święcimy ale potem wraz z moim chłopakiem wybieram się do znajomej, która w tym roku jest sama, a więc to z Nią dzisiejszy dzień spędzimy aczkolwiek w międzyczasie mam jeszcze zamiar zajrzeć do dziadków, a jakie są wasze plany?



Spodziewacie się w kościele wystrojonych Pań, które chciały założyć to co najlepsze, a nie koniecznie pasuję na tą okazję? Tak jakby buszowały wśród internetu i znalazły



Myślę, że one po prostu czekają na ten dzień aby móc w końcu się ładnie ubrać bo tak naprawdę to przez cały rok nie mają, gdzie tego założyć, a po co ma to bezczynnie leżeć w szafie, prawda?

A wy jak kochani się ubieracie? Szukacie wytwornych kreacji 
babyonlinedresses niczym z pokazu mody? 
Czy zachowujecie stosowny umiar?



12 komentarzy:

  1. Ja raczej zachowuję stosowny umiar. Ale lubię ładnie się ubrać.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja to w ogóle nie lubię sukienek

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam mało kiedy w sukience gonię. A święta raczej spokojne bez szału, bez szaleństw.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko już na szczęście gotowe :D ja bardzo rzadko ubieram sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwie ostatnie są sliczne, oczywiście jak sie ma odpowiedni typ sylwetki to wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie umiar, lepiej ubrać się wygodnie. Niż świecić sie jak choinka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cóż raz na miesiąc do marketu nie będę się stroić :) Zatem sukienki zostawiam na spacery z kozami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Umiar i jeszcze raz umiar. :-) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię wytworne kreacje, ale taka kreacja musi być na odpowiednią uroczystość.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam sukienki, ale te akurat mi się nie podobają.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.